Setkali jste se někdy se zákazníkem, který byl frustrovaný, protože váš agent nevěděl o předchozí konverzaci?
To se stává častěji, než si myslíte.
LiveAgent je softwarové řešení zákaznického servisu pro všechny společnosti, které chtějí zlepšit své každodenní činnosti zákaznické podpory. Pomáhá tak časově efektivně zpracovávat dotazy zákazníků z více kanálů. Je to v podstatě vše pod jednou střechou. Všechny potřebné informace jsou přímo v ticketu/chatové konverzaci.
Co je to historie chatů?
Historie chatu je jednou z mnoha funkcí služby LiveAgent. Lze ji označit jako protokol chatu nebo historii konverzací z předchozí komunikace se zákazníky.
Je to poměrně srozumitelné a může to být velmi užitečné v různých scénářích. Můžete jej použít ke kontrole; předchozích dotazů zákazníků, kontrole údajů a informací, vyhledávání předchozích řešení problému. Omezení je pouze ve vaší kreativitě.
Jak může historie chatu zlepšit vaše služby zákazníkům?
Pravděpodobně jsme to zažili všichni. Vysvětlování předchozího problému novému zástupci zákazníka. Pamatujete si, jak to bylo frustrující? Spokojenost zákazníků klesá tím více, čím déle musí váš zákazník problém vysvětlovat. Celkově to vytváří dost stresující a zbytečně vyhrocené konverzace na chatu. Abyste tomu zabránili, vytvořil LiveAgent funkci historie zákaznických konverzací, ve které můžete snadno vyhledávat v chatech.
Co můžete v histori chatů vyčíst?
- Jméno návštěvníka
- Jméno agenta
- Stát, kde se návštěvník nachází
- Datum
- Čas
- Oddělení
- Tagy
Příklad ze života:
Řekněme, že se Vendy chce agenta chatu zeptat na problém, který se jí stal před měsícem. Byl vyřešen, ale stal se znovu. Agent živého chatu se může rychle podívat na předchozí konverzaci v chatu. V důsledku toho zjistí, jaké bylo řešení a proč nebylo trvalé. S těmito informacemi, které má k dispozici, může agent navrhnout jiný přístup. Nebo naopak vysvětlit, co je třeba udělat jinak. Proto se tento problém v budoucnu nevyskytne.
Výhody:
- Rychlé vyřešení tiketu
- Zvýšení spokojenosti zákazníků
- Lepší zákaznický zážitek
- Hladký průběh služeb zákazníkům
Ready to provide efficient customer service?
Try our 14-day free trial and try out all the features in LiveAgent, including Chat history. Do not waste your time. Have better customer interactions right away.
Bonusové funkce, které vám pomohou zlepšit zákaznický zážitek:
Aktuální adresa URL zákazníka v chatu
Rychle zjistěte, jaké webové stránky zákazník zkoumá. Tato funkce vám umožní být připraveni poskytnout odpovídající informace a zabrání zbytečné frustraci zákazníka.
Interní chat
Interní chat je chat pro vaše agenty uvnitř LiveAgent. Jak to ale souvisí s CX? Interní chat byl vytvořen, aby pomohl zlepšit každodenní úkoly vašich agentů. Pokud se potřebují spojit s jiným agentem, mohou to jednoduše udělat přes LiveAgent, aniž by museli měnit rozhraní. Díky tomu může agent poskytnout potřebnou pomoc rychleji. Čím více zlepšíte pracovní postupy svých zákaznických zástupců, tím lepší mohou být vaše služby.
Zobrazení psaní v reálném čase
Tato funkce umožňuje zobrazit náhled toho, co zákazník píše, v reálném čase. Díky tomu se můžete mezitím pokusit pochopit zákazníkův problém nebo vyhledat potřebné informace.
Pokud byste se chtěli dozvědět více, přečtěte si funkce LiveAgent.
Zdroje báze znalostí
Již máte LiveAgent?
Naučte se jak vytvořit tlačítko chatu.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Objevte výhody chatovací služby pro efektivní zákaznickou podporu! Naše online technologie umožňuje textovou komunikaci v reálném čase, integraci s CRM a využití AI chatbotů. Zajistěte personalizovanou interakci a zvyšte efektivitu svého týmu. Vytvořte si bezplatný účet a zažijte revoluci v komunikaci se zákazníky!