Co je interní chat?
Interní chat od LiveAgentu vám umožňuje spojit se se svými kolegy, aniž byste museli používat aplikaci třetích stran. Díky týmovému chatu můžete posílat rychlé zprávy a rovněž i přikládat přílohy (všechny běžné typy souborů jsou podporovány). Komunikaci navíc vidíte pouze vy a příjemce vašich zpráv.
Jak zahájit interní chat?
Pro začátek najděte v sekci “online agenti” ve vašem ovládacím panelu agenta, kterého chcete kontaktovat. Klikněte na zelenou (online) nebo šedivou (offline) tečku a vyberte “Odeslat okamžitou zprávu”. Mějte na paměti, že můžete posílat zprávy, i když jsou vaši kolegové offline (přečtou si je později).
Případně můžete zahájit interní komunikaci přímo z tiketu či probíhajícího chatu. Proces je úplně stejný. Jednoduše klikněte na zelenou tečku a vyberte “Odeslat okamžitou zprávu”. Když zahájíte komunikaci tímto způsobem, chat bude obsahovat číslo tiketu, ze kterého jste zahájili konverzaci.
Jaké další funkce interní chat podporuje?
Chcete-li požádat o pomoc, můžete do interního týmového chatu zkopírovat a vložit unikátní číslo tiketu, které automaticky vytvoří klikací odkaz. Příjemce vaší zprávy na něj může kliknout, načež bude přesměrován na příslušný tiket.
Kolik chatovacích okének interní chat podporuje?
Okno interního chatu podporuje více konverzací naráz. Velikost okna lze změnit v závislosti na vašich preferencích a umístit kamkoliv do uživatelského rozhraní LiveAgentu.
Proč byste měli používat interní chat?
Výhody:
- Šetří čas – žádné přepínání mezi platformami
- Buduje pozitivní organizační kulturu
- Zlepšuje týmovou práci
- Lepší zkušenost se zákaznickou službou
Ready to give it a try?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk solution. Our free 14-day trial offers full ticketing, live chat, call center functionality, and more! Try it today. No credit card required.<br>
Další funkce live chatu:
Zobrazení psaného textu v reálném čase
Zobrazení psaného textu v reálném čase vám v podstatě umožňuje nahlížet na návštěvníkovu live chat zprávu, když ji teprve píše. Díky tomu mohou vaši agenti efektivně a rychle řešit problémy a zároveň poskytovat lepší zákaznickou zkušenost.
Zabudované sledování chatu
LiveAgent poskytuje bezplatný plugin, který umožňuje propojit důležitá data z live chatu s Google Analytics. Díky tomu můžete rychle analyzovat celkový dopad live chatu zákaznické podpory na vaši konverzi.
Přehled chatů
Získejte přehled a zanalyzujte rychle současnou situaci live chatu s funkcí Přehledu chatů. Můžete sledovat například; zemi, kde se návštěvník nachází, návštěvníky ve frontě, chatující návštěvníky, dostupné agenty atd.
Chcete se dozvědět víc?
Objevte všechny funkce Live chatu – LiveAgent.
Zdroje znalostní báze:
Ještě jste si neupravili tlačítko chatu?
Zde je podrobný průvodce, jak vytvořit tlačítko chatu v LiveAgentu.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!