Vyhněte se poskytování špatné zákaznické podpory tím, že necháte své zákazníky hodnotit odpovědi a odpovědi vašich agentů zákaznické podpory. Identifikujte negativní trendy v zákaznické podpoře a jednejte podle nich. Využijte funkci “Hodnocení” aplikace LiveAgent.
Vaši zákazníci mohou poskytnout zpětnou vazbu o svých zkušenostech s podporou tím, že ohodnotí svou komunikaci se zástupcem zákaznické podpory. Umožněte klientům hodnotit odpovědi agentů na chatu a e-mailu přímo prostřednictvím softwaru pro systém zákaznické podpory.
Přehled hodnocení agentů
LiveAgent a software ticketingu nabízí přehled odměněných a odmítnutých agentů s komentáři zákazníků. Zprávu můžete exportovat do souboru CSV.
Když se o svých agentech dozvíte více, můžete odměnit své nejlepší agenty a podpořit ty, kterým se v současné době nedaří. Identifikujte negativní trendy v zákaznické podpoře a jednejte podle nich. Využijte funkci “Hodnocení” v aplikaci LiveAgent.
Receive immediate agent feedback
Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.
Zdroje báze znalostí
Objevte výhody sledování času s LiveAgent! Získejte přehled o produktivitě a výkonu vašeho týmu pomocí automatizovaného nástroje pro sledování času. Ideální pro hodinově placené pracovníky, jako jsou agenti podpory. Začněte s bezplatnou 30denní zkušební verzí a zlepšete efektivitu vašeho týmu ještě dnes!
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!