Telefonická podpora stále patří mezi nejdůležitější způsoby, jak zákazníkům poskytnout rychlou a účinnou podporu. Každý helpdesk by ji měl mít, i když ne vždy je vhodné nebo cenově dostupné pořizovat hardwarové telefony. Softwarové telefony tento problém řeší, takže váš help desk může mít rovné podmínky.
Software hostovaného call centra společnosti LiveAgent nabízí možnost připojení a používání softphonů (softwarových telefonů). Umožňuje uživatelům uskutečňovat hovory přes internetový protokol (VoIP) z počítačových zařízení. Softphony komunikují s poskytovatelem telefonní ústředny prostřednictvím protokolu SIP (SIP trunking).
Hovory stále zpracovává, zaznamenává a sleduje samotný LiveAgent.
Softphone je volitelná aplikace třetí strany, která pracuje společně s call centrem LiveAgent. Pokud již používáte nějakého klienta softphonu, je to velká výhoda.
Klienti softwarového telefonu
kteří uživatelům umožňují uskutečňovat hovory VoIP:
Zařízení iOS a Android s funkcí SIP
Zdroje báze znalostí
Organize your calls with LiveAgent
Connect your favorite softphone to the LiveAgent call center and start providing awesome phone support for every customer. Get started with our free 14-day trial today!
Potřebujete spolehlivý telefonní software?
Pomocí našeho pokročilého telefonního softwaru můžete uskutečňovat a přijímat hovory přes internet. Provádějte mezinárodní a regionální hovory za místní ceny.
Nastavení dostupnosti u volacích zařízení
Plánování dostupnosti u volacích zařízení je funkce, která umožňuje agentům nastavit dostupnost jejich volacích zařízení s vlastními daty a časy.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!