Co je to dokování oken chatu?
Je to jednoduše tlačítko chatu umístěné na boku. Okno chatu může být umístěno na levé nebo pravé straně webové stránky.
Návštěvníci mohou okno chatu minimalizovat. Oznámení: “Nová nepřečtená zpráva” se zobrazí, když agent odešle zprávu a okno chatu je minimalizováno.
Jak funguje dokování okna chatu?
Výhody pro vaši firmu:
- Lepší zákaznická zkušenost
- Hladký průběh služeb zákazníkům
- Zvýšení spokojenosti zákazníků
Okno chatu – možnosti přizpůsobení v aplikaci LiveAgent:
- Uvítací zpráva
- Skrýt uvítací zprávu
- Znovu skrýt tlačítko pro spuštění chatu
- Umožněte vašim zákazníkům zanechat zprávu, i když jste offline
- Styl
- Velikost
- Barvy
- Název
- Z-index
- Vlastní CSS
Nejste fanouškem dokovacího okna chatu?
Žádný problém, LiveAgent nabízí také možnost vytvořit vyskakovací okno.
Get a chat button for FREE!
LiveAgent is a customer service software that also includes live chat. Try it out and discover all the features, including Chat window docking.
Tip navíc:
Tlačítko chatu je zlepšením pro vaše agenty, webové stránky a nakonec i pro vaše zákazníky. Špatné umístění však může být kontraproduktivní.
Je známo, že zákazníci oceňují podporu na chatu, protože se jedná o rychlý a efektivní způsob komunikace se zákaznickou podporou.
Pokud se však otravné tlačítko objeví v nesprávný čas a na nesprávném místě, může to zákazníka přimět k tomu, aby si místo vašich webových stránek vybral konkurenční web. Ano, uživatelský zážitek (UX) může rozhodnout o tom, zda si zákazník vybere vaši společnost místo konkurence. Abychom tomu zabránili, máme pro vás dva důležité tipy, které vám pomohou této situaci předejít.
Čas
LiveAgent umožňuje nastavit konkrétní čas, po jehož uplynutí se na vašich webových stránkách zobrazí okno chatu. Je nezbytné, aby si zákazník mohl webové stránky chvíli prohlížet. Obecné pravidlo je přibližně 30 sekund.
Umístění
Jak jsme již uvedli, rozhodující je umístění. Obecně se tlačítko chatu umísťuje do pravého dolního rohu webové stránky. Zákazníci jsou na to zvyklí a je zcela přirozené hledat právě tam, protože většina lidí čte zleva doprava. Pokud si stále nejste jisti umístěním, jednoduše si to vyzkoušejte a uvidíte.
Zdroje báze znalostí:
Pokud chcete implementovat tlačítko chatu, postupujte podle tohoto návodu.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!