Co jsou předdefinované odpovědi?
Předpřipravené odpovědi jsou předem napsané zprávy, které agenti mohou použít jedním kliknutím nebo stisknutím tlačítka. Obvykle se používají pro odpovědi na nejčastější dotazy a pomáhají urychlit proces zpracování tiketů a čas odpovědi.
Jak se předdefinované odpovědi liší od předpřipravených odpovědí?
I přes podobný účel použití, předpřipravené odpovědi a předdefinované odpovědi jsou dvě oddělené funkce.
Předdefinované odpovědi se liší od předpřipravených zpráv třemi způsoby:
- Předpřipravené odpovědi mohou obsahovat pouze krátkou sekvenci textu, zatím co předdefinované odpovědi mohou být delší
- Když vytváříte předdefinovanou odpověď, můžete určit předmět e-mailu
- Předdefinované odpovědi mohou obsahovat přílohy
Kdo může používat předdefinované odpovědi?
Pracovníci zákaznické podpory používají především předdefinované odpovědi. Mohou je však používat i obchodní, marketingoví nebo IT zástupci, kteří se zabývají komunikací se zákazníky. Najdete je v mnoha systémech pro správu zákaznických tiketů.
Jakým účelům slouží předefinované odpovědi?
Předdefinované odpovědi jsou důležité pro efektivitu helpdesku a plynulý chod práce. Vytvořením šablon připravených k použití na odpovězení obecných dotazů, můžete ušetřit velké množství času vašich agentů. Místo, aby neustále znovu a znovu psali ty stejné zprávy, mohou použít předdefinované zprávy jedním kliknutím.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Příklad předdefinované odpovědi
Předmět: Naše zásady přepravy
Zpráva: Všechny objednávky jsou zpracovány do 2-3 pracovních dnů. Objednávky nejsou odesílány ani doručovány o víkendech nebo svátcích. V případě velkého množství objednávek se mohou zásilky o několik dní opozdit. Počítejte prosím s dalšími dny na doručení. Pokud dojde k výraznému zpoždění v odeslání vaší objednávky, budeme vás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky.
Poplatky za doručení vaší zásilky budou vypočítány a zobrazeny při vytváření objednávky. Doručení přes noc je dostupné pouze pro doručovací adresy v pevninských Spojených státech.
Jak mohu použít předdefinované odpovědi?
Chcete-li spustit předdefinovanou odpověď, stiskněte během psaní v zobrazení tiketu klávesy CTRL+I nebo klikněte na ikonu Předdefinovaná odpověď a vyberte odpověď ze seznamu.
Jak můžete vytvořit předdefinované odpovědi?
- Přihlaste se do LiveAgent.
Klikněte na Konfigurace (ikona ozubeného kolečka).
Klikněte na Automatizace.
Vyberte Předdefinované odpovědi.
Klikněte na tlačítko vytvořit předdefinovanou odpověď.
6. Upřesněte jméno vaší zprávy. 7. Vytvořte předmětový řádek. Bude použitý, když vytvoříte nový tiket (e-mail) a bude použit jako předdefinovaná odpověď. 8. Vytvořte vaši zprávu buďto jako prostý text nebo v HTML formátu. Neváhejte připojit přílohy. 9. Upřesněte, která oddělení a kteří agenti budou schopni používat tuto předdefinovanou odpověď.
10. Klikněte na Uložit.
Jak upravovat předdefinované odpovědi
- Přihlaste se do LiveAgent.
Klikněte na Konfigurace (ikona ozubeného kolečka).
Klikněte na Automatizace.
Klikněte na Předdefinované odpovědi.
Klikněte na existující zprávy.
Upravte zprávu podle vašich preferencí.
Klikněte na Uložit.
Smazání předdefinované odpovědi
- Přihlaste se do LiveAgent.
Klikněte na Konfigurace (ikona ozubeného kolečka).
Klikněte na Automatizace.
Klikněte na Předdefinované odpovědi.
- Najděte zprávu, kterou chcete vymazat.
Klikněte na ikonu Koše na pravé straně zprávy.
Potvrďte vaše rozhodnutí kliknutím na Ano v dialogovém okně.
Pár předdefinovaných zpráv, pro váš začátek
Jak jsme již zjistili, použitím předdefinovaných odpovědí můžeme ušetřit obrovské množství času. Kde a v jakém kontextu je tedy můžeme použít? Sestavili jsme seznam kategorií s příklady, abyste se mohli inspirovat a vytvořit si vlastní.
Šablony tiketů
Zástupci zákaznického servisu dostávají každý den mnoho podobných dotazů. Odpovídat na stále stejné dotazy může být časově náročné i frustrující. Usnadněte svým agentům práci vytvořením předdefinovaných odpovědí na tikety. Podívejte se na ty naše zde: šablony tiketů.
Obchodní odpovědi
Používání e-mailu jako prostředku komunikace s potenciálními klienty a partnery je dobře známou praxí. Někdy je však zapotřebí jiskra inspirace k vytvoření přesvědčivého e-mailu, který přemění potenciální zájemce na platící zákazníky. Pokud vás zajímá psaní transakčních, propagačních nebo vztahových e-mailů, neváhejte se inspirovat našimi obchodními šablonami.
Odpovědi zákaznického servisu
Poskytování vynikajícího zákaznického servisu ve všech interakcích se zákazníky je zásadní pro to, aby byli zákazníci spokojení a věrní vaší značce. Podívejte se na naše předdefinované odpovědi, které mohou vaši agenti použít v jakémkoli scénáři – od poděkování zákazníkům až po reakci na rozzlobené zprávy. Klikněte zde a podívejte se na naše šablony zákaznického servisu.
Předdefinované odpovědi na živém chatu
Live chat je jedním z nejoblíbenějších kanálů pro komunikaci se zákazníky. Pokud chcete zvýšit efektivitu a vyřešit více konverzací, je načase využít předdefinované odpovědi. Zjistěte, jak šetříme čas s naším live chat šablonami.
Odpovědi zákaznického portálu
Potřebujete vytvořit ověřovací, uvítací, potvrzovací, resetovací, zpětnou vazbu nebo zvací e-maily? Použijte tyto šablony zákaznického portálu a vytvářejte přesvědčivou komunikaci se zákazníky.
Odpovědi helpdesku
Chcete svým agentům pomoci zvládat obtížné rozhovory a ušetřit čas? Inspirujte svůj tým zákaznického servisu těmito helpdeskovými šablonami.
Marketingové nabídky
Snažíte se udržet zákazníka na svých webových stránkách nebo podpořit spolupráci s jinými společnostmi, ale chybí vám správná slova? Zde je několik skvělých nápadů – marketingové šablony.
Skripty call centra
Vytvořte vrcholnou zákaznickou zkušenost s předem napsanými skripty call centra. Potěšte své zákazníky tím, že řeknete správná slova ve správný čas.
Odpovědi znalostní databáze
Vytváříte články pro svou nepřetržitou znalostní databázi? Inspirujte se našimi šablonami znalostní databáze, které obsahují nejčastější dotazy, články Jak na to, návody na řešení problémů, popisy nástrojů, uživatelské příručky a výukové programy.
Odpovědi prodeje
E-mail je důležitou součástí podnikání, používá se k oslovování potenciálních zákazníků, zavádění nových produktů, věrnostních programů a dalších. Vytvářejte neotřelé koncepty e-mailů a nechte se inspirovat našimi osvědčenými šablonami pro prodej.
Odpovědi pro sociální média
Odpovídání zákazníkům na dotazy na sociálních médiích může být ošidné. Chcete být profesionální, ale ne příliš formální. Pokud bojujete s tím, jak najít správnou rovnováhu, přejděte rovnou do naší sekce šablony pro sociální média, pro inspiraci.
Zdroje databáze znalostí
Pokud se chcete dozvědět více o předdefinovaných odpovědích, přečtěte si našeho Průvodce pro LiveAgent Předdefinované odpovědi.
Předpřipravené zprávy (Makra)
Předpřipravené odpovědi (Vysvětleno)
Zákaznická podpora (Vysvětleno)
Připraveni vytvořit předdefinované odpovědi?
Vytvářejte snadno předdefinované odpovědi a začněte zefektivňovat svůj pracovní postup ještě dnes! Zjistěte, jak snadné je urychlit dobu řešení tiketů pomocí naší all-inclusive 14-denní zkušební verze zdarma. Vyzkoušejte nyní!
Frequently Asked Questions
Co jsou předdefinované odpovědi?
Předdefinované odpovědi jsou předem napsané zprávy, které mohou agenti nasadit jediným příkazem nebo kliknutím. Obvykle se používají k zodpovězení často kladených otázek a urychlení vyřizování tiketů a doby odezvy.
Kdo používá předdefinované odpovědi?
Pracovníci zákaznické podpory používají především předdefinované odpovědi. Mohou je však používat i obchodní, marketingoví nebo IT zástupci, kteří se zabývají komunikací se zákazníky.
Jakému účelu slouží předdefinované odpovědi?
Předdefinované odpovědi jsou skvělé pro vylepšení efektivity helpdesku a chodu pracovních procesů. Přípravou předem připravených šablon, které odpovídají na obecné dotazy, ušetříte spoustu času vaším agentům. Místo neustálého psaní stejných odpovědí znovu a znovu, mohou jednoduše použít předdefinovanou odpověď jedním kliknutím.
Objevte nejlepší alternativu živého chatu
Nejlepší alternativy živého chatu obsahují konkrétní sadu funkcí, které vás připraví na úspěch. Zjistěte, jací jsou dnes!
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Jak přidat tlačítko živého chatu na vaše webové stránky
Přidejte živý chat na web: návod a tipy pro optimální nastavení a použití. Zvyšte spokojenost a interakci se zákazníky.