Výkonnostní report je přehled o výkonnosti organizace, skupiny nebo jednotlivce. Zprávy o výkonnosti se běžně vypracovávají za účelem identifikace oblastí, které je třeba v rámci organizace nebo podniku zlepšit.
Proč byste měli vytvářet zprávy o výkonu pravidelně?
Při hledání spolehlivého softwaru pro podporu helpdesku byste měli vždy zkontrolovat jeho možnosti reportování. Přehledy výkonnosti vám pomohou přesně určit oblasti vašeho podnikání, které je třeba zlepšit. Nalezení “zaostávajících” a oblastí, které lze optimalizovat, je vždy skvělé, protože to představuje příležitost k:
- Zlepšení výkonu svého agenta
- Poskytnutí dalšího školení těm, kteří ho potřebují
Zlepšení spokojenosti zákazníků, jejich zkušeností a prodeje
- Přerozdělení zdrojů
- Posílení podpůrných kanálů
- Hledání nákladově efektivnějších způsobů řešení problémů
Kromě toho mohou reporty výkonnosti také ukázat oblasti vašeho podnikání, kterým se daří. To je důležité, protože:
- Nebudete muset přepracovávat celou svou obchodní strategii/podporu
- Budete moci odměnit ty, kteří dosahují lepších výsledků
- Ti, kteří dosahují horších výsledků, se budou moci učit od těch, kteří dosahují lepších výsledků
K čemu slouží funkce reporty o výkonu LiveAgent?
Přehledy o výkonnosti ukazují výkonnost vašich pracovníků podpory. Každý přehled výkonnosti obsahuje celkový počet otevřených chatů, vyřešených tiketů, hovorů a další údaje (viz níže). Přehledy výkonnosti lze zobrazit jako grafy nebo diagramy a segmentovat je podle dnů, týdnů, měsíců, let nebo dokonce podle vlastního data.
Zjistěte, kdo je nejproduktivnější, kdo dává přednost odpovídání na e-maily před live chaty a kdo dlouhodobě dosahuje konzistentních výsledků.
Možnosti zobrazení reportů výkonu
Výsledky reportů o výkonu můžete filtrovat podle:
- Čas
- Oddělení
- Agent
- Označení
Každý výkonnostní report lze také upravit tak, aby zobrazovala další údaje včetně:
- Datum
- Odpovědi
- Prům. čas nové zprávy
- Prům. čas otevření zprávy
- Telefonní hovory
- Odchází hovory
- Zmeškané hovory
- Minuty hovoru
- Chat zprávy
- Chaty
- Zmeškané hovory
- Průměrný čas přijetí chatu
- Prům. čas chatu
- Nehodnocené
- Nehodnocené %
- Pozitivní hodnocení
- Pozitivní hodnocení %
- Negativní hodnocení
- Negativní hodnocení %
- Příchozí zprávy
- Příchozí hovory
- Dokončené hovory
- Příchozí chaty
- Dokončené chaty
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Volba způsobu prezentace údajů v reportech o výkonnosti
Služba LiveAgent dokáže všechna výše uvedená data prezentovat v různých formátech, včetně plošných, spojnicových, sloupcových a kruhových grafů. Všechna data lze navíc exportovat do souborů CSV, což usnadňuje jejich sdílení s ostatními.
Jak najít přehledy o výkonu v aplikaci LiveAgent
Reporty o výkonu jsou viditelné pouze pro správce. Pokud máte roli správce, můžete výkonnostní přehledy najít kliknutím na položku Přehledy (ikona kolečka), která se nachází v levém menu (vpravo mezi položkami Hovory a Zákazníci), a výběrem výkonnostních přehledů ze seznamu přehledů.
Vezměte prosím na vědomí, že všichni agenti mohou po přihlášení do služby LiveAgent zobrazit své osobní statistiky/výkazy výkonnosti.
Používání reportů o výkonu s rozhraním API
Ke správě hodnot volání v přehledech výkonu použijte rozhraní REST API LiveAgent.
Zdroje báze znalostí
Chcete-li se dozvědět více o různých typech přehledů dostupných v našem analytickém panelu, podívejte se do našich článků báze znalostí:
Jste připraveni zjistit více o svém podnikání?
Začněte zlepšovat výkon podpory, prodej a spokojenost zákazníků ještě dnes s naší bezplatnou 14denní zkušební verzí. Kreditní karta není vyžadována.
Frequently Asked Questions
Co jsou výkonnostní zprávy?
Výkonnostní zpráva je zpráva o výkonnosti organizace, skupiny nebo jednotlivce. Zprávy o výkonnosti se běžně vypracovávají za účelem identifikace oblastí, které je třeba v rámci organizace nebo podniku zlepšit.
K čemu slouží funkce zprávy o výkonu LiveAgent?
Přehledy o výkonnosti ukazují výkonnost vašich pracovníků podpory. Každý přehled výkonnosti obsahuje celkový počet otevřených chatů, vyřešených tiketů, hovorů a další údaje (viz níže). Přehledy výkonnosti lze zobrazit jako grafy nebo diagramy a segmentovat je podle dnů, týdnů, měsíců, let nebo dokonce podle vlastního data.
Proč byste měli vytvářet rutinní zprávy o výkonu?
Zprávy o výkonnosti vám pomohou přesně určit oblasti vašeho podnikání, které je třeba zlepšit.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!