Přeposílání e-mailů je jednoduchý způsob, jak propojit e-mailové účty od různých poskytovatelů s vaším systémem helpdesku. Nemusíte nechat své e-mailové účty zákaznické podpory promarnit, když přejdete na e-mailové tikety. Přeposílání e-mailů je ve srovnání s protokolem IMAP okamžitým způsobem přenosu e-mailové komunikace. Stačí přidat všechny e-mailové adresy, které potřebujete a pokračovat v přijímání e-mailů v aplikaci LiveAgent. Univerzální doručená pošta načte e-mailovou komunikaci a převede ji na tikety.

Jak funguje přeposílání e-mailů?
Když si vytvoříte účet LiveAgent, například yourdomainname.ladesk.com, bude vám přiřazen e-mail podpory, který vypadá jako support@mail.yourdomainname.ladesk.com. Jakýkoli e-mail odeslaný na tuto e-mailovou adresu bude automaticky převeden na Tiket.
Zjednodušeně řečeno, funkce přesměrování e-mailů LiveAgent vám umožní začít okamžitě odpovídat na e-maily (prostřednictvím e-mailového serveru s názvem vaší domény), místo abyste museli čekat, až se každý e-mail načte a stáhne z vaší e-mailové schránky. To vše je možné díky nastavení DNS, záznamům TXT SPF nebo pomocí vlastního serveru SMTP.

Rychlé nastavení přeposílání

Podívejte se, jak můžete v několika jednoduchých krocích nastavit přeposílání e-mailů v softwaru ticketingu LiveAgent. Vše, co potřebujete, je účet LiveAgent a vaše e-mailová adresa.
- Přihlaste se do LiveAgent, jděte do Konfigurace, a otevřete E-mail. Vyberte e-mailový účet pro přicházející e-maily z možností zobrazených na panelu.
- Klikněte na Přidat e-mailový účet, vyberte Přeposílání z daného výběru a klikněte na Integrovat.
- Vložte e-mailovou adresu, ze které chcete přeposílat e-maily do LiveAgent tiketovacího systému. Pokud potřebujete, můžete hromadně přidat více adres najednou. Přidejte název e-mailového účtu, abyste snadněji rozlišili více e-mailových účtů. Klikněte na Další pro pokračování.
- Nyní zvolte oddělení, které bude zodpovědné za veškerou příchozí e-mailovou komunikaci přeposílanou z tohoto nebo těchto e-mailových účtů. Zvolte výchozí e-mailovou adresu odesílatele a klikněte na Ukončit integraci.

Zdroje databáze znalostí
Další informace, řešení potíží nebo pokyny k nastavení služby SPF DNS naleznete v našem článku ve znalostní databázi přeposílání e-mailů.
Forward emails at light speed
Appear more professional with our email forwarding feature. Try it today. No credit card required.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!