Funkce interních hovorů umožňuje přepnout interní chat na mnohem pohodlnější způsob komunikace s kolegy, hlasový chat. Funkce zabudovaná přímo do LiveAgentu s ostatními částmi call centra vám umožní rychle vyřešit případné problémy nebo získat správnou odpověď ve velmi krátkém čase. Vytvoření interního hovoru je velmi snadný úkol.
Stačí kliknout na tlačítko plus v horním rohu a ze seznamu možností vybrat možnost “Nový interní hovor”.
Tím se otevře nová část aplikace LiveAgent, kde můžete vybrat osobu, se kterou chcete mluvit. Kliknutím na tlačítko volání se okamžitě otevře nový tiket s vlastním ID a rozhraním podobným zbytku LiveAgent.

Podobně jako v interním chatu máte možnost vložit poznámku obsahující ID tiketu (na kterou lze kliknout a která vás přesměruje na daný tiket).
V případě, že potřebujete pomoci s konkrétním tiketem nebo požadavkem zákazníka, můžete také iniciovat interní hovor přímo z rozhraní daného tiketu. Kliknutím na 3 tečky se zobrazí seznam dostupných možností a interní hovor je jejich součástí. Postup pro zahájení hovoru je stejný jako u předchozího způsobu. Vyberte požadovaného kolegu a stiskněte tlačítko volání.
Feeling stuck? Hit up a colleague
LiveAgent enables you to call your online colleagues for free, without the need for any third-party software. Try it today. No credit card required.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"