Rozhraní API (Application Programming Interface) je seznam příkazů, které může jeden software posílat druhému. Díky API můžete propojit více programů, nástrojů a automatizovat a ovlivňovat mnoho úloh. Dva různé softwary mohou “komunikovat” přímo prostřednictvím API.
Odesílání informací z účtu LiveAgent nebo do něj z jiných aplikací prostřednictvím rozhraní API.
Dostupné akce LiveAgent API:
- Vyhledání seznamu společností
- Odstranění konverzací
- Vytváření nových konverzací
- Registrování nových zákazníků
- Vyhledání seznamu oddělení
- Odstranění záznamů v bázi znalostí
- Reporty z oddělení
- a mnohem více..
Integrate LiveAgent with hundreds of tools
Want to connect your favorite tool with LiveAgent? No problem, just use Zapier. Try it today for free. No credit card required.
Zdroje báze znalostí
Maximalizujte výkon vašeho helpdesk softwaru s LiveAgent! Objevte širokou škálu integrací, pluginů a aplikací, které zvyšují spokojenost zákazníků. Snadno integrujte VoIP služby jako CallTo365, AstraQom, GDMS a další pro efektivnější obchodní operace. Navštivte naši stránku a zjistěte, jak zjednodušit procesy a inovovat pracovní postupy.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!