Hledáte alternativu Freshdesk help desk softwaru?

Objevte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Freshdesk na trhu.

  • ✓ není vyžadován poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hledáte alternativu k OTRS?

Zvažte LiveAgent jako hlavní řešení pro váštým zákaznické podpory/strong> pokud hledáte alternativu platforem zákaznické podpory. LiveAgent nabízí nástroje pro řešení zákaznických problémů a vytvoření lepšího vztahu se zákazníky

Nabízíme více než 125 robustních funkcí, skvělé nástroje, a nespočet integrací, abychom vám pomohli řešit tikety zákaznické podpory rychle a snadněji. Využijte funkcí e-mailového tiketingu, živého chatu, call centra, sociálních médií nebo znalostní databáze pro vytvoření příjemné zkušenosti s naším softwarem a používejte vše najedné platformě

Máte zatím zájem? Čtěte dál a zjistěte všechny výhody LiveAgentu nebo začněte vaše 14denní zkušební období zdarma. Bez závazků, nejsou vyžadované žádné informace o kreditní kartě. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Ušetřete více díky LiveAgentu

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent

Všechny nástroje, které potřebujete, abyste mohli poskytovat prvotřídní zákaznickou podporu.

LiveAgent je komplexní řešení připravené řešit váš proces zákaznické podpory s množstvím nástrojů produktivity. Naše rozsáhlá škála funkcí vám pomůže řešit zákaznické tikety rychleji, zatím co eliminujete repetitivní úkoly a zvýšíte produktivitu vašich agentů.

Tiketovací systém přemění veškerou konverzaci se zákazníky jako například e-maily na tikety helpdesku, které mohou být vyřešeny agenty zákaznického servisu. Umístění widgetu živého chatu na vaše webové stránky se může vyplatit díky bezproblémovým konverzacím se zákazníky.

Ukažte světu skvělou zkušenost zákaznického servisu skrze sociální média jako Facebook, Twitter, nebo Instagram. Zlepšete váš management vztahu se zákazníky s LiveAgent call centrem nebo vytvořte zákaznický portál, také známý jako znalostní databáze.

Zvládejte všechny zákaznické požadavky z jednoho místa

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! Není vyžadovaná kreditní karta.
Konkurence
Konkurence
Celkové hodnocení
Celkové hodnocení softwaru od prověřených uživatelů Capterra.
4.7
Obdržel celkové hodnocení 4.7 z 5 od prověřených uživatelů na Capterra.
4.5
Obdržela celkové hodnocení 4.5 z 5 od prověřených uživatelů na Capterra.
Snadnost použití
Hodnocení snadnosti použití od ověřených uživatelů na webu Capterra.
4.6
Hodnocení 4,6 z 5 pro snadnost použití od ověřených uživatelů na Capterra.
4.5
Ověření uživatelé na Capterra ohodnotili snadnost použití známkou 4,5 z 5.
Zákaznický servis
Hodnocení zákaznické podpory od ověřených uživatelů na webu Capterra.
4.7
Hodnocení 4,7 z 5 za zákaznickou podporu od ověřených uživatelů na Capterra.
4.6
Hodnocení 4,6 z 5 za zákaznickou podporu od ověřených uživatelů na Capterra.
Poměr cena/výkon
Hodnocení poměru ceny a hodnoty od ověřených uživatelů na webu Capterra.
4.7
Hodnocení 4,7 z 5 pro hodnotu produktu v porovnání s cenou od ověřených uživatelů na Capterra.
4.4
Hodnoceno 4,4 z 5 pro hodnotu produktu vs. cena ověřenými uživateli na Capterra.
Cena
Cena softwaru v USD za agenta za měsíc.
15$/měsíc/agent Cena v USD za agenta za měsíc.
19$/měsíc/agent Cena v USD za agenta za měsíc.
Upozornění / eskalace
Upozornění a eskalace pro tikety a SLA na základě priority a předem definovaných podmínek.
Nabízí upozornění a eskalace.
Nabízí upozornění a eskalace.
Automatizované směrování
Automatizované směrování tiketů na konkrétní oddělení a agenty na základě předem definovaných podmínek.
Nabízí automatizované směrování.
Nabízí automatizované směrování.
Management call centra
Centralizovaný ovládací panel pro uskutečňování, příjem a správu hovorů.
Nabízí management call centra.
Nabízí management call centra.
Správa front
Systém, který se používá ke správě front volání.
Nabízí management front.
Nabízí management front.
E-mail management
Možnost propojit software tiketingu s více e-mailovými adresami, aby bylo možné přijímat, odpovídat a psát e-maily přímo ze softwaru.
Nabízí e-mail management.
Nabízí e-mail management.
Výkonnostní metriky
Sledujte chování návštěvníků webu. Zjistěte, jak dlouho si prohlížejí vaše stránky nebo na kterém webu se nacházejí.
Nabízí výkonnostní metriky.
Nabízí výkonnostní metriky.
Management znalostní databáze
Funkce, která uživatelům umožňuje vytvářet a spravovat komplexní úložiště znalostí.
Nabízí management znalostní databáze.
Nabízí management znalostní databáze.
Multi-kanálová komunikace
Propojení s více komunikačními linkami (například e-mailem, živým chatem, call centrem nebo sociálními médii) pro zjednodušení všech zpráv a umožnění uživatelům na ně reagovat ze softwaru pro tiketing.
Nabízí multi-kanálovou komunikaci.
Nabízí multi-kanálovou komunikaci.
Chat v reálném čase
Nativní widget živého chatu, který lze nasadit na vaše stránky a používat pro komunikaci s návštěvníky webu v reálném čase.
Nabízí chat v reálném čase.
Nabízí chat v reálném čase.
Zprávy/analytika
Analytický panel, který uživatelům umožňuje vytvářet přehledy o výkonu.
Nabízí zprávy/analytiku.
Nenabízí zprávy/analytiku.
Portál samoobsluhy
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
Nabízí portál samoobsluhy.
Nabízí portál samoobsluhy.
Service Level Agreement (SLA) management
Funkce, která umožňuje spravovat a monitorovat protokoly SLA, dodržování SLA a další.
Nabízí service level agreement (SLA) management.
Nabízí service level agreement (SLA) management.
Integrace se sociálními médii
Integrace s populárními sociálními sítěmi jako Facebook.
Nabízí integraci se sociálními médii.
Nabízí integraci se sociálními médii.
Tiket management
Spravujte tikety pomocí přenosů, slučování, rozdělování, označování jako spam, uspávání a dalších funkcí.
Nabízí tiket management.
Nabízí tiket management.
Management pracovních procesů
Pravidla automatizace, která lze implementovat pro urychlení procesů zákaznické podpory.
Nabízí management pracovních procesů.
Nabízí management pracovních procesů.
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Snižte dobu odpovědi s nejrychlejším živým chatem

Už nemusíte řešit požadavky zákazníků pouze e-mailem. LiveAgent může udržovat výkon vašich agentů a pomocikompletovat zákaznickou cestu vašimi stránkami díky nejrychlejšímu widgetu živého chatu na trhu. 

Připravte se na rychlejší odpovědi a řeště zákaznické požadavky rychle. Widget živého chatu není pouze efektivním nástrojemeffective zákaznické podporyale také přemění vaši uživatelskou komunitu na spokojené zákazníky.

V kombinaci s dalšími funkcemi LiveAgent, jako například konzervované odpovědi, psaní v reálném čase, a archivujte odpovědi, práci můžete dokončit díky LiveAgentnástrojům produktivity a aplikace

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Týmová schránka s živým chatem a vlastními webovými formuláři

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Správné funkce zákaznického helpdesku pro práci

Naše funkce vám umožňují provádět mnoho help desk aktivitautomatizovat úkony, které by jinak dělaly čas reakce mnohem delší.  Eliminujte repetitivní úkoly a odpovídejte na běžné otázky s připravenými zprávami.

Pokud máte volný čas, neváhejte pomoci svým kolegům s obtížnými úkoly v rámci své práce ve sdílené multi-kanálové schránce. Vylepšete vaše pracovní procesy s se silnou automatizací pracovních procesů, pravidly, označeními, a interními poznámkami v tiketech zákaznické podpory. Ujistěte se, že sbíráte zpětnou vazbu od zákazníků abyste si udrželi skvělou práci.

Rozšiřte vaši interakci se zákazníky díky kanálům sociálních médií a propojte další software a nástroje třetích stran, abyste vytvořili bezproblémovou integraci s LiveAgent. Prozkoumejte funkce a nástroje LiveAgent a zjistěte, proč je oblíbenou volbou pro společnosti po celém světě.

Vytvořte z LiveAgentu vlastní softwarovou platformu přizpůsobenou pro kvalitní služby zákazníkům.

Chcete jen tiketing zákaznické podpory nebo více kanálů pro komunikaci s klienty?
LiveAgent může být software pro zákaznickou podporu nebo software pro spolupráci, který odpovídá stylu a účelu vašeho týmu zákaznické podpory.

Pracujete ze schránky Gmail? Připojte všechny e-mailové adresy, které máte, do své týmové schránky LiveAgent a vyřizujte e-maily zákaznické podpory.

Sdílená schránka LiveAgent vám může sloužit jako dokonalý e-mailový klient. Používejte šablony e-mailů, nastavte pravidla pro přiřazování a zanechávejte agentům poznámky, abyste mohli efektivně obsluhovat miliony zákazníků. 

Získejte přístup k živému chatu, který agentům zjednoduší komunikaci. Živý chat je také ideální volbou pro zákazníky, kteří chtějí rychle zodpovědět své dotazy.

Uveďte na své webové stránky tlačítko a zvyšte spokojenost zákazníků pomocí chatu. Získejte oznámení v reálném čase a sledujte, kolik lidí si prohlíží váš web. 

Zajistěte hvězdnou zákaznickou podporu s vlastním call centrem. Telefonní hovory jsou součástí tiketovacího systému, takže můžete sledovat dotazy zákazníků.

LiveAgent zaznamenává všechny konverzace se zákazníky, včetně telefonních hovorů. Vytvářejte vlastní IVR a směrujte hovory na správné pracovníky zákaznického servisu. 

Jedním z nových oblíbených zákaznických komunikačních kanálů jsou sociální média. Facebook, Twitter a Instagram jsou tu pro vás, abyste zlepšili svůj helpdesk.

Podniky využívají kanály sociálních médií k tomu, aby ukázaly lepší zákaznickou zkušenost, získaly loajalitu zákazníků a další aktivity v oblasti zákaznické podpory.

Platformy Help Desk využívají samoobslužné portály plné užitečných článků. Články znalostní databáze zvyšují možnosti samoobsluhy pro lidi, kteří chtějí najít odpovědi.

LiveAgent funguje dobře jako software znalostní databáze. Přidejte články znalostní databáze plné cenných znalostních zdrojů a archivy odpovědí, aby vaši zákazníci získali všechny výhody samoobslužných možností.

Uživatelské rozhraní aplikace LiveAgent je plné funkcí, které zvládají jednoduché procesy i masivní zátěž úloh. Součástí standardního helpdesku jsou aplikace pro zvýšení produktivity.

Správu tiketů zákaznické podpory usnadňuje integrace s nástroji třetích stran. LiveAgent se pak mění ve vícekanálový nástroj pro spolupráci k různým účelům.

LiveAgent - Mobile help desk application

Mobilní aplikace

LiveAgent je vícekanálový nástroj pro obsluhu zákazníků. Abychom našim zákazníkům poskytli co nejlepší servisní nástroj, nabízíme také mobilní aplikaci, díky které můžete poskytovat osobní zákaznický servis 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Pokud váš tým pro podporu zákazníků nemá přístup ke stolnímu počítači, může využít mobilní aplikaci, která je k dispozici uživatelům systémů Android i iOS. 

V důsledku toho může vaše firma rychle vyřídit všechny požadavky zákazníků, což vede ke zlepšení hodnocení spokojenosti vašich zákazníků.

Zákaznická spokojenost je naší prioritou

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje excelentní živý chat, tiketing a automatizaci, která vám umožňuje poskytovat zákazníkům výjimečnou zákaznickou podporu.

black Slido logo

Připraveni na vaši 14-denní zkušební verzi zdarma?

V případě dalších dotazů nás můžete kontaktovat prostřednictvím e-mailu, sociálních médií nebo nám zavolat.

Jsme tu 24/7 vám pomohou s čímkoli, co se týká zákaznické podpory a služby LiveAgent. Vyzkoušejte si LiveAgent ještě dnes zdarma bez nutnosti zadávat údaje o kreditní kartě a bez jakýchkoli závazků.

Chcete-li získat více informací, podívejte se na naše video průvodce s příklady použití nástrojů a efektivního pracovního postupu a zjistěte, co všechno LiveAgent nabízí.

LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Srovnejte nás s ostatními helpdesky

Related Articles to Freshdesk alternativa
Už nemusíte hledat alternativu k OneDesku. Přejděte na LiveAgent a získejte multikanálový tiketovací systém, který rovněž podporuje sociální sítě.

OneDesk alternativa?

Objevte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou k OneDesku: bez vstupních poplatků, 24/7 zákaznická podpora a možnost okamžitého ukončení bez potřeby kreditní karty. Využijte 14denní bezplatnou zkušební verzi a získejte multikanálový helpdesk s integrací sociálních sítí. Začněte se starat o své zákazníky efektivněji s LiveAgent!

Zajímá vás, zda Freshdesk nabízí správnou funkci znalostní báze pro vaši firmu? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte to!

Hodnocení znalostní báze Freshdesk

Hodnocení znalostní báze Freshdesk: Objevte, jak Freshdesk usnadňuje tvorbu znalostní databáze pro všechny typy podniků. Uživatelsky přívětivé rozhraní, přizpůsobitelné šablony a spolehlivá podpora usnadní práci i technicky méně zdatným uživatelům. Zkuste bezplatný plán a zjistěte, zda je tento software ideální pro vaši společnost!

Hledáte alternativu Zendesk typu vše v jednom? Zjistěte, jak se Zendesk a LiveAgent porovnávají a který je pro vaši firmu nejvhodnější.

Zendesk Alternativa

Objevte nejlepší alternativu k Zendesku s LiveAgent! Užijte si vyšší spokojenost zákazníků, produktivitu agentů a bohatou škálu funkcí za nižší cenu. Získejte 14denní zkušební verzi a zjistěte, proč je LiveAgent preferovanou volbou pro mnoho společností. Přes 180 integrací a snadná migrace zdarma během 5 minut!

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Alternatívy

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x