Slack je známá cloudová platforma pro zasílání rychlých zpráv. Slack slouží ke spojení se spolupracovníky a k okamžité konverzaci o pracovních záležitostech, projektech nebo i k nezávazné konverzaci ve volných chvílích. Je oblíbený, protože je jednoduchý a mnoho firem ho začalo používat jako svůj hlavní komunikační kanál. Slack vznikl jako jednoduchý projekt, jehož cílem bylo zajistit, aby zpětná vazba od zákazníků byla jejich prioritou, a poskytnout jednoduchý prostor pro komunikaci v rámci firem. Není proto divu, že se Slack stal nejoblíbenější platformou pro zasílání zpráv pro firmy po celém světě.
Pokaždé, když vám někdo pošle zprávu nebo kanál, ve kterém se nacházíte, obdržíte oznámení. Od prodeje, přes lidské zdroje až po vývoj produktů – vše je sjednoceno do jednoho centra.
Jak je to, ale se zákaznickou podporou? Abychom mohli ze služby Slack a LiveAgent vytěžit, co nejvíce, představili jsme novou funkci, která vám umožní zůstat v obraze, i když se zrovna věnujete jiným věcem. Vaše schopnosti v oblasti zákaznického servisu tak budou i nadále pohotové.
LiveAgent vám usnadní sledování vašich tiketů prostřednictvím oznámení ze služby Slack.
Nikdy nezmeškejte dotaz zákazníka, ani když probíráte jiné nápady. Informujte své agenty o nejnovějších aktualizacích díky integraci se Slackem a službou LiveAgent.
Hlavní výhody
- Nikdy nezmeškáte ani jeden tiket, když budete na Slacku
Díky integraci se Slackem v aplikaci LiveAgent můžete sledovat, co se děje s vašimi tikety, zatímco vyřizujete pracovní záležitosti na Slacku. Pokaždé, když je otevřen nový ticket, vyřešen nebo když dostanete odpověď od zákazníka, budete informováni prostřednictvím oznamovacího panelu služby Slack.
- Zjistěte důležité aktualizace pravidel
Zjistěte, zda se v nastavení pravidel LiveAgent nezměnilo něco důležitého. Pokaždé, když se pravidlo změní, zatímco jste ve Slacku, budete na to upozorněni.
- Snadné nastavení
Nastavení je snadné z konfiguračního panelu služby LiveAgent a zabere jen pár minut. Během chvilky bude vše připraveno a nastaveno, takže se můžete soustředit na opravdu důležité věci.
- Udržujte své agenty v kontaktu
Odesílejte zprávy do služby Slack pomocí LiveAgent a diskutujte vaše nápady, poskytujte rady nebo informujte své agenty o možnosti ”odesílání zpráv do služby Slack”.
- Přizpůsobte si oznámení
Vzory notifikací si můžete snadno přizpůsobit podle svých preferencí.
Say goodbye to unanswered tickets
Get Slack notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.
Výhody pro vaši společnost
- Integrace Slack vám šetří drahocenný čas, protože máte neustálý přehled o tom, co se děje na vašem hlavním panelu
- Automatická upozornění na nově vytvořené tikety, existující tikety a nová pravidla
- Informujte své agenty na Slacku prostřednictvím LiveAgenta snadno zasláním zprávy na váš kanál
- Snadná implementace, žádné složité postupy
Instalace a nastavení
Nastavení vašich Slack oznámení můžete snadno provést i vy sami. Nedovolte, aby někdo zmeškal tiket nebo důležitou změnu ve vašich pravidlech. Stačí udělat jen pár jednoduchých kroků, pojďme se společně podívat, které to jsou.
Krok č. 1
Prvním krokem je nastavení služby Slack. Najdete ji v seznamu Funkce ve vašem panelu správce v LiveAgent. Přejděte do části Konfigurace a najděte aplikaci Slack.
Krok č. 2
Po dokončení aktivace, klikněte na tlačítko ”přidat do Slacku”. Tlačítko se opět zobrazí ve výběru Konfigurace služby Slack. Poté se objeví běžné autorizační vyskakovací okno.
Krok č. 3
Po úspěšném dokončení integrace aplikace Slack se službou LiveAgent, můžete nastavit nové pravidlo ”Odeslat zprávu Slack”. Každý agent má také možnost nastavit si oznámení Slack ve své sekci ”Upravit profil”. Jakmile si nastaví Slack, je nutné poslat testovací zprávu s potvrzením uživatele přímo ve Slacku.
Jste připraveni to vyzkoušet? Postupujte podle těchto tří jednoduchých kroků a vyzkoušejte si odesílání tiketů z vašeho ovládacího panelu v LiveAgent, abyste zjistili, jak to funguje. Přizpůsobení notifikací je poměrně snadné. Stačí přejít do konfigurace služby Slack a podívat se na všechny možnosti. Vyberte si tu, která vám vyhovuje ze všeho nejvíce.
Jste připraveni porazit lenost?
Slack i LiveAgent jsou velice výkonné nástroje, přičemž každý z nich slouží k jinému účelu. Pořízení stabilního, spolehlivého a intuitivního softwaru je pro vás a vaši společnost vždy hodnotnou investicí. Slack, jakožto komunikační nástroj je nedocenitelný a se službou Slack a LiveAgent dohromady bude vaše firma připravena prosperovat, vaši agenti budou vždy upozorněni o updatech a o vaše zákazníky bude vždy rychle a pečlivě postaráno. Definujte podporu zcela novým způsobem a sdílejte příklady toho, jak má dobrý zákaznický servis vypadat, a to třeba v rámci svých kanálů.
A proč se o tom nepřesvědčíte sami? LiveAgent nabízí výhodné cenové plány a spolehlivou podporu za rozumnou cenu. Podívejte se na naše flexibilní cenové tarify nebo si vyzkoušejte LiveAgent zdarma.
”Hledali jsme náhradu za Kayako, což nás velmi frustrovalo. Nejprve jsme zkoušeli Freshdesk, ale když jsem poté narazil na službu LiveAgent, byl jsem přesvědčen. Nejlepší částí na LiveAgent je způsob, kterým přiděluje tikety jednotlivým agentům. Poskytuje tak našim pracovníkům zákaznické podpory neustálý přísun úkolů a zabraňuje tomu, aby si pracovníci vybírali jen jednoduché úkoly, a ty těžší nechávali na později. Je rovněž skvělé, že má obrovské množství funkcí. I přesto, že nebudete potřebovat všechny, určitě v něm najdete vše, co potřebujete.” Sampo S G2
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!