Ve službě LiveAgent lze hovory zpracovávat na více volacích zařízeních. Každý agent si může vybrat mezi různými zařízeními, ze kterých bude přijímat hovory.
Podívejte se na níže možné volby zařízení:
Náhlavní souprava – Sluchátka
Pokud jste zvyklí používat k počítači jen klasická sluchátka, není problém. Jsou plně podporována.
Prohlížeč
K tomu, abyste mohli začít používat call centrum, nepotřebujete ani žádné speciální vybavení. Použijte vestavěný mikrofon svého současného počítače.
Doporučujeme používat nejnovější verzi internetového prohlížeče.
Mobilní aplikace
LiveAgent nabízí mobilní aplikace, takže můžete poskytovat služby zákazníkům i na cestách.
- iOS
- Android
Hardwarové telefony
Připojte jakýkoli hardwarový telefon ke call centru LiveAgent. Podporovány jsou všechny značky.
Nejoblíbenější značky hardwarových telefonů:
- Cisco
- Gigaset
- Grandstream
- Yealink
- Mitel
Zdroje báze znalostí:
Use a SIP phone with LiveAgent
Curious to see how easy it can be? Try it today with a free-14 day trial. No credit card required.
Nastavení dostupnosti u volacích zařízení
Plánování dostupnosti u volacích zařízení je funkce, která umožňuje agentům nastavit dostupnost jejich volacích zařízení s vlastními daty a časy.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Snadné vytváření znalostní báze a podpůrné dokumentace
Vytvořte efektivní znalostní bázi a dokumentaci s LiveAgent. Umožněte zákazníkům samoobsluhu 24/7 a snižte nápor na váš tým podpory. Získejte 14 nebo 30denní bezplatnou zkušební verzi bez nutnosti kreditní karty. Vyzkoušejte snadné vytváření obsahu s WYSIWYG editorem a podpořte spokojenost zákazníků i vaši firemní autoritu. Navštivte nás pro více informací!