Jste už unaveni z neustálého přepínání mezi jednotlivými rozhraními, když chcete pomoci svým zákazníkům? Zbytečná ztráta času při přepínání a hledání mezi platformami může vést k nižší spokojenosti zákazníků a rovněž stresuje vaše agenty.
Chcete-li poskytovat výjimečné zákaznické služby, musíte svým agentům dopřát správné nástroje. Agent je první, kdo přijde do kontaktu se zákazníkem, tudíž vytváří image značky neboli to, jak zákazníci vnímají vaši firmu.
Vaši zástupci zákazníka mají tu moc vytvářet dlouhodobé vztahy, nebo naopak odehnat zákazníky ke konkurenci.
LiveAgent je komplexní a uživatelsky přívětivý helpdesk software. Umožňuje agentům vypořádat se se všemi zákaznickými dotazy z jednoho místa. Systém disponuje více než 170 funkcemi, které pomáhají agentům poskytovat příjemnou zákaznickou zkušenost. Jednou z nich je i funkce Online návštěvníků.
Kdo jsou online návštěvníci?
Jedná se o sekci/funkci LiveAgentu, kde můžete na jedné obrazovce vidět všechny online návštěvníky, kteří si právě prohlížejí váš web. Můžete tedy kontrolovat, jaké konkrétní stránky si prohlížejí a kolik času na nich strávili. Navíc můžete zjistit i návštěvníkův referer, IP adresu či stát, což vám pomůže lépe se připravit na Chatovou konverzaci.
Jak používat funkci Online návštěvníci?
Funkce Online návštěvníci je relativně podobná Google Analytics nebo jiným platformám, které zobrazují data o návštěvnících webu. Když se chcete v rychlosti podívat na přehled o online návštěvnících, nemusíte přepínat mezi platformami.
Sekce online návštěvníků je navíc skvělým zdrojem informací pro vaše agenty, než zahájí chat se zákazníky. Jelikož s LiveAgentem můžete používat funkci proaktivních pozvánek, tyto informace lze využít po nebo přímo během konverzace, abyste svým zákazníkům poskytli co nejlepší zákaznickou zkušenost.
Co všechno uvidíte v sekci Online návštěvníci?
- Zemi, ve které se návštěvník nachází
- Čas
- IP adresu
- Právě prohlíženou stránku návštěvníkem
- Návštěvníkův referer
Jak pozvat návštěvníky k chatu?
Vaši agenti je mohou ručně pozvat k chatu, a to pouhým kliknutím na tlačítko Start. Poté si můžete vybrat správné okénko pozvánky k chatu z rozbalovacího seznamu (pozvánka k chatu se zobrazí na stránce, kterou si návštěvník právě prohlíží).
Výhody:
- Přehled o aktuální návštěvnosti webu
- Zdroj informací
- Lepší proaktivní přístup k chatu
- Zvýšení spokojenosti zákazníků
- Plynulejší práce agentů
Ready to try LiveAgent?
Do not switch between interfaces. See how many visitors a website gets right inside LiveAgent. Try out one of our subscriptions for 14-days free of charge. No credit card details required!
Bezplatné funkce helpdesk chatu:
Zabudované sledování chatu
Pokud chcete sledovat všechny informace o chatu v Google Analytics, abyste měli přehled o dopadu live chatu na vaše webové stránky, máme plugin, který tyto informace umožňuje synchronizovat.
Zjistěte, jaké LiveAgent informace můžete v Google Analytics sledovat.
Distribuce chatu
Zajistěte efektivní práci svých agentů tím, že nastavíte směrování chatu v LiveAgentu. Můžete například náhodně přiřazovat agenty nebo vytvářet organizované pracovní postupy. Tímto způsobem pak budou moci efektivně obsloužit žádosti zákazníků o chat.
Zjistěte víc o Možnostech distribuce chatu – LiveAgent.
Proaktivní pozvánky k chatu
Tato funkce je úzce spjata s Online návštěvníky. Jedná se o efektivní způsob, jak kontaktovat vaše zákazníky online a nabídnout jim případně pomoc.
Zjistěte víc o LiveAgent – Proaktivních pozvánkách k chatu.
Zdroje znalostní báze
Chcete-li se dozvědět víc, přečtěte si článek o tom, Jak vytvořit online tlačítko chatu.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!