Co je to tlačítko kliknutím zavolat?
Tlačítko pro volání je digitální nástroj, který umožňuje iniciovat volání v reálném čase v prohlížeči prostřednictvím internetu. Stačí kliknout na vložený odkaz, který obsahuje firemní telefonní číslo, a specializovaný systém, například software call centra LiveAgent, hovor provede.
Jaký je rozdíl mezi odkazem kliknutím volat a odkazem kliknutím vytočit?
Kliknutím vytočit je jen jiný název pro funkci kliknutím zavolat. Tyto termíny jsou zaměnitelné a mají stejný význam. V tomto textu budeme používat oba výrazy.
K čemu slouží funkce kliknutím zavolat/kliknutím vytočit?
Technologie ‘Kliknutím vytočit’ umožňuje vytočit jakékoli vložené (hypertextové) telefonní číslo na internetu. Po kliknutí na něj můžete provést hovor v prohlížeči prostřednictvím libovolného vhodného programu, včetně programu LiveAgent. Kromě toho může tato funkce spolupracovat s webovými kontaktními kartami LiveAgent (rozšíření prohlížeče), které umožňují zobrazit kontaktní informace o osobách a firmách na webu.
Jak funguje funkce kliknutím vytočit?
Funkce ‘Kliknutím vytočit’ funguje díky protokolům HTML tel link, které komunikují s určenými call centry nebo aplikacemi softwarového telefonu. Když kliknete na telefonní číslo s hypertextovým odkazem kliknutím vytočit, skript na straně serveru požádá software call centra, aby provedl akci a zahájil hovor. Software pro volání pak zavolá na hypertextový odkaz a spojí volajícího a osobu/podnik, kterému volá.
Kdo používá funkci kliknutím zavolat?
Funkci kliknutím vytočit může používat každá firma nebo jednotlivec, který často telefonuje. Je to pravděpodobně jedna z nejužitečnějších funkcí pro SDR (sales development representatives), obchodní týmy, outreach marketéry, výkonné asistenty, výzkumníky trhu a zástupce zákaznické podpory, protože jim může usnadnit práci.
Přestože funkci kliknutím zavolat využívají především firmy B2B (business to business) a B2C (business to customer), mohou ji využívat i “běžní” lidé. Pokud například zákazník na svém mobilním telefonu hledá vaše kontaktní informace, může jednoduše kliknout na hypertextový odkaz na telefonní číslo na vašich webových stránkách a okamžitě zahájit hovor namísto toho, aby na kartě webového prohlížeče a telefonního číselníku přecházel z jedné karty do druhé.
Proč je funkce kliknutím zavolat důležitá?
Funkce kliknutím vytočit je výhodná, protože lidem ušetří spoustu času. Místo toho, abyste pokaždé, když chcete uskutečnit hovor, museli ručně zadávat telefonní číslo (buď do mobilního telefonu, nebo do aplikace softwarového telefonu), můžete jednoduše kliknout na telefonní odkaz a hovor zahájit. Z dlouhodobého hlediska to ušetří spoustu času při zadávání údajů a umožní vám to uskutečnit ještě více odchozích telefonních hovorů. To následně zvyšuje efektivitu pracovních postupů, šetří čas agentů a také šetří vaše peníze.
V kombinaci s funkcí kliknutí na e-mail, která dokáže otevřít předvyplněné okno tiketu v aplikaci LiveAgent, mohou zástupci zákaznického servisu, prodejci a obchodníci zvýšit svou produktivitu a zlepšit svůj pracovní výkon.
Díky těmto drobným, ale účinným změnám budou vaši zaměstnanci spokojeni a předejdou vyhoření, protože odstraní opakující se, všední a bezduché úkoly. Místo toho se vaši zaměstnanci mohou soustředit na péči o vztahy se zákazníky, vytváření úžasných zákaznických zkušeností a poskytování personalizované a kompetentní podpory s funkcí kliknutím zavolat a kliknutím vytočit.
Jak zajistit, aby bylo možné na telefonní číslo kliknout?
Pokud chcete nastavit funkci “klikni a zavolej” a vytvořit klikací telefonní čísla, musíte mít přístup k zadní části webu, abyste mohli upravovat stávající texty obsahující telefonní čísla. Chcete-li vytvořit klikací telefonní číslo, jednoduše zkopírujte tento úryvek kódu a nahraďte telefonní číslo v uvozovkách svým vlastním.
<a href="tel:1-234-567-1111">1-234-567-1111</a>
<a href="tel:1-234-567-1111">Click to Call</a>
Po dokončení klikněte na tlačítko uložit a znovu načtěte stránku. Na vaše telefonní číslo by mělo být možné kliknout. Pokud se nezdá být klikatelné nebo zjistíte nějakou chybu, překontrolujte kód. Ujistěte se, že jsou přítomny uvozovky a další symboly a příkazy, například .
Jak používat funkci kliknutím zavolat
Doporučujeme, abyste si pořídili omnichannel software pro call centra, jako je LiveAgent. Jakmile jej nastavíte a vyberete poskytovatele VoIP, bude systém schopen zdarma uskutečňovat příchozí a odchozí hovory v prohlížeči.
Pokud si chcete stáhnout rozšíření prohlížeče pro webové kontaktní karty LiveAgent a zobrazit další informace o vložených telefonních číslech, můžete. Pokud tak učiníte, po najetí na vložené telefonní číslo se zobrazí kontaktní karta LiveAgent a další informace o CRM. Po kliknutí na vložené telefonní číslo LiveAgent vytvoří nový tiket a provede hovor. To vše se zobrazí na vašem ovládacím panelu.
Pokud však rozšíření prohlížeče LiveAgent stahovat nechcete, nemusíte. Není třeba instalovat ani integrovat žádné programy či rozšíření. LiveAgent může fungovat jako výchozí obsluha vložených odkazů. Po kliknutí na ně může software LiveAgent help desk spustit volání a otevřít předvyplněná pole tiketu.
Rozdíl mezi tlačítkem volání a odkazem na volání kliknutím
Tlačítko pro volání a odkaz na volání fungují stejně. Jsou však esteticky odlišné. Odkaz click-to-call je samozřejmě jen odkaz. Naproti tomu tlačítko pro volání je miniaturní banner nebo ikona telefonu, která vypadá jako tlačítko. Může být umístěno kdekoli na webu a může mít různé styly, texty, velikosti a barvy.
Improve your calls with LiveAgent!
LiveAgent's call center features offer exactly what you need to improve your customer support over the phone. Get started today!
Jste připraveni umožnit svému týmu vytáčení pomocí kliknutí?
Pokud jste připraveni zvýšit efektivitu svého týmu a zároveň ušetřit čas a peníze, je načase využít službu kliknutím zavolat. Případně si stáhněte rozšíření prohlížeče pro webové kontaktní karty LiveAgent, které vám zajistí rychlejší komunikaci a více přehledů. Rozšíření prohlížeče je zdarma a lze jej stáhnout z webového obchodu Google Chrome nebo ze seznamu doplňků Mozzila Firefox. Když už jste u toho, vyzkoušejte si službu LiveAgent. Nabízíme bezplatnou 14denní zkušební verzi se vším všudy a pro začátek nevyžadujeme žádnou kreditní kartu.
Zjistěte, jak efektivní můžete být vy a váš tým již dnes.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!