Aby byly zprávy pro agenty stručné a přehledné, obsahuje software LiveAgent cloud help desk následující možnosti zobrazení.
LiveAgent nabízí přehled o pracovní době agenta, zodpovězených tiketech, chatech, hovorech, prodejích, odměnách a dalších položkách (viz všechny možnosti níže) z určitého časového rozmezí. Jednotlivé záznamy lze třídit podle časového rozsahu, oddělení, kanálu a agenta. Přehledy o agentech lze exportovat do souboru CSV.
Přehled agenta možnosti zobrazení (sloupce):
- Tag
- Answer
- New answer avg. time
- Open answer avg. time
- Calls
- Missed calls
- Call minutes
- Chat messages
- Chats
- Missed chats
- Chat pickup avg. time
- Chat avg. time
- Not ranked
- Not ranked %
- Rewards
- Rewards %
- Rebukes
- Rebukes %
- Incoming messages
- Incoming calls
- Finished calls
- Incoming chats
- Finished chats
Přehled agenta může zobrazit vaše data v těchto typech grafů:
Použití přehledu agenta s rozhraním API
Použijte LiveAgent REST API pro vyvolání hodnot z přehledu Agenta.
Identify the most popular communication channels
Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!