LiveAgent je nejlepší alternativou k Freshdesk, nabízející více než 125 funkcí pro špičkovou zákaznickou podporu. Obsahuje nástroje pro e-mail tiketing, živý chat, call centra a integraci sociálních médií. Nabízí 14denní zkušební verzi zdarma.
Zvažte LiveAgent jako hlavní řešení pro váštým zákaznické podpory pokud hledáte alternativu platforem zákaznické podpory. LiveAgent nabízí nástroje pro řešení zákaznických problémů a vytvoření lepšího vztahu se zákazníky.
Nabízíme více než 125 robustních funkcí, skvělé nástroje, a nespočet integrací, abychom vám pomohli řešit tikety zákaznické podpory rychle a snadněji. Využijte funkcí e-mailového tiketingu, živého chatu, call centra, sociálních médií nebo znalostní databáze pro vytvoření příjemné zkušenosti s naším softwarem a používejte vše najedné platformě.
Máte zatím zájem? Čtěte dál a zjistěte všechny výhody LiveAgentu nebo začněte vaše 30denní zkušební období zdarma. Bez závazků, nejsou vyžadované žádné informace o kreditní kartě.
LiveAgent je komplexní řešení připravené řešit váš proces zákaznické podpory s množstvím nástrojů produktivity. Naše rozsáhlá škála funkcí vám pomůže řešit zákaznické tikety rychleji, zatím co eliminujete repetitivní úkoly a zvýšíte produktivitu vašich agentů.
Tiketovací systém přemění veškerou konverzaci se zákazníky jako například e-maily na tikety helpdesku, které mohou být vyřešeny agenty zákaznického servisu. Umístění widgetu živého chatu na vaše webové stránky se může vyplatit díky bezproblémovým konverzacím se zákazníky.
Ukažte světu skvělou zkušenost zákaznického servisu skrze sociální média jako Facebook, Twitter, nebo Instagram. Zlepšete váš management vztahu se zákazníky s LiveAgent call centrem nebo vytvořte zákaznický portál, také známý jako znalostní databáze.
Funkce | Liveagent Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! | Konkurence |
---|---|---|
Celkové hodnocení Capterra | 4.7 / 5 | 4.5 / 5 |
Snadnost použití | 4.6 / 5 | 4.5 / 5 |
Zákaznický servis | 4.7 /5 | 4.6 / 5 |
Poměr cena/výkon | 4.7 / 5 | 4.4 / 5 |
Cena | 15$/měsíc/agent | 19$/měsíc/agent |
Upozornění / eskalace | Nabízí upozornění a eskalace. | Nabízí upozornění a eskalace. |
Automatizované směrování | Nabízí automatizované směrování. | Nabízí automatizované směrování. |
Management call centra | Nabízí management call centra. | Nabízí management call centra. |
Správa front | Nabízí management front. | Nabízí management front. |
E-mail management | Nabízí e-mail management. | Nabízí e-mail management. |
Výkonnostní metriky | Nabízí výkonnostní metriky. | Nabízí výkonnostní metriky. |
Management znalostní databáze | Nabízí management znalostní databáze. | Nabízí management znalostní databáze. |
Multi-kanálová komunikace | Nabízí multi-kanálovou komunikaci. | Nabízí multi-kanálovou komunikaci. |
Chat v reálném čase | Nabízí chat v reálném čase. | Nabízí chat v reálném čase. |
Zprávy/analytika | Nabízí zprávy/analytiku. | Nenabízí zprávy/analytiku. |
Portál samoobsluhy | Nabízí portál samoobsluhy. | Nabízí portál samoobsluhy. |
Service Level Agreement (SLA) management | Nabízí service level agreement (SLA) management. | Nabízí service level agreement (SLA) management. |
Integrace se sociálními médii | Nabízí integraci se sociálními médii. | Nabízí integraci se sociálními médii. |
Tiket management | Nabízí tiket management. | Nabízí tiket management. |
Management pracovních procesů | Nabízí management pracovních procesů. | Nabízí management pracovních procesů. |
Už nemusíte řešit požadavky zákazníků pouze e-mailem. LiveAgent může udržovat výkon vašich agentů a pomocikompletovat zákaznickou cestu vašimi stránkami díky nejrychlejšímu widgetu živého chatu na trhu.
Připravte se na rychlejší odpovědi a řeště zákaznické požadavky rychle. Widget živého chatu není pouze efektivním nástrojemeffective zákaznické podporyale také přemění vaši uživatelskou komunitu na spokojené zákazníky.
V kombinaci s dalšími funkcemi LiveAgent, jako například předpřipravené odpovědi, psaní v reálném čase, a archivujte odpovědi, práci můžete dokončit díky LiveAgent nástrojům produktivity a aplikace.
Naše funkce vám umožňují provádět mnoho help desk aktivit a automatizovat úkony, které by jinak dělaly čas reakce mnohem delší. Eliminujte repetitivní úkoly a odpovídejte na běžné otázky s připravenými zprávami.
Pokud máte volný čas, neváhejte pomoci svým kolegům s obtížnými úkoly v rámci své práce ve sdílené multi-kanálové schránce. Vylepšete vaše pracovní procesy s se silnou automatizací pracovních procesů, pravidly, označeními, a interními poznámkami v tiketech zákaznické podpory. Ujistěte se, že sbíráte zpětnou vazbu od zákazníků abyste si udrželi skvělou práci.
Rozšiřte vaši interakci se zákazníky díky kanálům sociálních médií a propojte další software a nástroje třetích stran, abyste vytvořili bezproblémovou integraci s LiveAgent. Prozkoumejte funkce a nástroje LiveAgent a zjistěte, proč je oblíbenou volbou pro společnosti po celém světě.
Chcete jen tiketing zákaznické podpory nebo více kanálů pro komunikaci s klienty?
LiveAgent může být software pro zákaznickou podporu nebo software pro spolupráci, který odpovídá stylu a účelu vašeho týmu zákaznické podpory.
Pracujete ze schránky Gmail? Připojte všechny e-mailové adresy, které máte, do své týmové schránky LiveAgent a vyřizujte e-maily zákaznické podpory.
Sdílená schránka LiveAgent vám může sloužit jako dokonalý e-mailový klient. Používejte šablony e-mailů, nastavte pravidla pro přiřazování a zanechávejte agentům poznámky, abyste mohli efektivně obsluhovat miliony zákazníků.
Získejte přístup k živému chatu, který agentům zjednoduší komunikaci. Živý chat je také ideální volbou pro zákazníky, kteří chtějí rychle zodpovědět své dotazy.
Uveďte na své webové stránky tlačítko a zvyšte spokojenost zákazníků pomocí chatu. Získejte oznámení v reálném čase a sledujte, kolik lidí si prohlíží váš web.
Zajistěte hvězdnou zákaznickou podporu s vlastním call centrem. Telefonní hovory jsou součástí tiketovacího systému, takže můžete sledovat dotazy zákazníků.
LiveAgent zaznamenává všechny konverzace se zákazníky, včetně telefonních hovorů. Vytvářejte vlastní IVR a směrujte hovory na správné pracovníky zákaznického servisu.
Jedním z nových oblíbených zákaznických komunikačních kanálů jsou sociální média. Facebook, Twitter a Instagram jsou tu pro vás, abyste zlepšili svůj helpdesk.
Podniky využívají kanály sociálních médií k tomu, aby ukázaly lepší zákaznickou zkušenost, získaly loajalitu zákazníků a další aktivity v oblasti zákaznické podpory.
Platformy Help Desk využívají samoobslužné portály plné užitečných článků. Články znalostní databáze zvyšují možnosti samoobsluhy pro lidi, kteří chtějí najít odpovědi.
LiveAgent funguje dobře jako software znalostní databáze. Přidejte články znalostní databáze plné cenných znalostních zdrojů a archivy odpovědí, aby vaši zákazníci získali všechny výhody samoobslužných možností.
Uživatelské rozhraní aplikace LiveAgent je plné funkcí, které zvládají jednoduché procesy i masivní zátěž úloh. Součástí standardního helpdesku jsou aplikace pro zvýšení produktivity.
Správu tiketů zákaznické podpory usnadňuje integrace s nástroji třetích stran. LiveAgent se pak mění ve vícekanálový nástroj pro spolupráci k různým účelům.
LiveAgent je vícekanálový nástroj pro obsluhu zákazníků. Abychom našim zákazníkům poskytli co nejlepší servisní nástroj, nabízíme také mobilní aplikaci, díky které můžete poskytovat osobní zákaznický servis 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Pokud váš tým pro podporu zákazníků nemá přístup ke stolnímu počítači, může využít mobilní aplikaci, která je k dispozici uživatelům systémů Android i iOS.
V důsledku toho může vaše firma rychle vyřídit všechny požadavky zákazníků, což vede ke zlepšení hodnocení spokojenosti vašich zákazníků.
LiveAgent kombinuje excelentní živý chat, tiketing a automatizaci, která vám umožňuje poskytovat zákazníkům výjimečnou zákaznickou podporu.
V případě dalších dotazů nás můžete kontaktovat prostřednictvím e-mailu, sociálních médií nebo nám zavolat.
Jsme tu 24/7 vám pomohou s čímkoli, co se týká zákaznické podpory a služby LiveAgent. Vyzkoušejte si LiveAgent ještě dnes zdarma bez nutnosti zadávat údaje o kreditní kartě a bez jakýchkoli závazků.
Chcete-li získat více informací, podívejte se na naše video průvodce s příklady použití nástrojů a efektivního pracovního postupu a zjistěte, co všechno LiveAgent nabízí.
Jsem připraven vyzkoušet LiveAgent
Hodnocení znalostní báze Freshdesk
Hodnocení znalostní báze Freshdesk: Objevte, jak Freshdesk usnadňuje tvorbu znalostní databáze pro všechny typy podniků. Uživatelsky přívětivé rozhraní, přizpůsobitelné šablony a spolehlivá podpora usnadní práci i technicky méně zdatným uživatelům. Zkuste bezplatný plán a zjistěte, zda je tento software ideální pro vaši společnost!
Hledáte alternativu Zoho Desk?
Hledáte alternativu ke službě Zoho Desk? LiveAgent by pro vás mohl být tím pravým řešením. Objevte více než 179 funkcí helpdesku a nejrychlejší widget chatu.
Objevte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou k OneDesku: bez vstupních poplatků, 24/7 zákaznická podpora a možnost okamžitého ukončení bez potřeby kreditní karty. Využijte 14denní bezplatnou zkušební verzi a získejte multikanálový helpdesk s integrací sociálních sítí. Začněte se starat o své zákazníky efektivněji s LiveAgent!
Objevte nejlepší alternativu k Zendesku s LiveAgent! Užijte si vyšší spokojenost zákazníků, produktivitu agentů a bohatou škálu funkcí za nižší cenu. Získejte 14denní zkušební verzi a zjistěte, proč je LiveAgent preferovanou volbou pro mnoho společností. Přes 180 integrací a snadná migrace zdarma během 5 minut!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team