Označení jsou jednoduše slova nebo fráze, které můžete použít k přidání dalšího významu Tiketu. Značky vám poskytují neomezenou flexibilitu při správě a přizpůsobení pracovního postupu podpory.

Příklad
Možná budete chtít označit všechny požadavky, které jsou ve skutečnosti prodejními dotazy, označením jako “sales” nebo “pre-sales”.
Jaké jsou možnosti pro přidávání označení:
- Přidávejte označení k tiketům, a to buď ručně, nebo automaticky, a používejte je k vytváření vlastních pracovních postupů.
- Procházejte tikety podle označení.
- Použijte označení ve vašich obchodních Pravidlech (Pravidla, SLA Pravidla, Časová pravidla) pro vytvoření vlastních pracovních úkonů.
- Vytvářejte přehledy a shlédnutí podle označení
Poznámka:
Můžete přidat několik označení k jednomu tiketu.
Seznam možných úprav:
Když vytváříte označení, můžete ho upravovat podle své libosti.
- Jméno
- Barva textu
- Barva pozadí

Přidání označení k tiketům
Možná budete chtít označit všechny tikety, které jsou ve skutečnosti prodejními dotazy, označením jako “sales” nebo “pre-sales”.

Filtrování tiketů podle označení
Možná budete chtít filtrovat všechny tikety, které jsou skutečně urgentní, a předprodejní dotazy pomocí označení “urgentní” nebo “předprodejní”.

Přehled označení
LiveAgent nabízí přehled přidaných označení ke všem tiketům z určitého časového rozmezí. Jednotlivé záznamy lze třídit podle časového rozsahu, oddělení, kanálu a agenta. Přehledy tagů lze exportovat do souboru CSV.
Přehled označení může zobrazit vaše data v těchto typech grafů:




Možnosti zobrazení sestavy označení (sloupce):
- Označení
- Odpověď
- Prům. čas nové zprávy
- Prům. čas otevření zprávy
- Telefonní hovory
- Zmeškané hovory
- Minuty hovoru
- Chat zprávy
- Chaty
- Zmeškané hovory
- Průměrný čas přijetí chatu
- Prům. čas chatu
- Nezařazeno
- Nehodnoceno %
- Odměny
- Odměny %
- Výtky
- Výtky %
- Příchozí zprávy
- Příchozí hovory
- Dokončené hovory
- Příchozí chaty
- Dokončené chaty
- Poznámky
- Vytvořené tikety
- Vyřešené tikety
Používejte Přehled označení s API
Použijte LiveAgent REST API k vyvolání hodnot z Přehledu označení.
Generate SLA compliance reports for free
Create SLA compliance reports to get an overview of how many SLAs have been fulfilled in a specific period of time. Try it today. No credit card required.
Zdroje databáze znalostí
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Poskytujte špičkovou zákaznickou podporu s LiveAgent! Vícekanálové nástroje, 24/7 podpora, bez poplatků. Vyzkoušejte 30 dní zdarma!