Co jsou pole kontaktů?
Pole kontaktů obsahují konkrétní informace o vašich kontaktech. Obecně kontaktní karta obsahuje informace, jako je poštovní adresa, telefonní číslo, e-mailová adresa, pracovní pozice nebo jméno kontaktu či společnost, ve které pracují.
Co můžete ukládat v polích kontaktů?
Informace o kontaktu v LiveAgent může zahrnovat:
- Jméno a příjmení
- Avatar (fotografie/profilový obrázek)
- Více e-mailových adres
- Více telefonních čísel
- Časové pásmo
- Pohlaví
- Společnost a pracovní pozice
- Jazyk
- IP adresa
- Informace o prohlížeči (např. Google Chrome)
- Skupiny kontaktů (např. VIP zákazníci, španělsky mluvící)
- Soukromé poznámky (interní upomínky – nevolejte v 11:00 apod.)
- Tikety kontaktu (všechny tikety odeslané přes různé kanály)
Software LiveAgent také umožňuje vytvářet neomezené množství vlastních polí kontaktů, takže můžete o svých potenciálních klientech shromažďovat tolik informací, kolik potřebujete.
Řekněme například, že chcete o svých kontaktech ukládat více informací než jen ty základní. V takovém případě můžete vytvořit vlastní pole kontaktu, jako je fakturační adresa, velikost bot, model auta, číslo účtu, narozeniny nebo cokoli jiného.
Co můžete dělat s poli kontaktů?
Kromě ukládání dalších informací o zákaznících v systému CRM můžete kontaktní pole použít k:
- Efektivní filtrování tiketů a prohledávání univerzální doručené pošty
- Vytvoření automatizačních pravidel, které se vztahují pouze na uživatele s určitými poli kontaktů.
- Vyplňte API do vašeho pole
Jak vytvořím vlastní pole kontaktů?
- Přihlaste se do LiveAgent.
- Klikněte na Konfigurace.
- Klikněte na Systém.
- Klikněte na Pole kontaktů.
- Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit.
6. Nastavte název kódu pro vaše pole. Může to být například “barva_vlasu” nebo “stat”. Upozorňujeme, že v kódu jsou povolena pouze malá písmena, číslice, pomlčky nebo podtržítka. Nesmíte používat mezery.
- Pojmenujte vlastní pole kontaktu. Tentokrát jej můžete pojmenovat “Barva vlasů” nebo “Stát” bez omezení formátování.
- Klikněte na Typ a vyberte vstup, který vám nejvíce vyhovuje. Můžete například vybrat vstupní textové pole, pole se seznamem, zaškrtávací políčko, skupinu zaškrtávacích políček nebo poštovní adresu.
- Volitelné: Klikněte na popis a napište popis vlastního kontaktního pole. Vysvětlení může vám a vašim zaměstnancům poskytnout další informace týkající se kontaktního pole. 10. Vyberte Viditelnost a zvolte, zda se má při vytváření kontaktu zobrazit vlastní pole kontaktu.
- Vyberte možnost Viditelnost a zvolte, zda se má při vytváření kontaktu zobrazit vlastní pole kontaktu.
- Klikněte na Vytvořit.
Případně můžete vytvořit jedinečné pole kontaktu přímo v kontaktech. Chcete-li tak učinit, postupujte takto:
- Přihlaste se do LiveAgent.
- Klikněte na Zákazníci.
- Klikněte na Kontakty.
- Klikněte na požadovaný kontakt.
- Klikněte na Přidat pole.
- Klikněte na Vytvořit pole.
7. Podle výše uvedených pokynů proveďte kroky 6-11. Upozorňujeme, že pokud se v kroku 10 rozhodnete nezvolit možnost Vždy viditelné, budete muset kliknout na tlačítko “Přidat pole”, abyste viděli/vybrali pole kontaktu, které jste vytvořili dříve.
Jak mohou být užitečná vlastní pole kontaktů?
Více osobní servis
Vytvoření vlastních kontaktních polí vám pomůže přizpůsobit prodej, marketing, a podpůrné úsilí. Řekněme například, že vás potenciální zákazník kontaktuje ohledně doplnění zásob určitého páru bot v jeho velikosti.
Pokud si zaznamenáte jejich velikost obuvi a ID produktu, o který mají zájem, budete je moci aktivně oslovit, jakmile se produkt vrátí do regálu. Tento postup vám také umožní personalizovat budoucí marketingové kampaně. Například v budoucích e-mailových newsletterech budete moci prezentovat styly, které by je mohly zajímat, nebo jim doporučit podobné styly v jejich velikosti.
Kvalitnější služby
Vytvoření jedinečných kontaktních polí může vašim agentům pomoci poskytovat lepší servis pro vaše zákazníky. Čím více informací shromáždíte, tím snadněji budete moci poskytovat kompetentní a relevantní odpovědi na dotazy zákazníků.
Řekněme, že pracujete v oblasti automobilového průmyslu. Potenciální zákazník se zajímá o Mercedes AMG, ale stále váhá, zda se rozhodne pro koupi. Pokud tuto informaci zaznamenáte do jedinečného pole kontaktu, budete ji moci v budoucnu využít.
Až se vám příště ozvou, můžete je zaujmout tím, že si zapamatujete model a značku vozu, o který měli zájem. Nebudou pak muset opakovat svá přání a potřeby, což většina zákazníků považuje za špatný zákaznický servis.
Record unique customer insights
Create unique contact fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.
Zvýšení spokojenosti zákazníků
Vytvářením výjimečných zákaznických zkušeností s individuálními a kvalifikovanými službami si udržíte své zákazníky spokojené s vaší společností. Jejich spokojenost může vést k dlouhodobým vztahům a přinést další výhody, jako jsou příznivé recenze, podpora značky a opakované nákupy.
Více prodejů
Čím spokojenější jsou vaši zákazníci s vašimi službami a marketingovými aktivitami, tím více nakupují. Přivádějí také nové zákazníky tím, že doporučují vaši firmu ostatním a sdílejí své pozitivní zkušenosti s přáteli a rodinou. Pokud tedy budete důsledně poskytovat výjimečné služby zákazníkům, vytvoříte krásný cyklus, v němž vaši spokojení a loajální zákazníci přivedou nové zákazníky, kteří budou vašemu podniku stále generovat příjmy.
Zdroje databáze znalostí
Chcete se dozvědět více o polích kontaktů? Naše znalostní databáze, akademie a blog obsahují vše, co potřebujete vědět.
Připraveni použít unikátní pole kontaktů?
Zjistěte, jak snadné je poskytovat kompetentní a personalizované služby pomocí jedinečných polí kontaktů. Můžete si vyzkoušet naše komplexní 14-denní zkušební období bez kreditní karty, abychom zjistili, zda se k sobě hodíme.
Frequently Asked Questions
Co jsou to pole kontaktů?
Pole kontaktů obsahují konkrétní informace o vašich kontaktech, například jejich poštovní adresy, telefonní čísla, e-mailové adresy a pracovní pozice ve firmách, ve kterých pracují.
Jaké informace můžu ukládat ke kontaktům?
Kromě základních informací umožňuje software pro helpdesk, jako je LiveAgent, vytvářet vlastní kontaktní pole pro ukládání jedinečných informací o kontaktech, jako je velikost bot nebo model auta.
Jak mohou vlastní pole být užitečná?
Mohou vám pomoci poskytovat individuálnější a kvalifikovanější služby, což povede k větší spokojenosti zákazníků a vyššímu prodeji.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Kontrolní seznam vstupní stránky
Optimalizujte své vstupní stránky pro více konverzí s naším kontrolním seznamem! Zahrnuje vše od tvorby obsahu a navigace po produktová videa a srovnávací tabulky. Zjistěte, jak maximalizovat konverze a získat více zákazníků efektivně a snadno.