Společnost Quality Unit, která je tvůrcem softwarového produktu LiveAgent, vždy vytvářela produkty s ohledem na jejich stabilitu a bezpečnost. Od počátku naší cesty v roce 2004 jsme se rozrostli na desítky tisíc spokojených zákazníků, kteří mají odlišné interní požadavky na své poskytovatele příslušných řešení.
Naše systémy jsou poměrně složité, proto se nemůžeme spoléhat pouze na jedno či dvě datová centra pro zajištění LiveAgent. V současnosti, využíváme služby několika datových center po celém světě. Účty našich zákazníků umisťujeme do nejlepších možných serverových míst, které jsou dostupné na trhu v závislosti k jejich lokaci a s přihlédnutím na jejich vnitrostátní právní předpisy.
Seznam současných datových center po celém světě:
- Newark, New Jersey, USA
- Dallas, Texas, USA
- London, UK
- Frankfurt, Germany
- Bratislava, Slovakia
- Singapore, Singapore
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Objevte výhody sledování času s LiveAgent! Získejte přehled o produktivitě a výkonu vašeho týmu pomocí automatizovaného nástroje pro sledování času. Ideální pro hodinově placené pracovníky, jako jsou agenti podpory. Začněte s bezplatnou 30denní zkušební verzí a zlepšete efektivitu vašeho týmu ještě dnes!
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!