Co jsou společnosti helpdesku?
Funkce společností LiveAgent umožňuje shromažďovat a ukládat informace o firmách a organizacích ve vaší databázi helpdesk softwaru. Záleží jen na vás, zda budete zaznamenávat základní kontaktní informace, nebo se pustíte do hloubky pomocí vlastních polí.
Můžete například vytvořit vlastní pole kontaktů obsahující ID zákazníka společnosti, výročí společnosti nebo jiné informace. Možností je nepřeberné množství, proto zvažte, jaké informace o společnosti jsou pro vás důležité, a nebojte se být kreativní.
Kromě shromažďování informací jsou firemní profily skvělé pro uspořádání vašich kontaktů. Pokud například spolupracujete s více lidmi z jedné společnosti, můžete do jejich firemního profilu přidat jejich kontaktní kartu, abyste mohli snáze rozpoznat jejich tikety.
Jaké informace můžete ukládat do funkce společností?
- Název společnosti
- Logo společnosti
- E-mailovou adresu
- Telefonní čísla
- Skupiny kontaktů
- Časové pásmo
- Jazyk
- Poznámky
- Vlastní pole kontaktů
Kde najdu funkci společnosti na helpdesku?
- Přihlaste se do LiveAgent.
- Klikněte na Zákazníci.
- Klikněte na Společnosti.
Jak vytvořím profil společnosti?
- Přihlaste se do LiveAgent.
- Klikněte na Zákazníci.
- Klikněte na Společnosti.
- Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit.
- Vyplňte všechna nezbytná pole a klikněte na Vytvořit.
Volitelné: Klikněte na Poznámka přidat soukromou poznámku o společnosti. Tato poznámka může obsahovat stručný popis společnosti, čím se zabývá, kdo jsou její vedoucí pracovníci a podobně.
Jak vytvořím vlastní pole kontaktů společnosti?
V závaznosti na vaší situaci, následujte instrukce A nebo B.
A.) Vytvoření profilu společnosti a přidání vlastního pole kontaktu
- Přihlaste se do LiveAgent.
- Klikněte na Zákazníci.
- Klikněte na Společnosti.
- Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit.
- Vyplňte všechna nezbytná pole.
- Klikněte na Přidat pole.
- Klikněte na Vytvořit pole.
- Nastavení kódového názvu pro vlastní pole kontaktu. Nebo například něco jako “id_zakaznika” nebo “pracovni-vyroci”. Upozorňujeme, že v kódu jsou povolena pouze malá písmena, číslice, pomlčky nebo podtržítka. Nesmíte používat mezery.
- Pojmenujte vaše pole. Tentokrát jej můžete pojmenovat “ID zákazníka” nebo “Pracovní výročí” bez omezení formátování.
- Klikněte na Typ a vyberte možnost zadávání, která vám nejlépe vyhovuje. Můžete si například vybrat mezi vstupním textovým polem, seznamovým polem, zaškrtávacím polem, skupinou zaškrtávacích polí nebo poštovní adresou.
Volitelné: Klikněte na popis a napište popis vlastního kontaktního pole. Vysvětlení může vám a vašim zaměstnancům poskytnout další informace týkající se kontaktního pole.
- Zvolte možnosti viditelnosti and vyberte, zda se má vlastní pole zobrazit při vytváření profilu společnosti.
- Klikněte na Vytvořit.
- Vyplňte vaše pole kontaktu.
- Klikněte na Uložit.
B.) Přidání vlastního pole do stávajícího profilu společnosti
- Přihlaste se do LiveAgent.
- Klikněte na Zákazníci.
- Klikněte na Společnosti.
- Klikněte na společnost, ke které chcete přidat vlastní pole kontaktu.
- Následujte kroky 6-14 podle instrukcí A.
Manage company contacts with ease
Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.
Jak přidám kontakty ke společnosti?
- Přihlaste se do LiveAgent.
- Klikněte na Zákazníci.
- Klikněte na Společnosti. V závislosti na situaci postupujte podle pokynů A nebo B.
A.) Vytvoření společnosti a přidání kontaktů
- Přihlaste se do LiveAgent.
- Klikněte na Zákazníci.
- Klikněte na Společnosti.
- Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit.
- Vyplňte všechna nezbytná pole a klikněte na Vytvořit.
Volitelné: Kliknutím na tlačítko Poznámka přidáte soukromou poznámku o společnosti. Poznámka může obsahovat několik podrobností o společnosti, čím se zabývá, kdo jsou její vedoucí pracovníci atd.
- Klikněte na Společnosti.
- Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit.
- Vyplňte všechna nezbytná pole a klikněte na Vytvořit. Můžete vybrat tolik kontaktů, kolik chcete.
- Klikněte na bílé tlačítko Přidat ke společnosti vedle vyhledávacího řádku.
B.) Přidání kontaktů k existující společnosti
- Přihlaste se do LiveAgent.
- Klikněte na Zákazníci.
- Klikněte na Společnosti.
- Klikněte na společnost, do které chcete přidat kontakty.
- Klikněte na Kontakty.
- Kliknutím na zaškrtávací políčko na levé straně vedle každého jména kontaktu vyberte kontakt. Můžete vybrat libovolný počet kontaktů.
- Klikněte na bílé tlačítko Přidat ke společnosti vedle vyhledávacího řádku.
Musím přidat kontakty ke společnostem?
Přidávání kontaktů do společností je volitelné. Tato funkce je však nesmírně přínosná. Může vám pomoci sledovat všechny zprávy z jedné firmy, což je užitečné zejména v případě, že komunikujete s více lidmi v rámci jedné společnosti.
Může být kontakt spojen s více než jednou společností najednou?
Bohužel není možné přidat ke kontaktu více než jednu společnost. Pokud však chcete změnit společnost přidruženou ke kontaktu, můžete kontakt odstranit ze seznamu kontaktů původní společnosti a přidat jej do nové.
Jak mohu využít uspořádání kontaktů do společností?
Uspořádání kontaktů do společností může zlepšit vaše pracovní postupy. Umožní vám to zobrazit všechny tikety z kontaktů společnosti jediným kliknutím, což usnadní filtrování a vyhledávání konkrétních tiketů. Chcete-li zobrazit všechny tikety od určité společnosti, postupujte podle následujících kroků.
- Přihlaste se do LiveAgent.
- Klikněte na Zákazníci.
- Klikněte na Společnosti.
- Klikněte na Tikety.
Volitelné: Chcete-li vyhledávání ještě více zúžit, klikněte na možnost Vlastní filtr a vyberte stav tiketu, zdroj, označení, nebo další vlastní filtry.
Zdroje databáze znalostí
- Společnosti a organizace
- Pole kontaktů
- Pole kontaktů
- Kontakty
- Skupiny kontaktů
Jste připraveni snadno spravovat kontakty společností?
Pracujete ve velké organizaci? Přidejte každý kontakt do společnosti, aby jeho tikety vynikly ve vaší schránce. Vyzkoušejte to ještě dnes. Není vyžadována žádná kreditní karta. Spusťte bezplatnou 14denní zkušební verzi.
Frequently Asked Questions
Co jsou společnosti?
Funkce společností LiveAgent umožňuje shromažďovat a ukládat informace o firmách a organizacích ve vaší databázi helpdesk softwaru.
Jaké informace můžete ukládat do funkce společností?
Kromě shromažďování informací jsou firemní profily skvělé pro uspořádání vašich kontaktů. Pokud například spolupracujete s více lidmi z jedné společnosti, můžete do jejich firemního profilu přidat jejich kontaktní kartu, abyste mohli snáze rozpoznat jejich tikety.
Musím přidat kontakty ke společnostem?
Přidávání kontaktů do společností je volitelné. Tato funkce je však nesmírně přínosná. Může vám pomoci sledovat všechny zprávy z jedné firmy, což je užitečné zejména v případě, že komunikujete s více lidmi v rámci jedné společnosti.
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Skvělé služby zákazníkům začínají lepším helpdesk softwarem. Seznamte se s výhodami LiveAgent a začněte s ním pracovat během 5 minut.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!