Pokud jste se rozhodli začít prodávat své produkty nebo služby online a rozhodli jste se vytvořit vlastní webový obchod, LiveAgent si velmi dobře poradí se vším, co souvisí s eCommerce.
Každý dobrý internetový obchod by měl svým zákazníkům poskytovat podporu. Zákazníci se mohou ptát na problémy se zbožím nebo službami, ale především na pozitiva a negativa výrobku. Zde přicházíte na řadu vy a můžete je přesvědčit, aby si vaše výrobky koupili.
LiveAgent vám pomůže posunout vaše webové stránky eCommerce na vyšší úroveň. Proměňte návštěvníky webu v platící zákazníky, poskytněte jim poradenství a pomozte jim rozhodnout se o nákupu vašich produktů přímo z ovládacího panelu.
Live chat je jedním z nejrychlejších způsobů, jak vás mohou zákazníci kontaktovat přímo z vašich webových stránek. Mezi důvody, proč je LiveAgent skvělým řešením pro vaše webové stránky elektronického obchodu, patří náš výkonný a rychlý chat widget. Je nejrychlejší na trhu a může vám přinést více platících zákazníků.
Don’t have a CMS?
No problem! LiveAgent offers a powerful knowledge base that’s equipped with a WYSIWYG editor. Try it today for free. No credit card required.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.