Multi báze znalostí* vám dává možnost vytvořit neomezené množství samostatných zákaznických portálů, přičemž každý z nich může mít vlastní jedinečný design, nastavení a obsah. To je velmi užitečné pro ty společnosti, které chtějí své portály zákaznické podpory odlišit a dodržovat zásady budování své značky.

Jak povolit Multi BZ
Ujistěte se, že je přepínač zelený – to znamená, že je aktivní. Druhým krokem je skutečné vytvoření další znalostní báze. Jakmile přejdete na “Zákaznický portál” v panelu správce, uvidíte tam nové tlačítko – “Vytvořit”. Kliknutím na něj zahájíte tento proces. Postupujte podle našeho průvodce krok za krokem, abyste měli co nejlepší přehled.
Každá znalostní báze obsahuje stejné typy dostupného obsahu: články, fóra, nástěnky se zpětnou vazbou, widgety.
*Každá další báze znalost je ohodnocena cenou za včasné přihlášení, 19 USD.
Zdroje báze znalostí
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!