Služba LiveAgent nabízí možnost otevřít více tiketů současně. Můžete snadno přepínat z jednoho tiketu na druhý a řešit je všechny najednou.
Pokud chcete omezit práci svých agentů pouze na jeden tiket najednou, můžete to provést zapnutím algoritmu “K vyřešení” v systému tiketů zákaznické podpory.
Answering multiple emails at once?
Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.
Tlačítko pro vyřešení
Kliknutím na tlačítko “K vyřešení” mohou agenti otevřít tikety, které jim byly přiděleny a které je třeba vyřešit.
Existuje také možnost nastavit funkci, kdy vaši agenti budou moci odpovídat pouze na tikety otevřené pomocí tlačítka “K vyřešení”. V tomto případě nebudou agenti moci odpovídat na tikety otevřené ze seznamu tiketů. Najednou budou moci otevřít pouze jeden tiket, takže nebude povoleno více karet tiketů a agenti budou muset řešit jednotlivé tikety v pořadí.
Objevte, jak LiveAgent podporuje zákaznický servis ve 43 jazycích, ideální pro nadnárodní společnosti. Získejte bezplatnou 14denní zkušební verzi a optimalizujte svou zákaznickou podporu s vícejazyčnými widgety a přizpůsobeným rozhraním. Nechte své agenty pracovat v jazyce, který preferují, a zlepšete jejich efektivitu ještě dnes!
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!