Multi báze znalostí* vám dává možnost vytvořit neomezené množství samostatných zákaznických portálů, přičemž každý z nich může mít vlastní jedinečný design, nastavení a obsah. To je velmi užitečné pro ty společnosti, které chtějí své portály zákaznické podpory odlišit a dodržovat zásady budování své značky.
Jak povolit Multi BZ
Ujistěte se, že je přepínač zelený – to znamená, že je aktivní. Druhým krokem je skutečné vytvoření další znalostní báze. Jakmile přejdete na “Zákaznický portál” v panelu správce, uvidíte tam nové tlačítko – “Vytvořit”. Kliknutím na něj zahájíte tento proces. Postupujte podle našeho průvodce krok za krokem, abyste měli co nejlepší přehled.
Každá znalostní báze obsahuje stejné typy dostupného obsahu: články, fóra, nástěnky se zpětnou vazbou, widgety.
*Každá další báze znalost je ohodnocena cenou za včasné přihlášení, 19 USD.
Zdroje báze znalostí
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Základní komunikační šablony znalostní báze
Objevte základní komunikační šablony pro znalostní báze na LiveAgent, které pomohou zlepšit zákaznickou podporu a samoobslužné možnosti. Naučte se vytvářet efektivní e-mailové šablony a využijte sílu znalostní správy pro agilnější a efektivnější fungování vaší organizace. Vyzkoušejte zdarma a zvyšte spokojenost svých klientů!