Zabrání práci více agentů na stejném tiketu. LiveAgent zobrazuje, kdo si tiket prohlíží a kdo na něj odpovídá.
LiveAgent ukazuje:
- Who is viewing a ticket
- Who is answering a ticket
Funkce detekce kolizí agentů je nezbytnou a výkonnou součástí softwaru LiveAgent pro vyřizování tiketů. Už nikdy se nebudete muset obávat, že budete muset odesílat opakovanou odpověď. Ve spolupráci s algoritmem To Solve zajišťuje detekce kolizí, že agenti neotevřou tiket, na kterém se již pracuje.
Scared of erasing your colleague’s work?
LiveAgent’s collision detection features will alert you whenever you attempt to answer a chat or ticket that’s already being worked on. Try it today.
Objevte výhody sledování času s LiveAgent! Získejte přehled o produktivitě a výkonu vašeho týmu pomocí automatizovaného nástroje pro sledování času. Ideální pro hodinově placené pracovníky, jako jsou agenti podpory. Začněte s bezplatnou 30denní zkušební verzí a zlepšete efektivitu vašeho týmu ještě dnes!
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!