Záznamník kontrol je chronologický soubor záznamů, který poskytuje dokumentární důkazy o činnostech, které byly provedeny podpůrnými pracovníky (agenty).
Záznamník kontrol automaticky sleduje akce, jako jsou:
- Uživatel – Změna stavu
- Uživatel – Přihlášen
- Uživatel – Odhlášen
- Obecné akce
- Uživatel – Zobrazení tiketu
- Uživatel – Opuštění tiketu
- Tiket – Stav
- Tiket – Zpráva
- Tiket – Interní zpráva
- Tiket – Soubor
- Tiket – Převod
- Tiket – Systémová zpráva
- Tiket – Změněné tagy
- Tiket – Hlasová zpráva
- Tiket – Poznámka
- Tiket – Hodnocení
- Tiket – Rozdělení
- Tiket – Jiné
- Tiket – Hovor
- Tiket – Chat
- Tiket – Facebook
- Tiket – Přeposlat
- Ticket – Báze znalostí
- Tiket – Offline
- Tiket – Tweet
- Tiket – Rozdělení
- Tiket – Tencent
- Tiket – Weibo
Vlastní filtr záznamníku kontrol
Pomocí vlastního filtru můžete zobrazit pouze určité akce nebo vybrat agenta, oddělení či časový rámec pro získání konkrétních dat.
Something fishy going on?
Check your audit log for a chronological list of events/actions taken by your agents. Try it today. No credit card required.
Zdroje báze znalostí
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"