Co je to integrace?
Integration - the process of combining two or more things into one.
Každá firma používá několik různých aplikací a nástrojů denně. Tyto nástroje a aplikace jí pomáhají s každodenními pracovními úkoly. Jakkoliv jsou však užitečné, přepínání mezi jednotlivými okny může být časově dosti náročné. LiveAgent je software zákaznické podpory, který pomáhá vaší zákaznické péči vykonávat práci z jednoho jediného rozhrání. Ačkoliv se ale zaměstnancům zobrazují veškeré požadavky v jednom softwaru, pořád musí používat jiné aplikace. A přesně proto LiveAgent nabízí integrace a spolupracuje s dalšími společnostmi na rozšíření jeho možností a funkcí. Díky integracím mohou vaši zaměstnanci pracovat z jediného softwaru se všemi potřebnými nástroji.
Výhody integrací:
- Menší výdaje na zdroje – například více zástupců zákazníků
- Automatizované pracovní procesy
- Vytváření lepší zákaznické zkušenosti
- Spokojení zástupci zákazníků
- Věrnost zákazníků
- Možnost sdílet data
Jak můžete v LiveAgent používat integrace?
Integrace zlepšují výkonnost aplikace LiveAgent. Mohou propojit různé nástroje. Celkově zlepšit vaše každodenní pracovní činnosti. Integrace softwaru kontaktního centra umožňují rozšířit vaše podnikání integrací webu s dalšími aplikacemi.
Po registraci a projití úvodní příručky můžete začít LiveAgent používat. Integrace se službou LiveAgent se vyskytují v mnoha podobách. Může se jednat o již integrovanou funkci LiveAgent nebo o prostou aktivaci zásuvného modulu. Většinou jsou integrace ve službě LiveAgent již integrované nebo je najdete v části Konfigurace – Systém. Ostatní integrace jsou uvedeny v části Integrace LiveAgent s průvodci instalací.
Pro více informací o konkrétních integracích si přečtěte přehled LiveAgent integrací.
Jaké jsou náklady na integraci ve službě LiveAgent?
Software systému podpory LiveAgent nabízí 3 předplatné. Všechna poskytují mnoho funkcí a některá z nich jsou za příplatek. Rozhraní API a integrace jsou však součástí každého předplatného bez dalších nákladů.
- Malé předplatné za 9 dolarů na agenta.
- Střední předplatné za 29 dolarů na agenta.
- Velké za 49 dolarů na agenta.
Ke každému předplacenému plánu poskytuje LiveAgent 14denní bezplatnou zkušební verzi. Pokud si pak stále nebudete jisti, nabízíme rovněž bezplatný účet s omezenými funkcemi.
Pro více informací o nabízených funkcích k jednotlivým plánům předplatného se podívejte na náš Ceník.
Přehled integrací LiveAgent
Notifikace ze Slacku
Slack je známá platforma, která se běžně využívá k interním firemním konverzacím. LiveAgent nabízí integraci s notifikacemi ze Slacku, aby vaši agenti měli přehled o všech dotazech zákazníků. LiveAgent umožňuje vašim agentům pracovat z jednoho rozhraní. Kdykoliv se však pustí do multitaskingu, hrozí riziko, že na některý z tiketů zapomenou.
Díky této integraci nebudou vaši agenti zbytečně zahálet. Jednoduše obdrží upozornění, načež mohou ze Slacku kdykoliv odpovědět. Pokud máte aplikaci Slack ve svém telefonu, můžete rovněž odpovídat na zákaznické dotazy z LiveAgentu přímo z mobilního zařízení. Nicméně pokud chcete odpovídat na tikety ze svého mobilu, můžete tak učinit z naší LiveAgent aplikace.
Pokud se chcete o této funkci dozvědět více, přečtěte si článek LiveAgent – oznámení ze Slacku.
API
API (rozhraní pro programování aplikací) integrace pomáhá dvěma aplikacím navzájem mezi sebou “komunikovat”. Tímto způsobem můžete propojit své nástroje, programy a další věci!
Pokud se chcete dozvědět o dalších možných akcích API, přečtěte si LiveAgent – API.
Zapier
Zapier je online automatizační nástroj, který vám pomáhá propojit jednotlivé aplikace. Například kvůli usnadnění a urychlení přesunu dat. LiveAgent se Zapierem spolupracuje. Pokud tedy máte u Zapieru účet, můžete ho snadno propojit s LiveAgentem. Chcete přenést některé kontakty na nástěnku Trello? Žádný problém, stačí integrovat a začít používat! Prohlédněte si tuto integraci, ať víte, co všechno nabízí.
Pokud se chcete o této funkci dozvědět více, přečtěte si článek LiveAgent – Zapier.
E-mail marketing
E-mailový marketing je důležitou součástí mnoha podniků. Může vám pomoci mnoha způsoby. Například: generovat více potenciálních zákazníků, vytvářet komunitu a spojení se zákazníky a mnoho dalších. Díky možným integracím e-mailového marketingu ve službě LiveAgent můžete zůstat v kontaktu se svými zákazníky, nabízet jim výhodné nabídky nebo jednoduše získávat zpětnou vazbu pro zlepšení. Všechny tyto marketingové integrace lze aktivovat prostřednictvím zásuvných modulů v aplikaci LiveAgent.
Chcete-li se o této funkci dozvědět více, přečtěte si článek LiveAgent – E-mail marketing.
Správa fakturace
Software zákaznické podpory, jako je LiveAgent, dokáže být velice užitečný. Můžete totiž odpovídat na tikety ze všech možných platforem pomocí jediného softwaru. Náš LiveAgent tým chtěl vytvořit tu nejlepší zákaznickou zkušenost, a proto přišel s integracemi pro správu fakturace. Pomáhat zákazníkům může být někdy obtížné. Snažíte se poskytnout pomoc v co nejkratším termínu.
Integrace pro správu účtování vám proto může pomoci například vrátit zákazníkovi peníze, vytvořit nové poplatky, zobrazit platby zákazníka a mnoho dalších věcí z jednoho rozhraní. Všechny integrace pro správu účtování jsou k dispozici prostřednictvím pluginů v aplikaci LiveAgent.
Chcete-li se o této funkci dozvědět více, přečtěte si článek LiveAgent – Správa fakturace.
E-commerce
Prodává/nakupuje vaše společnost zboží nebo služby? LiveAgent vám umožní integrovat některé nástroje pro váš e-shop. e-shop získává denně mnoho zákazníků. Proto potřebují mít efektivní zákaznickou podporu. Díky integracím pro eCommerce od LiveAgent můžete jednoduše zvýšit ziskovost svého podnikání. Například můžete ovlivnit rozhodování zákazníků integrací tlačítka pro live chat, když jsou zákazníci v nákupním procesu.
Pokud se chcete o této funkci dozvědět více, přečtěte si článek LiveAgent – eCommerce.
CRM
CRM je strategie, kterou by měl využít každý podnik. Umožňuje udržet si zákazníky, zvýšit jejich spokojenost a celkově zlepšit vztahy se zákazníky. Společnost LiveAgent poskytuje skvělou správu vztahů se zákazníky. V aplikaci LiveAgent můžete snadno organizovat a ukládat data o svých zákaznících. Pokud byste chtěli rozšířit možnosti aplikace LiveAgent, nabízíme také velké množství dalších integrací souvisejících s CRM.
Pokud se chcete o této funkci dozvědět více, přečtěte si článek LiveAgent – CRM.
CMS
CMS (Content Management system) je integrace, která podporuje tvorbu obsahu. LiveAgent poskytuje uživatelsky přívětivý editor WYSIWYG (What You See Is What You Get). Ano, je to tak jednoduché! Kdokoli ve vaší firmě by mohl tento editor využívat k vytváření obsahu. LiveAgent také poskytuje širokou škálu e-mailových šablon, abyste mohli být v kontaktu se svými zákazníky. Kromě toho můžete systém LiveAgent CMS rozšířit přidáním tlačítek Live chatu do jakéhokoli podpůrného systému CMS.
Pokud se chcete o této funkci dozvědět více, přečtěte si článek LiveAgent CMS.
Řízení projektu
Každá společnost má své cíle, ale bez správného projektového řízení může být jejich dosažení chaotické. Proto může správné projektové řízení vytvořit pro zaměstnance jasnou strukturu práce. To je vede k úspěšnému dosažení stanovených podnikových cílů. LiveAgent poskytuje tuto integraci, která vám pomůže těchto cílů strukturálně dosáhnout.
Pokud se chcete o této funkci dozvědět více, přečtěte si článek LiveAgent – Řízení projektů.
Nástroje pro spolupráci
Nástroje pro spolupráci jsou nezbytné pro každou firmu. Díky těmto nástrojům může váš tým efektivněji komunikovat bez nutného přerušování během dne. Pořízení takového nástroje může vytvořit efektivní prostředí, které pomůže vašim zaměstnancům zůstat v kontaktu, ale zároveň nenaruší jejich pracovní proces. Propojení LiveAgent s takovými nástroji proto zefektivní a zároveň zefektivní práci vašich zaměstnanců, kteří budou mít přehled o všech sdílených aktualizacích/novinkách/úkolech.
Pokud se chcete o této funkci dozvědět více, přečtěte si článek LiveAgent – Nástroje pro spolupráci.
Migrační pluginy
Pokud si nejste jisti, zda přejít na LiveAgent z jiného helpdeskového softwaru kvůli všem údajům, které jste tam nashromáždili, nemějte obavy. LiveAgent vytvořil migrační pluginy speciálně pro přenos dat. Migrační zásuvné moduly vám pomohou přenést všechna důležitá data z vašeho předchozího softwaru pro služby zákazníkům do softwaru LiveAgent. Všechny migrační zásuvné moduly jsou k dispozici prostřednictvím zásuvných modulů v aplikaci LiveAgent.
Pokud se chcete dozvědět více o datech, která můžete přenášet, přečtěte si knihu LiveAgent – Migrační pluginy.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Objevte špičkové komunikační služby Virtual-Call, které nabízí cloudové PBX, SIP trunking a přímé směrování pro Microsoft Teams. Integrejte snadno s LiveAgent a využijte bezplatné propojení pro bezproblémový provoz vašeho call centra. Flexibilní a škálovatelná řešení pro firmy ve více než 30 zemích. Zkuste zdarma!
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!