Sledování času umožňuje sledovat čas strávený jednotlivými agenty při podpoře zákazníků a získat tak hlubší přehled o celkovém výkonu oddělení pomoci. Po zapnutí této funkce se strávený čas sleduje automaticky pro každý tiket. Kromě toho můžete agenty donutit, aby strávený čas odesílali ručně, a v případě potřeby k němu přidat poznámku.
Čas se sleduje pouze v případě, že je agent v tiketu aktivní (sledování času se zastaví po 30 sekundách nečinnosti).

Časový přehled
LiveAgent umožňuje vykazovat čas strávený na všech tiketech z určitého časového rozsahu. Jednotlivé záznamy lze třídit podle agenta, tiketu, zákazníka, společnosti, data hlášení, data vyúčtování, typu (ruční, automatické). Časový report lze exportovat do souboru CSV.

Create a self-service portal
Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.
Zdroje databáze znalostí
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!