Funkce interních hovorů umožňuje přepnout interní chat na mnohem pohodlnější způsob komunikace s kolegy, hlasový chat. Funkce zabudovaná přímo do LiveAgentu s ostatními částmi call centra vám umožní rychle vyřešit případné problémy nebo získat správnou odpověď ve velmi krátkém čase. Vytvoření interního hovoru je velmi snadný úkol.
Stačí kliknout na tlačítko plus v horním rohu a ze seznamu možností vybrat možnost “Nový interní hovor”.
Tím se otevře nová část aplikace LiveAgent, kde můžete vybrat osobu, se kterou chcete mluvit. Kliknutím na tlačítko volání se okamžitě otevře nový tiket s vlastním ID a rozhraním podobným zbytku LiveAgent.
Podobně jako v interním chatu máte možnost vložit poznámku obsahující ID tiketu (na kterou lze kliknout a která vás přesměruje na daný tiket).
V případě, že potřebujete pomoci s konkrétním tiketem nebo požadavkem zákazníka, můžete také iniciovat interní hovor přímo z rozhraní daného tiketu. Kliknutím na 3 tečky se zobrazí seznam dostupných možností a interní hovor je jejich součástí. Postup pro zahájení hovoru je stejný jako u předchozího způsobu. Vyberte požadovaného kolegu a stiskněte tlačítko volání.
Feeling stuck? Hit up a colleague
LiveAgent enables you to call your online colleagues for free, without the need for any third-party software. Try it today. No credit card required.
Objevte špičkové komunikační služby Virtual-Call, které nabízí cloudové PBX, SIP trunking a přímé směrování pro Microsoft Teams. Integrejte snadno s LiveAgent a využijte bezplatné propojení pro bezproblémový provoz vašeho call centra. Flexibilní a škálovatelná řešení pro firmy ve více než 30 zemích. Zkuste zdarma!
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!