Potřebujete poskytnout podporu ve více jazycích? Need to Nastavte svůj Chat, kontakt, nebo widgety pro zpětnou vazbu v jazyce, kterým mluví vaši zákazníci a agenti.
Příklad vícejazyčné podpory Pokud poskytujete podporu zákazníkům ve více jazycích a chcete směrovat komunikaci k agentům, kteří mluví konkrétním jazykem, lze to provést vytvořením kontaktních widgetů ve vlastních jazycích. Komunikaci z těchto widgetů pak můžete směrovat do oddělení, jako je „angličtina“, „němčina“, „španělština“ nebo jakýkoli jiný podporovaný jazyk.
Nastavení widgetu pro chat
Chcete-li konfigurovat jazyky widgetů chatu, můžete to provést v pokročilém nastavení widgetu.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Objevte, jak LiveAgent podporuje zákaznický servis ve 43 jazycích, ideální pro nadnárodní společnosti. Získejte bezplatnou 14denní zkušební verzi a optimalizujte svou zákaznickou podporu s vícejazyčnými widgety a přizpůsobeným rozhraním. Nechte své agenty pracovat v jazyce, který preferují, a zlepšete jejich efektivitu ještě dnes!
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!