LiveAgent nabízí možnost přidat do odeslaných e-mailů odkaz na online historii tiketů. Jedná se o důležitou funkci softwaru pro ticketing, mimo jiné pro oddělení podpory, zákaznické služby a call centra. Historie tiketů umožňuje agentům přístup k předchozím tiketům se všemi jejich informacemi.

Ověřování historie tiketů online:
- Pokud je tato možnost zapnutá, musí být uživatel přihlášen, aby si mohl přečíst historii tiketů.
- Pokud není zapnuta, může si každý přečíst historii online tiketů.
Jak vypadá historie online tiketů:

Share ticket updates with a URL
Send your colleagues a clickable link that shows them the contents of the ticket without having to log into LiveAgent. Try it today. No credit card required.
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"