Co jsou kontakty helpdesku?
V kontaktech oddělení nápovědy jsou uloženy základní informace o zákaznících, včetně jejich jména, e-mailu, telefonního čísla a dalších osobních údajů. Kromě toho, helpdesk software jako LiveAgent umožňuje vytvářet vlastní kontaktní pole pro ukládání jedinečných informací o kontaktech, jako je velikost bot nebo model auta.
Jaké informace mohu ukládat ke kontaktům?
Funkce kontaktů LiveAgentu může ukládat následující informace o vašich zákaznících:
- Jméno a příjmení
- Avatar (fotografie/profilový obrázek)
- Více e-mailových adres
- Více telefonních čísel
- Časové pásmo
- Pohlaví
- Společnost a pracovní pozice
- Jazyk
- IP adresa
- Informace o prohlížeči (například Google Chrome)
Skupiny kontaktů (Skupiny kontaktů, do kterých je přiřadíte, například VIP zákazníci nebo španělsky mluvící osoby).
- Soukromé poznámky (interní poznámky, které vám mohou sloužit jako připomenutí – například nevolejte v 11:00).
- Tikety kontaktu (všechny tikety, které kontakt odeslal prostřednictvím různých komunikačních kanálů).
- Vlastní informace
Kde najdu kontakty?
Přihlaste se do aplikace LiveAgent
Klikněte na Kontakty
Chcete-li vytvořit nový kontakt, klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit. Chcete-li zobrazit/přidat/upravit stávající kontaktní údaje, klikněte na požadovaný kontakt a vyplňte/upravte potřebné údaje.
Jak můžete vytvořit jedinečná kontaktní pole?
Přihlaste se do aplikace LiveAgent
Klikněte na Konfigurace
Klikněte na Systém
Klikněte na pole Kontakt
Klikněte na oranžové tlačítko Vytvořit
6. Nastavte název kódu pro vlastní pole kontaktu. Může to být například “barva_vlasu” nebo “zeme”. Upozorňujeme, že kód může obsahovat pouze malá písmena, číslice, pomlčky nebo podtržítka. Mezery nejsou povoleny.
Pojmenujte vlastní pole kontaktu. Tentokrát jej můžete pojmenovat “Barva vlasů” nebo “Země” bez jakýchkoli formátovacích omezení.
Klikněte na Psát a vyberte možnost zadávání, která vám nejlépe vyhovuje. Můžete si vybrat z textového pole, seznamu, zaškrtávacího pole, skupiny zaškrtávacích políček nebo poštovní adresy.
Nepovinné: Klikněte na popis a nastavte popis pro vlastní pole kontaktu. Popis může vám a vašim zaměstnancům poskytnout další informace týkající se kontaktu.
Klikněte na možnost Viditelnost a vyberte, zda má být vlastní pole kontaktu viditelné při každém vytvoření kontaktu.
Klikněte na Vytvořit
Případně můžete vytvořit jedinečné pole kontaktu přímo v kontaktech. Chcete-li tak učinit, postupujte takto:
Přihlaste se do aplikace LiveAgent
Klikněte na Kontakty
- Klikněte na požadovaný kontakt
Klikněte na Přidat pole
Klikněte na Vytvořit pole
Postupujte podle kroků 6-11 z výše uvedených pokynů.
- Vezměte prosím na vědomí, že pokud v kroku 10 nezvolíte možnost “Vždy viditelné”, budete muset kliknout na “Přidat pole”, abyste viděli/vybrali pole kontaktu, které v budoucnu vytvoříte.
Proč je výhodné vytvářet profily zákazníků prostřednictvím funkce kontaktů na helpdesku?
Kvalitnější služby
Vytvoření důkladných kontaktních karet může vašim agentům pomoci poskytovat lepší servis pro vaše zákazníky. Čím více informací shromáždíte, tím snadněji budete moci poskytovat kompetentní a relevantní odpovědi na dotazy zákazníků.
Například řekněme, že pracujete v automobilovém průmyslu. Potenciální zákazník se zajímá o Mercedes AMG, ale stále váhá, zda se rozhodne pro koupi. Pokud tyto informace zaznamenáte na jeho kontaktní kartu, včetně případných dalších specifikací v sekci poznámky, budete je moci v budoucnu využít.
Až se vám příště ozvou, můžete je zaujmout tím, že si pamatujete model a značku vozu, o který měli zájem. Nebudou muset opakovat svá přání a potřeby, což většina zákazníků považuje za špatný zákaznický servis.
Create rich customer profiles for free
Save all the essential info about your customers directly inside your help desk for free. Try it today. No credit card required.
Více osobní servis
Vyplňování kontaktních karet vám také pomůže personalizovat prodej, marketing, a podpůrné úsilí. Řekněme, že vás potenciální zákazník kontaktuje e-mailem. Má dotaz na konkrétní pár bot, konkrétně na jejich cenu.
Potenciální kupující chce vědět, zda je sleva a zda bude v budoucnu. Zaznamenáte-li tyto informace na jeho kontaktní kartu, budete ho moci aktivně oslovit, jakmile bude výrobek v prodeji. Můžete to udělat tak, že tiket odložíte uvnitř svého tiketingového systému dokud se prodej neuskuteční.
Můžete jít ještě dál a zkontrolovat velikost bot v jejich kontaktní kartě. Pak byste mohli zákazníka oslovit a říct mu, že výrobek, na který si už několik týdnů dělal zálusk, je konečně ve slevě a vy máte pár v jeho velikosti. Tento typ zákaznického servisu je to, co si zákazníci přejí – udělat míli navíc, jak uvedl Shep Hyken, legenda zákaznického servisu. Navíc si můžete být jisti, že po tomto typu interakce získáte věrného zákazníka a zastánce značky.
Zvýšení spokojenosti zákazníků
Vytvářením výjimečných zákaznických zkušeností s individuálními a kvalifikovanými službami si udržíte své zákazníky spokojené s vaší společností. Jejich spokojenost může vést k dlouhodobým vztahům a přinést další výhody, jako jsou příznivé recenze, podpora značky a opakované nákupy.
Více prodejů
Čím spokojenější jsou vaši zákazníci s vašimi službami a marketingovými aktivitami, tím více nakupují. Přivádějí také nové zákazníky tím, že doporučují vaši firmu a sdílejí své pozitivní zkušenosti s přáteli a rodinou. Pokud budete i nadále poskytovat výjimečné zkušenosti zákazníkům, vytvoříte krásný koloběh spokojených, loajálních zákazníků, kteří přivádějí nové zákazníky, kteří se stále vytvářejí ziskový příjem.
Zdroje databáze znalostí
Chcete se dozvědět více o kontaktech na helpdesku? Podívejte se na naši znalostní databázi, akademii a blog, kde se dozvíte vše potřebné.
Připraveni nastavit si vaše kontakty?
Zjistěte, jak snadné je poskytovat kompetentní a personalizované služby pomocí kontaktních karet helpdesku. Vyzkoušejte si to ještě dnes zdarma s naší 14-denní zkušební verzí zdarma. Není vyžadovaná kreditní karta.
Frequently Asked Questions
Co jsou kontakty helpdesku?
V kontaktech oddělení helpdesku jsou uloženy základní informace o zákaznících, včetně jejich jména, e-mailu, telefonního čísla a dalších osobních údajů.
Jaké informace můžete ukládat do kontaktů?
Kromě osobních údajů umožňuje software pro helpdesk, jako je LiveAgent, vytvářet vlastní kontaktní pole pro ukládání jedinečných informací o kontaktech, jako je velikost bot nebo model auta
Proč je výhodné vytvářet profily zákazníků prostřednictvím funkce kontaktů na helpdesku?
Umožňuje vám poskytovat kvalifikovanější a personalizovanější podporu.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Tlačítka kliknutím zavolat a kliknutím vytočit
Objevte výhody tlačítek "kliknutím zavolat" a "kliknutím vytočit" od LiveAgent, které umožňují zákazníkům pohodlně iniciovat hovory přímo z webu. Přizpůsobitelné a snadno implementovatelné, ideální pro B2B/B2C firmy i jednotlivce. Vyzkoušejte zdarma a zefektivněte svou zákaznickou podporu.