LiveAgent je software zákaznické podpory, který umožňuje zaměstnancům bezpečně spravovat veškeré dotazy zákazníků z jednoho rozhraní. Všechny tikety jsou v jedné univerzální e-mailové schránce. Tikety mohou být například z: e-mailu, live chatu, sociálních sítí, hovorů a spousty dalších kanálů!
LiveAgent má tisíce zákazníků a roste každým dnem. Quality unit, společnost, která stojí na pozadí LiveAgentu, dělá vše pro to, aby ochránila své klienty. Zde vám představujeme několik funkcí zabezpečení helpdesku, které chrání naše zákazníky.
Bezpečnostní funkce helpdesku:
- Blokování IP adres
- Dvoufázové ověření
- HTTPS šifrování
- Vícero datových center
- GDPR
Pokud se chcete dozvědět víc, přečtěte si Zásady ochrany osobních údajů společnosti LiveAgent.
Přehled zabezpečení helpdesku
Blokování IP adres:
IP (Internetový protokol) adresa je unikátní číslo, které je spojeno s konkrétním počítačem nebo sítí. LiveAgent nabízí funkci, pomocí níž mohou vaši zaměstnanci firmy/podpory zablokovat určité IP adresy. Proč by to dělali? Zaměstnanci podpory se mohou dostat do styku s člověkem/zákazníkem, který jen marní jejich čas opakovanými nebo irelevantními/nevhodnými dotazy. Nechte své zaměstnance pracovat efektivně a dopřejte jim možnost blokovat určité IP adresy v LiveAgentu.
Chcete-li se dozvědět víc, podívejte se na LiveAgent – Blokování IP adres.
Dvoufázové ověření
U nás v LiveAgentu chceme našim zákazníkům poskytovat tu nejlepší možnou ochranu proti cizímu vniknutí do jejich účtu. Dvoufázové ověření je jedním ze způsobů, jak nechtěnému vniknutí zabránit. Jak to tedy funguje? Kdykoliv se vy nebo váš agent podpory přihlásíte do účtu, projdete dvoufázovým ověřovacím procesem. V podstatě jen opíšete vygenerovaný kód ze svého chytrého telefonu. Tím se zajistí bezpečné přihlášení. K vygenerování 6místného kódu budete používat aplikaci Google Authenticator. Povolte dvoufázové ověření a ujistěte se, že je váš LiveAgent účet v bezpečí!
Chcete-li se dozvědět víc, přečtěte si LiveAgent – Dvoufázové ověření.
HTTPS šifrování
HTTPS je protokol umožňující zabezpečenou komunikaci v počítačové síti, jedná se o rozšíření HTTP. LiveAgent poskytuje HTTPS šifrování, které pomáhá chránit jakýkoliv komunikační/datový přenos mezi vaším prohlížečem a LiveAgentem. Pokud by se tedy někomu podařilo dostat do vašeho účtu, tak díky vysokému stupni zabezpečení helpdesku by nedokázal dané informace dešifrovat.
Chcete-li se dozvědět víc, přečtěte si LiveAgent – HTTPS šifrování.
Vícero datových center
Datové centrum je budova, v níž se nachází mnoho výkonných počítačů a systémů potřebných k jejich provozu, aby bylo možné efektivně a bez přerušení zpracovávat velké množství dat (=počítačových informací). – Slovník Cambridge
Jelikož si vážíme zpětné vazby od našich zákazníků, snažíme se přizpůsobit jejich preferencím. Proto máme několik datových center, abychom mohli instalovat LiveAgent účty na servery, které jsou pro zákazníky vzhledem k jejich geografické poloze nejvhodnější.
Chcete-li najít všechna datová centra LiveAgentu, přečtěte si LiveAgent – Mnohonásobná datová centra
GDPR
GDPR (Obecné nařízení o ochraně osobních údajů) je nařízení EU o soukromí a ochraně dat. K tomu navíc zahrnuje i restrikce týkající se přesunu osobních dat mimo oblasti EU/EEA. LiveAgent se od května 2018 řídí tímto zákonem.
Chcete-li se dozvědět víc o předběžných opatřeních GDPR, bezpečnosti a FAQ LiveAgentu, přečtěte si LiveAgent – GDPR.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Objevte mobilní helpdesk aplikace LiveAgent pro Android a iOS, které vám umožní zůstat v kontaktu se zákazníky kdykoliv a kdekoliv. Využijte živý chat, databázi a integraci se sociálními sítěmi v jedné aplikaci. Vyzkoušejte 14denní zkušební verzi zdarma a zlepšete svou zákaznickou podporu na cestách.