Očekávání zákazníků se neustále zvyšují. Chtějí rychlé odpovědi, užitečné reakce a bezproblémové zkušenosti. A právě zde přichází na řadu funkce chatbota LiveAgent. Je to váš nový agent s umělou inteligencí, který je přímo integrován v chatovacím tlačítku LiveAgent. Díky tomu je možné udržet konverzace využívající umělou inteligencí i živou lidskou podporu ve stejném rozhraní.
V tomto článku se budeme zabývat vším, co o chatbotu LiveAgent potřebujete vědět – jeho klíčovými funkcemi, důvody, proč vyžaduje FlowHunt jako poskytovatele AI, a také příklady jeho využití v praxi. Pojďme se na to vše podívat a společně prozkoumat, jak může tato nová funkce proměnit vaši zákaznickou podporu.
Co je chatbot LiveAgent?
Chatbot LiveAgent je asistent využívající umělou inteligenci, který je přímo integrován ve vašem chatovacím tlačítku LiveAgent. Díky využití vašich informačních zdrojů okamžitě zodpovídá jednoduché dotazy zákazníků, složitější dotazy předává vašemu týmu a pomáhá vám ve vytváření leadů.
Ne každý chatbot je stejný. Zatímco ti základní zvládají pouze jednoduché odpovědi na nejčastěji kladené otázky, AI chatbot LiveAgent využívá autonomní agenty s umělou inteligencí, kteří dokážou uvažovat, samostatně se rozhodovat a plnit úkoly.
AI agenti dokážou porozumět lidskému záměru a přesně odhadnout, kdy předat dotazy lidským agentům. Kromě toho mohou proaktivně shromažďovat leady a zasílat vám související notifikace na e-mail. V neposlední řadě vynikají AI agenti hlubším porozuměním lidskému jazyku, snadno interpretují složité vícekrokové dotazy a přiřazují je k odpovídajícím informačním zdrojům.
S chatbotem můžete výrazně zkrátit čas odezvy, zvládnout více dotazů najednou a snížit pracovní zátěž agentů, to vše se zachováním osobního přístupu. Ať už jde o provedení nového zákazníka vaším produktem nebo o filtrování jednoduchých otázek předtím, než budou předány agentům, chatbot se přizpůsobí jazyku, který uživatel preferuje, a pracuje po boku vašeho týmu v jednom chatovacím tlačítku.
Jak chatbot LiveAgent funguje?
Pro zprovoznění chatbota je nutné integrovat aplikaci LiveAgent s poskytovatelem AI chatbotů. Funkce chatbota je aktuálně poskytována výhradně společností FlowHunt. Quality Unit přitom vyvíjí jak LiveAgent, tak FlowHunt. Díky tomu můžeme udržet vaše data v bezpečí a zároveň uživatelům aplikace LiveAgent poskytovat přednostní podporu.
Díky zařazení funkce chatbota jako přímé integrace vám můžeme poskytnout větší flexibilitu i kontrolu. Můžete si vytvořit více chatbotů pro různé účely, například pro zákaznickou podporu, prodej, vytváření leadů, nebo dokonce pro interní asistenci.
FlowHunt je jako poskytovatel AI výjimečný v tom, že vás neomezuje na jediný proprietární AI model. I když je pro něj nejnovější model ChatGPT výchozí, FlowHunt podporuje více než 15 dalších předních AI modelů, je vícemodální a dokonce umožňuje, abyste využili vlastní LLM. Navíc díky pokročilým možnostem zadávání požadavků a automatickému rozpoznávání více než 100 jazyků zajišťuje plynulé, lokalizované interakce přizpůsobené na míru vašemu podnikání.
Náklady na chatbota LiveAgent
LiveAgent si za tuto integraci neúčtuje žádné další poplatky. Používání vašeho chatbota je účtováno samostatně, prostřednictvím cenového modelu FlowHunt, který je založený na kreditech.
Výše vašich měsíčních nákladů na chatbota záleží na několika faktorech, od počtu informačních zdrojů a zvoleného AI modelu až po průměrnou složitost uživatelských dotazů. Tento komplexní průvodce vám poskytne jednoznačný vzorec k výpočtu nákladů na AI chatbota.
Jak chatbota v aplikaci LiveAgent nastavit
Nastavení chatbota LiveAgent je jednoduchý proces, který vyžaduje pouze tři kroky na straně poskytovatele FlowHunt a tři kroky v samotné aplikaci LiveAgent. Pokud účet FlowHunt zatím nemáte, můžete si jej rychle vytvořit kliknutím sem: registrace FlowHunt.
Tři kroky na straně poskytovatele AI (Flowhunt)
Vytvoření toku chatbota: Vyberte si z předpřipravených šablon nebo si vytvořte svou vlastní.
Propojení s informačními zdroji: Propojte nebo nahrajte své informace, například z webu, z dokumentů, z FAQ nebo dokonce z videí a obrázků.
Vytvoření API klíče: Integrace probíhá prostřednictvím rozhraní API.
Tři akce na straně aplikace LiveAgent
Připojení poskytovatele AI: Využijte API klíč k propojení svých účtů.
Vytvoření chatbota: Stanovte tok a přizpůsobte si chování chatbota.
Přidání chatbota k chatovacímu widgetu: Propojte chatbota s chatovacím tlačítkem dle svého výběru.
Detailnější pokyny naleznete v našem podrobném průvodci znalostní bází!
Jak chatbota využívat: Případové studie a příklady
Prostřednictvím tvůrce chatbotů FlowHunt můžete snadno tvořit a objevovat způsoby, jak zlepšit svou zákaznickou podporu a interní procesy. Můžete si buď vybrat předpřipraveného chatbota LiveAgent z knihovny nebo si vytvořit svého vlastního s využitím tvůrce. Náš tým vám s radostí pomůže s celým procesem. Pojďme na rychlý přehled hlavních funkcí zákaznického servisu.
Předání lidským agentům
Díky AI agentům můžete chatbota LiveAgent nastavit tak, aby sám rozpoznal, kdy je čas předat složitější dotazy vašemu týmu. Můžete buď nastavit minimální počet AI odpovědí, potřebných ke zpřístupnění tlačítka pro předání, nebo nechat chatbotova AI agenta automaticky rozhodnout, kdy chat předat.
Pokud agent usoudí, že je potřeba lidská asistence, spustí předání, aniž by o to uživatel musel zažádat.
Pro manuální zahájení předání musí zákazník kliknout na předávací tlačítko v horní liště chatovacího okna. Toto tlačítko se zpřístupní v okamžiku, kdy je dosaženo minimálního počtu odpovědí, nebo v případě, že uživatel o předání výslovně požádá.
Když dojde na předání, chatbot uživatele vyzve, aby využil tlačítko:

Automatické zodpovídání FAQ
Existují dotazy příliš důležité na to, aby je AI přehlédla? Konzistentnost odpovědí si můžete jednoduše zajistit nastavením nejčastěji kladených otázek (FAQ) v aplikaci FlowHunt. Funkce Otázek a odpovědí vám umožňuje definovat neměnné odpovědi. Díky tomu chatbot poskytne přesně stanovenou odpověď, kdykoli bude položen obdobný dotaz.

Vytváření leadů
Další užitečnou součástí FlowHunt je nástroj na e-mailová upozornění. Jakmile chatbota přidáte do svého toku, začne návštěvníky vyzývat k tomu, aby zanechali své kontaktní údaje, kdykoli se to bude hodit. Následně okamžitě přepošle shrnutí konverzace na váš e-mail a vy díky tomu nezmeškáte žádného leada.

Informační zdroje
Všechny odpovědi chatbota vycházejí z informačních zdrojů a nejčastěji kladených otázek (FAQ), které si nastavíte. Poskytnete-li chatbotovi dostatečné množství relevantních informací, můžete tím minimalizovat jeho AI halucinace a zvýšit jeho úspěšnost v řešení dotazů.
Zadali jsme našemu chatbotovi obecný dotaz týkající se jedné z funkcí LiveAgentu. Díky znalostem našeho webu dokáže chatbot dotaz snadno zodpovědět, poskytnout tipy na nastavení a nasměrovat nás k dalším self-help materiálům:

Vícejazyčná podpora
Chatbot LiveAgent dokáže automaticky rozpoznat jazyk, který uživatel preferuje, a snadno v něm odpovídat. Na základě AI modelu, který si zvolíte, mohou pro méně rozšířené jazyky platit určitá omezení.

Závěrem
S chatbotem LiveAgent získáte to nejlepší z AI automatizace a lidské podpory v jedné bezproblémové zkušenosti. Ať už potřebujete zkrátit dobu řešení problémů, snížit pracovní zatížení agentů nebo si pojistit leady, chatbot LiveAgent využívající umělou inteligenci vám poskytne plnou kontrolu nad tím, jak váš chatbot komunikuje se zákazníky. Začněte ihned a zažijte ten rozdíl na vlastní kůži – zaregistrujte se k naší 30denní bezplatné zkušební verzi!
AI and human support in perfect sync
Deliver instant, AI-powered answers and get smooth human handoffs —all in one chat button. Get started today!
Zjistěte, jak automatizace call centra s LiveAgentem může zefektivnit vaše procesy a zvýšit zákaznickou spokojenost. Objevte výhody IVR, automatického zpětného volání, směrování hovorů a další funkce, které zlepší zážitek vašich zákazníků a sníží náklady. Vyzkoušejte zdarma a posuňte svůj zákaznický servis na vyšší úroveň!
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!