Přeposílání e-mailů je jednoduchý způsob, jak propojit e-mailové účty od různých poskytovatelů s vaším systémem helpdesku. Nemusíte nechat své e-mailové účty zákaznické podpory promarnit, když přejdete na e-mailové tikety. Přeposílání e-mailů je ve srovnání s protokolem IMAP okamžitým způsobem přenosu e-mailové komunikace. Stačí přidat všechny e-mailové adresy, které potřebujete a pokračovat v přijímání e-mailů v aplikaci LiveAgent. Univerzální doručená pošta načte e-mailovou komunikaci a převede ji na tikety.
Jak funguje přeposílání e-mailů?
Když si vytvoříte účet LiveAgent, například yourdomainname.ladesk.com, bude vám přiřazen e-mail podpory, který vypadá jako support@mail.yourdomainname.ladesk.com. Jakýkoli e-mail odeslaný na tuto e-mailovou adresu bude automaticky převeden na Tiket.
Zjednodušeně řečeno, funkce přesměrování e-mailů LiveAgent vám umožní začít okamžitě odpovídat na e-maily (prostřednictvím e-mailového serveru s názvem vaší domény), místo abyste museli čekat, až se každý e-mail načte a stáhne z vaší e-mailové schránky. To vše je možné díky nastavení DNS, záznamům TXT SPF nebo pomocí vlastního serveru SMTP.
Rychlé nastavení přeposílání
Podívejte se, jak můžete v několika jednoduchých krocích nastavit přeposílání e-mailů v softwaru ticketingu LiveAgent. Vše, co potřebujete, je účet LiveAgent a vaše e-mailová adresa.
- Přihlaste se do LiveAgent, jděte do Konfigurace, a otevřete E-mail. Vyberte e-mailový účet pro přicházející e-maily z možností zobrazených na panelu.
- Klikněte na Přidat e-mailový účet, vyberte Přeposílání z daného výběru a klikněte na Integrovat.
- Vložte e-mailovou adresu, ze které chcete přeposílat e-maily do LiveAgent tiketovacího systému. Pokud potřebujete, můžete hromadně přidat více adres najednou. Přidejte název e-mailového účtu, abyste snadněji rozlišili více e-mailových účtů. Klikněte na Další pro pokračování.
- Nyní zvolte oddělení, které bude zodpovědné za veškerou příchozí e-mailovou komunikaci přeposílanou z tohoto nebo těchto e-mailových účtů. Zvolte výchozí e-mailovou adresu odesílatele a klikněte na Ukončit integraci.
Zdroje databáze znalostí
Další informace, řešení potíží nebo pokyny k nastavení služby SPF DNS naleznete v našem článku ve znalostní databázi přeposílání e-mailů.
Forward emails at light speed
Appear more professional with our email forwarding feature. Try it today. No credit card required.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!