Ve službě LiveAgent lze hovory zpracovávat na více volacích zařízeních. Každý agent si může vybrat mezi různými zařízeními, ze kterých bude přijímat hovory.
Podívejte se na níže možné volby zařízení:
Náhlavní souprava – Sluchátka
Pokud jste zvyklí používat k počítači jen klasická sluchátka, není problém. Jsou plně podporována.
Prohlížeč
K tomu, abyste mohli začít používat call centrum, nepotřebujete ani žádné speciální vybavení. Použijte vestavěný mikrofon svého současného počítače.
Doporučujeme používat nejnovější verzi internetového prohlížeče.
Mobilní aplikace
LiveAgent nabízí mobilní aplikace, takže můžete poskytovat služby zákazníkům i na cestách.
- iOS
- Android
Hardwarové telefony
Připojte jakýkoli hardwarový telefon ke call centru LiveAgent. Podporovány jsou všechny značky.
Nejoblíbenější značky hardwarových telefonů:
- Cisco
- Gigaset
- Grandstream
- Yealink
- Mitel
Zdroje báze znalostí:
Use a SIP phone with LiveAgent
Curious to see how easy it can be? Try it today with a free-14 day trial. No credit card required.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"