Co jsou filtry spamu?
Spamové filtry identifikují nevyžádané e-maily a e-maily napadené malwarem podle různých kritérií a zabraňují jejich doručení do vaší schránky. Pokud je e-mail označen jako nevyžádaná pošta, je automaticky odeslán do složky nevyžádané pošty dříve, než s ním vůbec můžete komunikovat.
Co je to spam?
Z hlediska e-mailu znamená spam “nevyžádaný, hromadný e-mail”. Abychom tuto definici rozebrali, podívejme se na obě slova. Spam je definován jako nevyžádaný, protože příjemce o zasílání e-mailu nepožádal ani nedal k jeho zasílání svolení. Pokud jde o hromadný e-mail, znamená to, že e-mail je odeslán více příjemcům najednou.
Jak filtry spamu fungují?
Spamové filtry používají algoritmy k určení, zda jsou e-mailové zprávy spam. Nejprve ohodnotí každý e-mail (odchozí i příchozí) číselným skóre, a pokud je skóre vyšší než určité číslo nebo se blíží hraničnímu procentu spamu, je daný e-mail označen jako spam.
Obecně se k určení, zda je e-mail považován za spam, používají čtyři různé typy spamových filtrů.
Různé typy filtrů spamu
- Obsahové filtry – Obsahové filtry kontrolují obsah e-mailů a hledají slova nebo fráze, které se běžně používají ve spamových e-mailech.
- Filtry záhlaví – Filtry záhlaví prohledávají záhlaví e-mailů a hledají e-mailové adresy spammerů.
- Filtry seznamu blokovaných – Filtry seznamu blokovaných kontrolují IP adresy odesílatelů e-mailů a zastavují e-maily z podezřelých e-mailových adres.
- Filtry založené na pravidlech – Filtry založené na pravidlech jsou zcela přizpůsobitelné a umožňují organizacím a firmám filtrovat e-maily od konkrétních odesílatelů nebo e-maily obsahující konkrétní slova a fráze.
Automatic SPAM filtering for free
Don’t waste time deleting SPAM manually. LiveAgent will take care of it. Se e for yourself. Try our free 30-day trial. No credit card required.
Proč jsou filtry spamu tak důležité?
Spamové filtry jsou důležité, protože nás chrání před phishingovými útoky, viry, podvody a malwarem. Bez spamových filtrů bychom si mohli snadno stáhnout přílohy plné virů, kliknout na odkazy, které podvodníkům poskytnou naše osobní údaje, hesla nebo přístup do našich počítačů.
Nespočet lidí se stalo obětí nevyžádaných e-mailů a nechalo se podvést v naději na výhru nebo ve strachu z odhalení svých tajemství. Proto je nezbytné používat software a e-maily, které používají filtry spamu.
Kromě ochrany nás a našeho soukromí zabraňují filtry spamu zahlcení našich poštovních schránek nepotřebnými e-maily.
Jaké jsou typy řešení pro filtrování nevyžádané pošty?
Existuje mnoho řešení pro filtrování spamu. Mohou být umístěna v cloudu, na počítačových serverech nebo integrována do e-mailového softwaru, jako je Gmail, Mail nebo Outlook. Existují také specializovaná softwarová řešení, například SpamAssassin.
Jak LiveAgent filtruje nevyžádané e-maily?
Software pro správu servisních tiketů společnosti LiveAgent spolupracuje s poštovními servery a označuje e-maily jako spam. Poštovní server nejprve identifikuje a označí nevyžádané e-maily umístěním hlavičky x-spam do e-mailu. Aplikace LiveAgent pak tyto hlavičky interpretuje.
Pokud je příchozí e-mail označen poštovním serverem jako spam, aplikace LiveAgent jej převede na tiket se statusem spamu. Tento mechanismus je zaveden proto, aby bylo možné e-mail v případě potřeby později dohledat (například pokud se ukáže, že se o spam nejedná.) Tímto způsobem vám aplikace LiveAgent umožňuje vyhledat údajné nevyžádané e-maily a umožňuje na ně reagovat, pokud se o spam nejedná a odpověď je nutná.
Kde najdu spam v LiveAgent?
- Přihlaste se do LiveAgent.
- Klikněte na Tikety.
- Klikněte na Vlastní filtr.
- Zrušte výběr všech typů a vyberte Spam.
- Klikněte na Použít.
Co se stane s tikety, které jsou označeny jako spam?
Časem může LiveAgent tikety označené jako spam smazat, aby nezabíraly zbytečně místo ve vaší databázi LiveAgent inboxu.
Proč jsou některé e-maily označené jako spam, i když se o spam nejedná?
Některé e-maily mohou být omylem označeny jako spam, protože mají nesprávné formátování, pocházejí z nesprávné adresy podezřelé IP adresy, nebo používají slova a fráze, které se běžně ve spamu používají.
Pokud vám vaši klienti opakovaně říkají, že vaše e-maily nacházejí ve své schránce s nevyžádanou poštou, měli byste použít Mail tester a zjistit, proč jsou označeny jako spam. Získané poznatky vám pomohou zlepšit vaše úsilí v oblasti e-mailového marketingu a prodeje. Po provedení navrhovaných změn by se měla zlepšit míra prokliků a otevření. Kromě toho byste měli zaznamenat také nárůst ziskovosti a spokojenosti a loajality zákazníků.
Jsou spam filtry nutné?
Filtr spamu může vás i vaše zákazníky ochránit před škodlivými útoky. Proto je důležité vybrat si helpdesk software s funkcí filtrování nevyžádané pošty nebo se softwarem, který spolupracuje s poštovními servery a identifikuje nevyžádané e-maily, abyste mohli zajistit bezpečnost svých dat i dat svých zákazníků.
Pokud kvůli nedostatečným filtrům spamu ohrozíte data svých zákazníků, značně to poškodí pověst, ziskovost a image vaší společnosti. Zákazníci se nechtějí kvůli vaší nedbalosti dostat do nepříjemných situací.
Zdroje databáze znalostí
Pozastavený tiket (Vysvětleno)
- Filtry (Vysvětleno)
- Zobrazení tiketů (Vysvětleno)
- Jak LiveAgent rozpoznává spam
- Filtry
- Filtry tiketů
Jste připraveni používat zabezpečený helpdesk?
Objevte všechny nabídky, které LiveAgent přináší s 30-denní, all-inclusive zkušební verzí zdarma. K zahájení není třeba žádná kreditní karta. Prozkoumejte naše bohaté funkce automatizace, tiketingu a reportingu, stejně jako náš robustní live chat a call centrum. Začněte zvyšovat spokojenost svých zákazníků ještě dnes.
Tired of wasting time on spam emails and messages?
LiveAgent's Spam Filters feature has got you covered! Protect your inbox and focus on genuine customer inquiries..
Frequently Asked Questions
Co jsou to filtry spamu?
Spamové filtry identifikují nevyžádané e-maily a e-maily napadené malwarem podle různých kritérií a zabraňují jejich doručení do vaší schránky. Pokud je e-mail označen jako nevyžádaná pošta, je automaticky odeslán do složky nevyžádané pošty dříve, než s ním vůbec můžete komunikovat.
Co je to spam?
Z hlediska e-mailu znamená spam “nevyžádaný, hromadný e-mail”. Abychom tuto definici rozebrali, podívejme se na obě slova. Spam je definován jako nevyžádaný, protože příjemce o zasílání e-mailu nepožádal ani nedal k jeho zasílání svolení. Pokud jde o hromadný e-mail, znamená to, že e-mail je odeslán více příjemcům najednou.
Jak fungují filtry spamu?
Spamové filtry používají algoritmy k určení, zda jsou e-mailové zprávy spam. Nejprve ohodnotí každý e-mail (odchozí i příchozí) číselným skóre, a pokud je skóre vyšší než určité číslo nebo se blíží hraničnímu procentu spamu, je daný e-mail označen jako spam.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.