V dnešní době zákazník komunikuje prostřednictvím mnoha různých platforem, ale na kterou z nich by se měla vaše společnost zaměřit?
Je opravdu snadné ztratit zákazníka ve prospěch konkurence. Proto je důležité, abyste všem svým zákazníkům vždy poskytovali vynikající zákaznický servis/podporu. Věděli jste, že;
42 % zákazníků dává přednost živému chatu, zatímco e-mailu dává přednost jen 23 % a sociálním médiím nebo fórům 16 %.
Tlačítko chatu LiveAgent je skvělým nástrojem, který poskytuje vysoce kvalitní služby zákazníkům. Tlačítka chatu umožňují klientům během chvíle vyžádat si chat se zástupcem zákazníků. LiveAgent také nabízí mnoho různých designů tlačítek. Můžete si je také sami přizpůsobit a vytvořit. Implementace live chatu pro webové stránky nebyla nikdy jednodušší.
Příklad z praxe:
Tlačítko chatu a jeho funkce:
Vyberte si jazyk
Pokud vaše společnost působí ve více zemích, můžete využít funkci změny jazyka, kde si vyberete preferovaný jazyk pro váš widget chatu. LiveAgent v současné době nabízí 43 jazyků, ze kterých si můžete vybrat.
Nasměrujte zákazníky do správného oddělení
Díky formuláři pro předběžný chat můžete dotazy svých zákazníků obratem přesměrovat na správné oddělení. Formuláře pro předběžný chat se zobrazí poté, co zákazník klikne na tlačítko live chatu. Ve službě LiveAgent můžete formulář pro předběžný chat plně přizpůsobit potřebám vaší společnosti.
Umožněte vašim zákazníkům zanechat zprávu, i když jste offline
Umožněte svým zákazníkům, aby vás mohli kontaktovat i v době, kdy jste offline. Dejte jim možnost se na vás obrátit a vyřiďte jejich dotaz, jakmile budou vaši agenti znovu online nebo k dispozici.
Jak LiveAgent ovlivní rychlost vašich webových stránek?
Tlačítko chatu má za úkol zlepšit vaše webové stránky. Mnoho widgetů na trhu, které jsou určené pro live chat však můžou zároveň zpomalovat vaše webové stránky. Z tohoto důvodu, LiveAgent vytvořil tlačítko chatu, které nemá vliv na rychlost vašeho webu. Z jeho používání tak můžete jen a jen těžit.
Pokud byste se rádi dozvěděli více informací, zde jsme pro vás připravili skvělý článek / studii o tom: Jak různé widgety chatu mohou ovlivnit výkon vašeho webu
Jak vytvořit tlačítko chatu ve službě LiveAgent?
1. Přihlaste se do svého účtu LiveAgent
2. Klikněte na Konfigurace
3. Vyberte Chat > Tlačítka chatu
4. Klikněte na tlačítko Vytvořit
Poznámka: Pokud byste chtěli mít vlastní personalizované tlačítko chatu, klikněte na Upravit a odešlete svůj HTML kód či obrázek.
Jak můžete přidat tlačítko live chatu na své webové stránky prostřednictvím LiveAgent?
V části Integrace najdete kód, který je třeba vložit na vaše webové stránky. Velmi doporučujeme, abyste o vložení chatu na váš web požádali správce webu ve vaší společnosti. Po zabudování chatu se jakákoli změna automaticky uloží, aniž by bylo nutné znovu měnit kód.
Podrobného videoprůvodce naleznete v části: Jak vytvořit tlačítka chatu ve službě LiveAgent, a to v naší bázi znalostí.
Výhody pro vaši firmu:
- Udržení zákazníků
- Spokojenost zákazníků
- Šetří čas zákazníka i agenta
- Šetří peníze
- Zvýšení prodeje
- Rychlejší řešení problémů
- Pákový efekt vůči konkurenci
Integrate a chat button for free!
LiveAgent offers a 30-day free trial for each subscription. Easily integrate a chat button to your website and test out all the functions.
Jaké typy tlačítek chatu jsou k dispozici ve službě LiveAgent?
1. Nastavitelná tlačítka, například: Bublina, Ve skluzu, Rohová, Řadová.
2. Tlačítko s vlastním obrázkem
3. Vlastní tlačítko vytvořené pomocí HTML kódu
Možnosti designu tlačítka Live Chat:
Online tlačítko:
V této části můžete vytvořit požadovaný design tlačítka.
Tady se můžete snadno rozhodnout:
- Pozice
- Barvy
- Animace
- Efekt vznášení/přejíždění po obrazovce
- Možnost přizpůsobení pro zařízení telefonu
- Z-index: To vám pomůže nastavit tlačítko na vhodnou pozici na vašich webových stránkách. Příklad: Pokud chcete mít tlačítko před patičkou, nastavíte jej na toto místo.
Okno chatu:
Poté, co si navrhnete své online tlačítko, můžete navrhnout také design pro okno chatu.
Zde je seznam věcí, které můžete změnit:
- Barvy
- Název
- Uvítací zpráva/skrýt uvítací zprávu
- Styl
- Velikost okna chatu
- Skrýt tlačítko pro opětovné spuštění chat
- Povolení zanechání zprávy offline
- Z-index
- Pozice
- Vlastní CSS
Pokud byste se chtěli dozvědět více, prosím, přejděte na Ukotvení okna chatu.
Offline tlačítko:
Toto tlačítko se aktivuje, pokud není k dispozici nikdo, kdo by se zákazníkovi věnoval. Tohle tlačítko si také můžete plně přizpůsobit potřebám své společnosti.
Funkce, které si můžete přizpůsobit:
- Animace
- Pozice
- Z-index
- Zobrazení na mobilních telefonech
- Barvy
Kontaktní formulář:
Díky přizpůsobení kontaktního formuláře se s vámi mohou zákazníci spojit prostřednictvím vašich webových stránek. Vytvořili jsme obsáhlou příručku s funkcemi, které kontaktní formulář nabízí.
Pokud se chcete dozvědět více, přečtěte si o Kontaktních formulářích.
Další tipy, jak efektivně můžete používat tlačítko chatu na svých webových stránkách:
Zákaznický servis denně přijímá obrovské množství dotazů od zákazníků. Velká část dotazů či otázek se velmi často opakuje. Za účelem vytvoření efektivního pracovního toku zákaznické podpory, a tak i nejlepší zákaznické zkušenosti, můžete;
Využívat předdefinované odpovědi
Pokud jste odhlášeni ze služby LiveAgent, měli byste učitě využívat předdefinované zprávy či odpovědi. Předdefinované zprávy jsou skvělou volbou pro opakující se dotazy. Je to ideální nástroj, který je efektivní a umožní tak vašemu týmu působit profesionálně za jakýchkoli okolností, a to tím, že budete poskytovat rychlé a jasné odpovědi. Například: Pokud potřebujete vrátit peníze, nebudete muset přemýšlet nad tím, jak správně sepsat nějakou obecnou informaci. Můžete použít šablonu (předdefinovanou zprávu), která vám ušetří čas, abyste se mohli soustředit na daný úkol či zmíněné vrácení peněz.
Vytvořte FAQ / články do báze znalostí z často opakujících se otázek
Výhody a funkce chatboxu pro vaše webové stránky jsme již představili. Našim druhým doporučením je proměnit nevýhodu opakujících se otázek ve výhodu. A jak? Jednoduše, napsáním rozsáhlého článku do báze znalostí nebo do sekce FAQ. A výsledek? Zákazník bude moct využít tuto možnost svépomoci, místo toho, aby čekal ve frontě na odpověď. Váš zákaznický servis, tak bude moci poskytovat rychlou a výkonnou podporu.
Get a Live chat button for FREE
LiveAgent offers a 30-day free trial. Test it out and provide a great omnichannel experience for your customers right away!
Zdroje báze znalostí:
Pokud byste se chtěli dozvědět více, přejděte na stránku LiveAgent – Live Chat.
Pokud chcete integrovat chat pro služby zákazníkům na vaše webové stránky, postupujte podle následujícího návodu.
Objevte výhody tlačítka chatu pro zlepšení zákaznické podpory v reálném čase! Personalizujte své live chat tlačítko s LiveAgentem a zvyšte spokojenost zákazníků. Vyzkoušejte bezplatný software pro live chat, call centrum a zákaznický portál. Zjistěte, jak rychle reagovat na dotazy klientů a poskytnout špičkovou podporu. Vytvořte si účet zdarma ještě dnes!
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!