Co je to IVR?
IVR je zkratka pro Interaktivní hlasovou odezvu. Interaktivní hlasová odezva je automatický telefonní systém, který komunikuje s volajícími. Systém IVR shromažďuje informace během interakce a reaguje provedením příslušné akce, například přesměrováním volajícího na správného agenta/oddělení nebo vydáním zpětného volání. Implementace řešení zpětného volání v rámci systému IVR může zvýšit spokojenost zákazníků tím, že minimalizuje čekací dobu a zajistí, aby byly problémy s dědici řešeny okamžitě.
Jak funkce IVR funguje?
Interaktivní hlasová odezva umožňuje směrovat hovory na příslušná oddělení nebo agenty. Když chce zákazník kontaktovat váš tým podpory, setká se s předem nahranými hlasovými výzvami. Stačí, aby zadal několik hlasových nebo klávesových příkazů, a je okamžitě přesměrován na správné oddělení vašeho týmu podpory.
Například typický strom IVR by po stisknutí určitého čísla na telefonu přenesl zákazníka do očekávaného oddělení, například do oddělení fakturace.
IVR umožňuje vašim agentům pracovat efektivněji a plně využít potenciál softwaru telefonního centra.
Jak to funguje ve službě LiveAgent?
LiveAgent nabízí komplexní nástroj pro online návrháře IVR, kde si každý může navrhnout svůj strom IVR, i když nemá žádné technické zkušenosti. Podívejte se na video níže a získejte více informací.
Provádíte denní propagační akci nebo potřebujete v uvítací zprávě uvést rychlé oznámení?
Náš tip: Nahrávejte všechny zvukové soubory Interactive Voice Response přímo v nástroji IVR designer v aplikaci LiveAgent. Nástroj umožňuje navrhnout/napsat strom Interaktivní hlasové odezvy od začátku, včetně nahrávání nebo nahrávání zvukových souborů do stromu.
Jaké funkce má IVR od LiveAgent?
- Funkce zpětného volání
- Nahrávání vlastních zpráv Interaktivní hlasové odezvy
- Nahrávání předem nahraných zpráv
- Stanovení priority volání
- Přesměrování na správná oddělení/agenty
Proč byste měli používat IVR?
IVR je dobře známá funkce zákaznické podpory, která dokáže pro váš helpdesk zázraky. Pokud se vaši agenti cítí přetížení, zákazníci se nemohou spojit přes telefon nebo pokud si prostě chcete udělat větší pořádek, stromy IVR mohou udělat své. V aplikaci LiveAgent je můžete nastavit, přizpůsobit a hned zjistit, co vám nejlépe vyhovuje.
Jaké jsou výhody IVR?
- Automatické přesměrování + neomezené možnosti
- Zvyšuje šanci na vyřešení prvního kontaktu
- Zvyšuje spokojenost zákazníků
- Šetří peníze a čas agentů
Nahrávejte své vlastní IVR zprávy
Vytvořte profesionální vzdálené call centrum s vlastními zprávami v nabídce IVR. Nahrajte je ještě dnes zdarma. Není vyžadována žádná kreditní karta.
Příklad interaktivní hlasové odezvy – Přesměrování mezi odděleními
Níže si prohlédněte strom IVR se dvěma dostupnými možnostmi oddělení. Zákazníci si mohou vybrat buď obchodní oddělení, nebo technické oddělení.
Dobrý den, dovolali jste se do [název společnosti]. Vyberte si prosím z následujících možností nabídky:
Chcete-li mluvit s obchodním zástupcem, stiskněte tlačítko 1.
Chcete-li získat technickou podporu, stiskněte tlačítko 2.
To šetří čas zákazníka i zástupce společnosti. Když se zákazník okamžitě dostane na správné oddělení, není nutné žádné další přesměrování mezi odděleními.
Kromě toho můžete pro každý automatický přenos (přehrávání) oddělení nahrát vlastní zvuk. Přidat hudbu, která se přehrává před tím, než zástupce přijme hovor (online/play). Pokud není k dispozici žádný zástupce, může zákazník také zanechat hlasovou zprávu (offline/voicemail).
start:
- choice:
1:
name: Sales department
play: http://www.example.com/sound-sales.mp3
do:
- transfer:
to: salesDep
if:
online:
- play: http://www.example.com/welcome.mp3
- ring
offline:
- play: http://www.example.com/voicemail.mp3
- voicemail
2:
name: Technical department
play: http://www.example.com/welcome.mp3
do:
- transfer:
to: techDep
if:
online:
- ring
offline:
- play: http://www.example.com/voicemail.mp3
- voicemail
Vytvoření profesionální zprávy Interaktivní hlasové odezvy se může zpočátku zdát jako náročný úkol. Nebojte se, vytvořili jsme bezplatné přizpůsobitelné skripty IVR, aby vaše firma mohla začít ihned pracovat.
Zdroje báze znalostí
Naučte se, jak;
- Nastavit automatické zpětné volání
- Změnit IVR automaticky
- Přesměrovat hovor na externí číslo prostřednictvím interaktivní hlasové odezvy (IVR)
Integrace Intercomu do LiveAgentu zjednodušuje správu zákaznické komunikace a dat. Umožňuje efektivní sledování zpráv, správu tagů a zlepšení pracovních postupů. Využijte možnosti Intercomu pro cílené zprávy a zlepšení zákaznického servisu. Zjistěte více o bezplatné migraci z Intercomu na LiveAgent a objevte výhody zlepšeného helpdesku.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!