Stává se vám někdy, že vás zahltí zákaznické dotazy? Máte nespokojené klienty kvůli dlouhé čekací době na zákaznickou podporu?
Spokojenost zákazníků nikdy nebyla důležitější. Ze spokojeného zákazníka se totiž může vyklubat stálý zákazník, což je hlavním cílem každé firmy. K celkové spokojenosti může přispět dokonce i taková rádoby maličkost, jako je čekací doba při live chatu. Pokud si toho nebudete všímat, můžete své zákazníky nevědomky odehnat ke konkurenci.
O přibližně 73% zákazníků uvádí, že ocenění jejich času je nejdůležitější věc, kterou společnosti mohou udělat pro poskytování kvalitního zákaznického servisu.
Řekněme si to na rovinu. Nikomu se nechce čekat ve frontě. A právě proto LiveAgent vytvořil funkci Live chatu “Maximální délka fronty”, která se postará o spokojenější zákazníky. Navíc může vaše firma snadno spravovat směny agentů, jakož i jejich každodenní pracovní postupy.
Výhody pro vaši firmu:
- Ušetření času
- Efektivní pracovní postup
- Zlepšená spokojenost zákazníka
- Lepší zážitek zákazníka (CX)
- Úspora peněz
Jak to funguje?
Maximální limit fronty můžete snadno definovat v nastavení tlačítka živého chatu.
Jakmile je dosaženo limitu fronty, tlačítko chatu automaticky změní svou dostupnost na offline, nebo úplně zmizí z vašich webových stránek.
Tlačítko chatu se pochopitelně znovu objeví s online statusem, jakmile se fronta zmenší.
Jak už jsme zmínili výše, pokud je ve frontě příliš mnoho návštěvníků/zákazníků, může se live chat chovat jako offline tlačítko. Tím se předejde zbytečné frustraci zákazníků z příliš dlouhé fronty na chat.
Nastavíte-li offline tlačítko chatu, zobrazí se návštěvníkům před-chatovací formulář. Mohou vás tedy stále kontaktovat tak, že vloží svou e-mailovou adresu, což vám dá příležitost kontaktovat je později.
To vytvoří reálná očekávání a zároveň ušetří čas jak firmě, tak zákazníkům.
Tip navíc:
Vytvořte vícero tlačítek chatu
LiveAgent umožňuje vytvořit tlačítka online chatu pro konkrétní oddělení, například pro zákaznickou podporu a zákaznický servis. Navíc můžete nastavit tlačítka online chatu pro konkrétní adresy URL. Při jejich vytváření můžete pro každé tlačítko definovat různé maximální délky fronty. Vytvoříte tak efektivní pracovní postup a zároveň poskytnete skvělou zákaznickou zkušenost.
Chcete-li se dozvědět víc, přečtěte si LiveAgent – Live chat.
Složité konverzace nechte na starost zkušeným agentům
Chcete-li pro svou firmu i zákazníka ušetřit čas a zdroje, musíte pracovat efektivně. To znamená nenechat zákazníky čekat příliš dlouho ve frontě. Proto je vhodné nechat některým svým agentům možnost převést složité konverzace zkušenějším agentům. Takto můžete efektivně rozdělit čas vašich agentů a zkrátit tak čekací dobu ve frontě.
Používejte předpřipravené odpovědi
Rozhodnete-li se vyzkoušet LiveAgent, rozhodně využijte i předpřipravené odpovědi, které zkracují čekací dobu ve frontě. Díky této funkci mohou vaši agenti ušetřit spoustu času, zejména pak u opakujících se dotazů. Používejte je ale s rozvahou, rozhodně to s nimi nepřehánějte. Snažte se je personalizovat, protože nikdo nechce mluvit s robotem.
Pokud se chcete dozvědět více, přečtěte si článek LiveAgent – Předdefinované odpovědi.
Zdroje znalostní báze
Chcete vědět, jak pro svůj web nastavit tlačítko live chatu?
Přečtěte si, jak snadno můžete v LiveAgentu vytvořit tlačítko chatu.
Chcete v LiveAgentu nastavit čekací dobu?
Zde je podrobný návod, jak nastavit maximální délku fronty v LiveAgentu.
Ready to give it a go?
Start improving your customer service right away with a 30-day free trial and test all the available features of LiveAgent.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!