Podívejte se na své osobní statistiky, například na to, jak dlouho jste byli online, na kolik zpráv jste odpověděli a spoustu dalších užitečných údajů. Srovnávejte se s ostatními ve své zákaznické podpoře.
Podívejte se, kdo vás v jaké metrice poráží a kdo je dnes nejlépe přihlášeným agentem. Odměňte své agenty na základě těchto statistik, stanovte si interní cíle a podle toho zjistěte, kdo si vede.
Zobrazit statistiky pro (možnosti):
- Dnešek
- Zítřek
- Tento týden (Po-Ne)
- Minulý týden (Po-Ne)
- Posledních 7 dní
- Posledních 30 dní
- Posledních 90 dní
- Tento měsíc
- Minulý měsíc
- Tento rok
- Minulý rok
- Kdykoliv
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Žebříček pro (možnosti):
- Úrovně
- Odznaky
- Pracovní dobu
- Obchod
- Odpovědi
- Telefonní hovory
- Chat zprávy
- Chaty
- Nezařazeno
- Odměny
- Negativní recenze
Příklady žebříčků
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Skvělé služby zákazníkům začínají lepším helpdesk softwarem. Seznamte se s výhodami LiveAgent a začněte s ním pracovat během 5 minut.