Co jsou označení?
Označení lze definovat jako štítky, které se připojují k tiketům oddělení technické pomoci. Slouží především k organizaci a kategorizaci tiketů, ale mohou také nabídnout náhled na obsah tiketu na první pohled. Obecně jsou označení považovány za jednu z klíčových funkcí systému helpdesk softwaru, protože vám pomohou snadno a rychle rozlišit různé segmenty zákazníků a témata podpory.
Příklady označení
Příklad #1
Můžete nastavit automatizační pravidlo, které automaticky přidělí označení “prodeje” nebo “před-prodeje” k jakémukoli tiketu obsahujícímu slova “účty” nebo “vyúčtování”.
Příklad #2
Ke každému tiketu, který pochází z Twitteru, můžete přiřadit označení Twitter abyste je mohli snáze najít v rámci své služby helpdesku. Případně si můžete vytvořit i značku “urgentní”, která vám pomůže odfiltrovat urgentní tikety z Twitteru.
Příklad #3
Systém může na základě oddělení automaticky přiřadit speciální označení oddělení, například “marketing” nebo “IT podpora” pro tikety, které jsou přiděleny. Přiřazení označení tímto způsobem může jasně ukázat, kdo je odpovědný za vyřešení tiketu.
Jak můžete použít označení
Jako uživatel LiveAgent, můžete:
- Add tags manually or automatically, and use them to create custom workflows.
- Filter tickets by tags.
- Organize your help desk tickets.
- Use tags in your automation rules (Rules, SLA Rules, Time Rules).
- Create tag reports to gain a deeper understanding of the types of issues that your agents solve on a daily basis.
- Add multiple tags to a single ticket.
Jaké výhody má použití označení?
Označení, nebo-li tagy mohou vnést do softwaru pro ticketing IT organizaci a přehlednost. Organizovaný helpdesk vám může být prospěšný v mnoha ohledech, především tím, že zvyšuje efektivitu agentů, což zlepšuje i dobu odezvy a kvalitu služeb zákazníkům, zákaznickou spokojenost, a nakonec i prodeje a MRR (měsíční opakující se příjmy).
Zlepšení efektivity práce agentů a jejich produktivity
Přidání označení k tiketům zajišťuje, že je agenti snadno najdou. To zlepšuje efektivitu práce a produktivitu a umožňuje soustředit se na řešení tiketů, namísto jejich hledání.
Zlepšení doby odezvy a zákaznického servisu
Čím méně času musí agenti strávit zjišťováním, jaké tikety mají řešit a kde je najít, tím rychleji mohou odpovídat na nevyřízené tikety. To samozřejmě dobu odezvy a kvalitu zákaznického servisu, což má dopad na zákaznickou spokojenost a jejich udržení.
Zlepšení zákaznické spokojenosti, udržení zákazníků a prodeje
Čím lepší služby poskytujete, tím spokojenější jsou vaši zákazníci. Pokud jim budete neustále poskytovat výjimečné služby, nebudou mít důvod je opouštět. Budou se k vám vracet a stanou se věrnými zákazníky vaší firmy. To na oplátku vylepší vaše prodeje a MRR, protože spolu s loajalitou zákazníků roste i jejich celoživotní hodnota.
View tickets at a glance
Let LiveAgent add tags to each ticket based on pre-defined rules and enjoy viewing each ticket’s contents at a glance. Try it today.
Jak vytvořit označení v LiveAgent
- Log in to LiveAgent.
- Click on Configuration (cogwheel icon in the navigation bar)
- Click on Automation.
- Click on Tags.
- Click on the orange Create button.
- Name your tag.
- Select the text and background color.
- Choose whether you want the tag to be public or private.
- Click on Create.
- Click on Tickets in the left navigation bar.
- Select a ticket of your choice.
- Click on the insert tag button.
- Select the tag you want to add.
- To remove a tag simply click on the small X in the top right corner of the tag.
Jak vytvořit automatizační pravidlo, které automaticky přidává značky k tiketům.
- Log in to LiveAgent.
- Click on Configuration (cogwheel icon in the navigation bar)
- Click on Automation.
- Click on Rules.
- Click on the orange Create button.
- Check the Status Active checkbox.
- Name your rule.
- You can leave the notes section blank, or describe what the rule does in more detail.
- Select apply when ticket created.
- Click on Add condition group.
- Select If ticket source Instagram, Twitter, and Facebook.
- Select perform action add tag.
- Select the social media tag.
- Click on Save.
Vytváření sestav označení
Pokud chcete získat přehled o tom, jakým typům tiketů věnují vaši agenti nejvíce času, můžete se blíže podívat pomocí naší aplikace funkce sestav označení.
Můžete vytvářet přehledy označení podle dnů, týdnů, měsíců, let nebo z určitého časového rozmezí. Jednotlivé záznamy lze řadit podle časového rozsahu, oddělení, kanálů, a agentů. Všechny přehledy označení lze exportovat do souboru CSV, což usnadňuje jejich sdílení s vyšším vedením.
Jaké typy seznamů označení můžete vytvářet v LiveAgent?
Můžete vytvořit seznamy označení v mnoha různých formátech, včetně:
- Area charts
- Line graphs
- Bar graphs
- Pie charts
Možnosti zobrazení sestavy označení (sloupce):
- Tag
- Answer
- New answer avg. time
- Open answer avg. time
- Calls
- Missed calls
- Call minutes
- Chat messages
- Chats
- Missed chats
- Chat pickup avg. time
- Chat avg. time
- Not ranked
- Not ranked %
- Rewards
- Rewards %
- Rebukes
- Rebukes %
- Incoming messages
- Incoming calls
- Finished calls
- Incoming chats
- Finished chats
- Notes
- Created tickets
- Resolved tickets
Používání sestav značek s rozhraním API
Podívejte se na následující odkaz a zjistěte více o LiveAgent REST API a hodnotách volání ze zpráv o označeních.
Vlastní úprava označení
Když vytváříte označení můžete upravovat:
- Name
- Text color
- Background color
Tyto úpravy lze provádět kdykoli, takže pokud chcete upravit název nebo barvu označení, můžete tak učinit.
Jak upravit označení
- Log in to LiveAgent.
- Click on Configuration (cogwheel icon in the navigation bar).
- Click on Automation
- Click on Tags.
- Select a tag and click on Edit.
- Change the background color, name, or text color according to your liking.
- Click on Save.
Zdroje databáze znalostí
Chcete-li se o označeních dozvědět více, podívejte se na naše články a průvodce v databázi znalostí.
Připraveni vytvořit vlastní označení?
Organizujte svůj help desk pomocí vlastních označení ještě dnes. Ulehčete si práci a přenechte těžkou práci nám, abyste se mohli soustředit na služby zákazníkům. S automatizovaným přiřazováním označení je to snadné. Vyzkoušejte to ještě dnes s naší 14-denní zkušební verzí zdarma. Není vyžadovaná kreditní karta.
Looking for a way to organize and prioritize your customer support tickets?
With LiveAgent's Tags, you can easily label, categorize, and filter support tickets based on specific keywords or criteria to quickly locate and address high-priority tickets or issues.
Frequently Asked Questions
Proč jsou označení důležitá?
Obecně jsou označení považovány za jednu z klíčových funkcí softwaru pro help desk/tiketing, protože pomáhají rychle a snadno rozlišovat mezi různými segmenty zákazníků a tématy podpory.
Co jsou označení?
“Označení lze definovat jako štítky, které se připojují k lístkům oddělení technické pomoci. Slouží především k organizaci a kategorizaci tiketů, ale mohou také nabídnout náhled na obsah tiketu na první pohled.
Jaké jsou výhody použití označení?
Označení mohou vnést do vašeho helpdesku organizaci a přehlednost. Organizovaný helpdesk vám může být prospěšný v mnoha ohledech, především tím, že zvyšuje efektivitu agentů, což zlepšuje také dobu odezvy, kvalitu služeb zákazníkům, spokojenost zákazníků a nakonec i prodeje a MRR (měsíční opakující se příjmy).
Objevte výhody sledování času s LiveAgent! Získejte přehled o produktivitě a výkonu vašeho týmu pomocí automatizovaného nástroje pro sledování času. Ideální pro hodinově placené pracovníky, jako jsou agenti podpory. Začněte s bezplatnou 30denní zkušební verzí a zlepšete efektivitu vašeho týmu ještě dnes!
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Hledáte alternativu pro SpiceWorks?
Objevte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou k SpiceWorks pro váš helpdesk. Užijte si pokročilé funkce jako live chat, call centrum a integraci se sociálními sítěmi bez nutnosti kreditní karty. Začněte bezplatnou 14denní zkušební verzi a zlepšete svůj zákaznický servis ještě dnes!