Co je to neomezené nahrávání hovorů?
Neomezené nahrávání hovorů je výkonná funkce, která zajišťuje, že všechny vaše hovory budou bezpečně uloženy ve vašem účtu LiveAgent pro právní účely, školení nebo podporu. Nezáleží na tom, z jakého obchodního nebo průmyslového prostředí vaše společnost pochází; nahrávky hovorů se osvědčily jako jeden z nejefektivnějších prostředků pro řešení problémů, zabezpečení a v různých případech i splnění požadavků na dodržování předpisů.
LiveAgent vás neomezuje v počtu záznamů hovorů uložených na vašem účtu ani v jejich délce. Můžete je vytvářet, ukládat a spravovat z jediného vícekanálového softwaru pro help desk.
Pro koho je neomezené nahrávání hovorů výhodné?
Výhody neomezených záznamů hovorů a jejich historie mohou využívat firmy všech typů a velikostí, od svobodných povolání a právníků až po velké podniky FSA. Pro mnohé z nich je to neocenitelná součást softwaru jejich zákaznického call centra, protože jim dává možnost vyhledat, poslechnout si nebo stáhnout jakýkoli hovor na jejich účtu, dokonce i ty zkušební z doby založení účtu.
Konkrétně z neomezeného nahrávání hovorů nejvíce těží bankovní sektor, pojišťovny a telekomunikační společnosti, protože v mnoha zemích je to vyžadováno zákonem.
Jaké jsou hlavní části neomezeného nahrávání hovorů?
Neomezené úložiště
Všechny nahrávky hovorů jsou uloženy na vašem účtu LiveAgent bez omezení délky nebo množství nahrávek.
Nepotřebujete software pro nahrávání hovorů
Všechny hovory vyřizované prostřednictvím služby LiveAgent jsou automaticky nahrávány a ukládány bez použití aplikace třetí strany. To zvyšuje bezpečnost a důvěrnost vašich dat.
Snadné ukládání a vyhledávání
Každý záznam hovoru je převeden na běžný tiket s vlastním jedinečným ID tiketu. Kromě toho můžete k lístkům přidávat poznámky, abyste zlepšili vyhledávání.
Přístup k hlasové poště odkudkoli
Kromě možnosti ukládat neomezený počet záznamů hovorů ukládá LiveAgent také veškerou vaši hlasovou poštu. Žádné hovory ani slova se tedy nikdy neztratí.
3 výhody neomezených nahrávek hovorů
Obnovte chybějící údaje
Někdy se během hlasového hovoru mohou ztratit drobné, ale podstatné detaily. S aplikací LiveAgent se můžete k záznamu vrátit, přehrát si ho a dodržet slib, že budete poskytovat vynikající služby zákazníkům.
Zlepšete své existující produkty
Sdílejte záznam konkrétního hovoru s týmem pro výzkum a vývoj nebo s týmem produktového managementu. Mohou se tak dozvědět, jak zákazníci s produktem pracují, a zlepšit tak jejich zkušenosti.
Užitečný koučink pro vaše členy
Noví kolegové se mohou učit z předchozích hovorů v rámci systému nástupu a vzdělávání. Tento druh zpětné vazby jim dává možnost poučit se z minulých zkušeností.
Jaké jsou další výhodné funkce call centra v LiveAgent?
Interaktivní hlasová odezva (IVR)
Nemusíte se spoléhat na další řešení třetích stran, protože ve svém účtu LiveAgent si můžete během několika sekund vytvořit vlastní strom interaktivních hlasových odpovědí. Definujte možnosti, ze kterých si budou vaši zákazníci vybírat, nahrajte krátký úryvek hudby nebo uvítací zprávu spolu s pokyny, jak postupovat. Poté nasměrujte zákazníky na správné oddělení nebo konkrétního agenta a poskytněte jim hvězdný zákaznický servis.
Inteligentní směrování hovorů
Inteligentní směrování hovorů neboli automatická distribuce hovorů (ACD) je proces, který automaticky rozděluje hovory na konkrétní oddělení nebo agenta. Tento proces je založen na souboru zvolených preferencí, jako je například prioritní přiřazení nebo náhodné přiřazení.
Podniky mohou řídit tok příchozích hovorů nastavením doby směrování, po které je hovor přesměrován na jiného agenta, nebo maximální doby čekání ve frontě. Zákazníci však chtějí být spojeni s agenty co nejdříve. Doporučuje se tedy udržovat je na co nejnižší úrovni.
Přenosy hovorů s účastí
Přesměrování hovoru je funkce call centra, která přesměruje hovor z jednoho agenta na druhého. LiveAgent v současné době podporuje rychlé přepojování hovorů za účasti, tzv. warm call transfers. Díky tomu budou vaši zákazníci a kolegové vždy vědět, kdy hovor přepojíte na jiného agenta.
Kromě toho můžete zákazníka informovat o změně agenta, nechat ho čekat a nechat svého spolupracovníka, aby mu pomohl. Můžete dokonce zavést hudbu přehrávanou během čekání zákazníka ve frontě, aby byl přenos přijatelnější.
Test automatic call routing for free
Check out how automatic call distribution works in practice with our free 30-day trial. No credit card required.
Frequently Asked Questions
Co jsou neomezené nahrávky hovorů ve službě LiveAgent?
Neomezené nahrávání hovorů je funkce softwaru pro call centra LiveAgent, která umožňuje vaší firmě nahrávat hovory pro různé účely, jako je školení agentů, zlepšování produktů/služeb, zpětná vazba od zákazníků a další.
Jaké další funkce call centra LiveAgent nabízí?
Call centrum LiveAgent obsahuje funkce, jako jsou videohovory, IVR, přepojování hovorů, interní hovory, funkce zpětného volání, směrování hovorů a další.
Jak může vaše firma využít funkci neomezeného nahrávání hovorů ve službě LiveAgent?
Neomezené nahrávání hovorů je skvělou doplňkovou funkcí z bezpečnostních důvodů, pro vzdělávací účely a pro zlepšení podnikání. Proto může zvýšit spokojenost zákazníků, udržet si je a zlepšit jejich zkušenosti.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!