LiveAgent nabízí možnost přidat do odeslaných e-mailů odkaz na online historii tiketů. Jedná se o důležitou funkci softwaru pro ticketing, mimo jiné pro oddělení podpory, zákaznické služby a call centra. Historie tiketů umožňuje agentům přístup k předchozím tiketům se všemi jejich informacemi.
Ověřování historie tiketů online:
- Pokud je tato možnost zapnutá, musí být uživatel přihlášen, aby si mohl přečíst historii tiketů.
- Pokud není zapnuta, může si každý přečíst historii online tiketů.
Jak vypadá historie online tiketů:
Share ticket updates with a URL
Send your colleagues a clickable link that shows them the contents of the ticket without having to log into LiveAgent. Try it today. No credit card required.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!