Instagram je jednou z nejoblíbenějších platforem sociálních sítí, která se může chlubit více, než 1 miliardou aktivních uživatelů měsíčně. Platforma slouží ke sdílení fotografií, krátkých videí a příběhů, které mají platnost 24 hodin. Uživatelé Instagramu mohou také využívat funkci zasílání rychlých zpráv.
Proč je zákaznická podpora pro Instagram důležitá?
Zpočátku sloužil Instagram hlavně ke sdílení fotografií s přáteli a rodinou, ale jak platforma rostla, a to i na popularitě, uživatelé začali sledovat celebrity a veřejně známé osobnosti. Mnoho uživatelů Instagramu se díky používání správných hashtagů a marketingu zviditelnili doslova přes noc, takže firmy rychle pochopily, že tato platforma může být klíčem i k jejich úspěchu.
V dnešní době je každá moderní firma aktivní na Instagramu a využívá jej k propagaci svých produktů a služeb prostřednictvím estetických fotografií, videí a referencí zákazníků. S rostoucím počtem firemních profilů, viděl Instagram příležitost a vyvinul svůj další produkt přidáním funkce “Marketplace”, která umožňuje uživatelům nakupovat produkty přímo z aplikace Instagram.
Protože je však Instagram vnímán jako “always-on” kanál, což znamená ‘vždy zapnut’, a marketing je na vrcholu, mnoho zákazníků využívá platformu jako kanál zákaznické podpory a klade dotazy týkající se propagovaných produktů, služeb i samotné firmy.
Někteří zákazníci zachází dokonce tak daleko, že varují ostatní před danou firmou, pokud mají se společností spojenou negativní zkušenost. Připomínky, stížnosti a pochvaly zákazníků tak mohou podnik vybudovat nebo zničit. Nicméně, odpovědět na každou otázku, zprávu nebo zmínku bez jakýchkoli nástrojů může být skutečně velmi náročné. Většina podniků obdrží statisíce oznámení a je velmi snadné se v nich ztratit. Jak tedy zvládnout podporu na Instagramu?
Podpora na Instagramu pomocí LiveAgent
Se správnými nástroji, konkrétně s pomocí LiveAgent, se může stát zákaznická podpora na Instagramu hračkou. Naše integrace Instagramu umožňuje propojit váš firemní profil, který máte na Instagramu s naším helpdesk softwarem. A výsledek? Každý komentář nebo zmínka o vaší stránce na Instagramu se automaticky přesune do helpdesk softwaru a převede se na tiket.
Co vše je možné dělat pomocí integrace?
- Zobrazit komentáře a odpovědi na ně přímo z helpdesku
- Zobrazit a zodpovědět dotazy přímo z helpdesku
- Zvolit si, do kterého oddělení chcete směrovat tikety z Instagramu
- Připojit více Instagramových účtů najednou
- Archivovat Instagramové tikety
- Mít přehled o všech tiketech v jednotném ovládacím panelu
Jak to vypadá a funguje v praxi?
Pokud by vás zajímalo, zda vaši zákazníci poznají, že k zodpovězení jejich dotazů používáte externí nástroj, odpověď zní ne. Podívejte se, jak to funguje, v tomto videu s detailním návodem.
Jak integrovat Instagram se službou LiveAgent
Postupujte podle následujících pokynů a začněte odpovídat na komentáře a zmínky na Instagramu prostřednictvím služby LiveAgent ještě dnes!
Vezměte prosím na vědomí, že pro integraci Instagramu musíte mít aktivní stránku na Facebooku. Pokud ještě nemáte účet na Instagramu propojený se svou Facebookovou stránkou, doporučujeme postupovat podle návodu níže. (Připojit můžete jakýkoli Instagramový účet, který je propojen se stránkou na Facebooku, které jste správcem.)
- Přihlaste se do LiveAgent
- Klikněte na Konfigurace (ikona ozubeného kolečka v menu po levé straně).
- Klikněte na Facebook a Instagram
- Klikněte na Účty
- Klikněte na Připojit
- Zobrazí se nové vyskakovací okno a vyzve vás k přihlášení k účtu Facebook. Zadejte své přihlašovací údaje, nebo pokud jste již přihlášeni, klikněte na tlačítko Pokračovat jako
- Když se objeví tato zpráva: “LiveAgent by chtěl spravovat vaše Stránky, publikovat je jako Stránky, které spravujete, a přistupovat ke zprávám vašich stránek na Facebooku.” Přijměte ji stisknutím tlačítka OK
- Vraťte se do aplikace LiveAgent a vyberte stránku na Facebooku, která je propojena s vaším Instagramem. Vyberte oprávnění, která chcete povolit. Můžete si vybrat z následujících možností:
- Získání komentářů
- Získání zmínek
Vezměte prosím na vědomí, že tato integrace nepodporuje přímé zasílání zpráv kvůli zásadám společnosti Facebook. To znamená, že do aplikace LiveAgent nelze přenášet přímé zprávy z Instagramu.
Vyberte oddělení, do kterého chcete směrovat příchozí tikety z Instagramu.
- Klikněte na tlačítko Uložit
Jak můžete z integrace Instagramu těžit?
Zvýšená spokojenost zákazníků a vyšší loajalita k vaší značce
Udržet si spokojenost zákazníků je v oddělení zákaznického servisu to nejdůležitější. Díky úschově všech tiketů z Instagramu do našeho helpdesku máte přístup k uplynulé komunikaci, a to kdykoliv.
Už nemusíte kontrolovat jednotlivé příspěvky, zda se v nich náhodou neobjevily nové komentáře. Veškerá historie vaší komunikace je vždy bezpečně uložena v archivu a můžete se k ní kdykoliv jednoduše vrátit z ovládacího panelu.
Díky službě LiveAgent, budete moci oslnit své klienty pomocí svých znalostí jejich minulých dotazů nebo podrobností o jejich nákupech, čímž jim dáte najevo, že vám na nich skutečně záleží. To na oplátku zvýší jejich loajalitu k vaší značce, celoživotní hodnotu zákazníka a jeho spokojenost.
Rychlejší vyřešení problému
V dnešní době už nezáleží jen na skvělém produktu nebo ceně. Zákazníci chtějí personalizované, bezproblémové nákupy a zejména rychlé odpovědi na své otázky. Pokud vám zákazníci položí otázku na Instagramu, ale nedostanou odpověď do jedné hodiny (většina zákazníků očekává odpověď do hodiny od zveřejnění), pravděpodobně opustí vaši stránku a obrátí se na konkurenci.
Dopřejte svým zákazníkům to, co chtějí a očekávají díky službě LiveAgent – osobní, rychlou a bezproblémovou podporu. Helpdesk software od služby LiveAgent vás upozorní pokaždé, když obdržíte nový tiket ze služby Instagram. Bez námahy tak zodpovíte všechny dotazy, které zákazníci mají.
Zlepšení efektivity pracovních postupů
Odpovídání na dotazy zákazníků prostřednictvím služby LiveAgent zvyšuje efektivitu práce agentů. Zajímá vás proč?
- Vaši agenti nebudou muset sledovat více účtů či zařízení najednou
- Vaši agenti se nenechají rozptylovat příspěvky na Instagramu
- Vaši agenti nebudou rozptylováni stále narůstajícím počtem oznámení
- Vaši agenti budou moci spravovat více firemních účtů najednou
Silnější prezentace značky
Pokud si vaši zákazníci prohlížejí váš Instagram, je velmi pravděpodobně, že jsou připraveni u vás nakoupit. Zkrátka potřebují zodpovědět pár otázek nebo se chtějí podívat, jak se ke svým zákazníkům chováte online. Ve skutečnosti 85 % zákazníků před nákupem online prozkoumá produkt či službu, kterou chtějí zakoupit.
Proč si je nezískat tím, že jim ukážete, že na všechny dotazy svých zákazníků odpovídáte včas?
Lepší zabezpečení, méně úniků dat
Odpovídání na zprávy z Instagramu prostřednictvím služby LiveAgent je mnohem bezpečenější. Ptáte se proč? Tikety z Instagramu jsou uložené ve sdílené univerzální schránce, ke které má přístup každý agent podpory. To znamená, že se nemusíte obávat následujícího:
- Sdílení přihlašovacích údajů k Instagramu s více zaměstnanci
- Nezůstanete přihlášeni na veřejných zařízeních
- Ztráty zařízení přihlášených k vašemu účtu na Instagramu
Konkurenční výhoda
Přestože je podpora na Instagramu stále populárnější, stále existuje mnohem firem, které ji neposkytují. Získejte konkurenční výhodu ještě dnes tím, že propojíte svůj účet na Instagramu se službou LiveAgent.
Streamline your Viber support today
Answer Viber messages and broadcast messages directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Jste připraveni vyzkoušet naši integraci Instagramu?
Nechte nás postarat se o těžkou práci a logistiku, abyste se mohli soustředit na bezproblémovou a spolehlivou podporu všech svých zákazníků. Spusťte svou bezplatnou 14denní zkušební verzi ještě dnes. Kreditní karta není vyžadována.
Frequently Asked Questions
Co je to Instagram?
Instagram je platforma pro sdílení fotografií, krátkých videí a příběhů, které mají platnost 24 hodin.
Proč je zákaznická podpora na Instagramu důležitá?
Zákazníci jsou totiž na Instagramu velmi aktivní a očekávají, že aktivní budou i firmy. Očekávají včasné služby stejně jako na chatu, e-mailu a telefonu, ne-li rychleji.
Co můžete dělat s integrací helpdesku Instagramu?
Zobrazit komentáře a odpovídat na ně přímo z helpdeskuZobrazit zmínky a odpovídat na ně přímo z helpdeskuZvolit, na které oddělení chcete přesměrovat tikety z Instagramu.Připojit více instagramových účtůArchivovat tikety na InstagramuUchovávat všechny tikety z Instagramu v jednom jednotném ovládacím panelu
Objevte snadnost tvorby blogu s Bloggerem, bezplatnou platformou pro správu obsahu, která podporuje integraci s LiveAgent živým chatem. Zvyšte zapojení zákazníků pomocí super rychlého chatu a personalizovaného designu, který ladí s vaším blogem. Vyzkoušejte LiveAgent zdarma a zlepšete svou zákaznickou podporu ještě dnes!
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Objevte sílu integrace Viber se službou LiveAgent! Zvyšte efektivitu svého týmu a spokojenost zákazníků díky snadnému zpracování zpráv přímo z ovládacího panelu. Poskytujte rychlou a personalizovanou podporu bez nutnosti sledovat další zařízení. Vyzkoušejte naši bezplatnou zkušební verzi a posuňte svou zákaznickou službu na novou úroveň.