Facebook je bezplatná sociální síť, která umožňuje registrovaným uživatelům vytvářet profily, nahrávat fotky a videa, posílat zprávy a být v kontaktu s přáteli, rodinou či kolegy.
Propojení LiveAgentu s Facebookem umožňuje uživatelům LiveAgentu odpovídat na facebookové zprávy, příspěvky nebo komentáře přímo z ovládacího panelu LiveAgent (aniž by se museli přihlašovat na Facebook), díky čemuž tato integrace usnadňuje pracovní postupy a šetří čas.
Jak to funguje?
LiveAgent směruje každý komentář, příspěvek a zprávu do e-mailové schránky LiveAgentu a přeměňuje je na tikety. Odtud pak na ně agenti mohou odpovídat, jako by byli na samotném Facebooku. A výsledek? Vaši zákazníci nepoznají žádný rozdíl, až na rychlejší odezvu!
Čím je tato integrace tak užitečná?
Integrace LiveAgentu s Facebookem je revoluční, protože:
- Systém zaznamenává veškeré zprávy, komentáře a zmínky, čímž zajišťuje, že na každou z nich odpovíte
- Zvyšuje produktivitu agentů
- Je bezpečnější (je to lepší, než sdílet přístupové údaje s různými zaměstnanci, kteří jsou zodpovědní za správu sociálních sítí)
- Nemusíte předávat funkci administrátora facebookových stránek svým zaměstnancům
- Odpadá starost s každodenním sledováním různých účtů a zařízení
- Zrychluje odezvu
- Zlepšuje zákaznickou zkušenost
- Může přispět k vyššímu prodeji a příjmům
- Usnadňuje zákaznickou podporu na sociálních sítích
- Redukuje stres
- Umožňuje spravovat a sledovat více firemních facebookových účtů
- Šetří náklady
Jste přesvědčeni, že nepotřebujete poskytovat podporu na Facebooku? Zamyslete se znova!
Pokud nepoužíváte Facebook jako kanál zákaznické podpory, tak nežijete v 21. století! V roce 2021 bylo na Facebooku téměř 2,8 miliardy aktivních uživatelů. Moderní zákazník je navíc poměrně zběhlý v digitálním prostředí a rád využívá Facebook, takže vyžaduje, aby se se sociálními sítěmi zacházelo jako s kterýmkoliv jiným kanálem podpory. Podle průzkumu společnosti Conversocial dává 54 % zákazníků přednost zákaznické podpoře na sociálních sítích před e-mailem či telefonem.
Pokud více než polovina vašich zákazníků dává přednost zákaznické podpoře na sociálních sítích, pak byste je neměli ignorovat. Je na čase dostát potřebám a přáním vašich zákazníků a začít konečně podnikat v 21. století.
Jak propojit Facebook s LiveAgentem
Držte se následujícího postupu a začněte odpovídat na facebookové zprávy přes LiveAgent ještě dnes!
- Přihlaste se do LiveAgent
- Klikněte na Konfigurace (ikona ozubeného kolečka v menu po levé straně)
- Klikněte na Facebook a Instagram
- Klikněte na Účty
- Klikněte na Připojit
- Objeví se vyskakovací okénko, které po vás bude vyžadovat, abyste se přihlásili do facebookového účtu. Vložte své přístupové údaje, případně klikněte na “Pokračovat jako”, pokud jste již přihlášeni
- Jakmile se objeví toto okénko: “LiveAgent chce spravovat vaše Stránky, publikovat jménem Stránek, které spravujete a získat přístup ke zprávám vaší facebookové Stránky.”, povolte to, prosím, stisknutím tlačítka OK
- Vraťte se zpět do LiveAgentu, vyberte stránky, které chcete připojit a udělte požadovaná oprávnění. Na výběr máte z následujících možností:
- Zachytávat příspěvky na zdi
- Zachytávat soukromé zprávy
- Vyberte oddělení na které chcete směrovat příchozí facebookové tikety
- Klikněte na tlačítko Uložit
Co můžete dělat s facebookovou integrací?
Aktivací facebookové integrace můžete přímo z LiveAgentu provádět následující operace :
- Odpovídat na soukromé/přímé zprávy
- Posílat přílohy, odkazy, emoji a GIFy
- Odpovídat na komentáře
- Lajkovat komentáře
- Mazat komentáře tím, že vymažete tikety
- Vyřešit tiket tím, že na něj odpovíte
Šetřete svým drahocenným časem a těžce vydělanými penězi
Vyzbrojte svůj tým podpory těmi správnými nástroji. Učiňte přítrž neustálému rozptylování (zvuky ze soukromých zpráv, oznámení a rozptylující memy či virální videa s kočkami) ještě dnes.
LiveAgent udržuje vaše agenty v obraze, zvyšuje jejich produktivitu a šetří peníze i čas. Jak? Zavedení této funkce vás nic nestojí, pokud si ji samozřejmě nekoupíte jako doplněk k předplatnému Ticket či Ticket+Chat.
K tomu je potřeba dodat, že náklady na řešení tiketů pomocí integrací sociálních sítí jsou nižší než přes e-mail či telefon.
Chcete mít dokonale uspořádaný helpdesk?
Jakmile na tikety odpovíte, LiveAgent je zvládne automaticky vyřešit, takže archivace tiketů pro vás bude hračka. Pokud vám zákazník odepíše či vás znovu kontaktuje, systém opět automaticky otevře daný tiket. Není tedy třeba neustále sledovat status tiketů, protože LiveAgent se o vše postará a upozorní vás, když bude potřeba, abyste na něco odpověděli.
Vaše data jsou u nás naprosto v bezpečí
LiveAgent eliminuje nutnost sdílet přihlašovací údaje k Facebooku s vašimi zaměstnanci. Jakmile svůj facebookový účet propojíte s LiveAgentem, všichni agenti budou moct odpovídat na zprávy a komentáře, aniž by se museli na danou platformu přihlašovat.
To je obrovská výhoda, protože se tím výrazně snižuje riziko úniku či krádeže dat. Vašim podřízeným se rovněž uleví, neboť se nebudou muset stresovat psaním hesel, jejich případnou ztrátou či tím, že zůstanou přihlášeni k Facebooku na veřejném počítači.
Udržujte zákaznickou zkušenost na vysoké úrovni
LiveAgent se připojí k vaší facebookové stránce a bude sledovat veškeré příspěvky, komentáře i soukromé zprávy, takže budete mít své fanoušky i odpůrce nonstop pod kontrolou. Vše je zaznamenáno a převedeno na Tikety, aby vaši Agenti mohli odpovědět v co nejkratším čase po obdržení stížnosti, a zažehnat tak případnou pohromu. S LiveAgentem máte 100% jistotu, že vám už na Facebooku nic neunikne.
Zdroje databáze znalostí
Potřebujete další pomoc s touto integrací? Prohlédněte si tohoto podrobného průvodce pro samostatné verze LiveAgentu.
Další informace o nastavení aplikace Facebook pro samostatné účty.
Streamline your Twitter support today
Answer Tweets and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Pořád ještě nemáte všechny potřebné informace?
Neváhejte nás kontaktovat přes e-mail (support@liveagent.com), live chat či telefon. Rádi vám pomůžeme a poskytneme veškeré informace, které budete potřebovat.
Frequently Asked Questions
Co je Facebook integrace?
Facebooková helpdesk integrace směruje veškeré komentáře, příspěvky a zprávy do vaší helpdeskové schránky a převádí je na tikety. Odtud pak vaši agenti mohou na každý tiket odpovídat stejným způsobem jako na Facebooku.
Proč bych měl integrovat Facebook se svým helpdeskem?
Kvůli zlepšení zákaznické zkušenosti, zkrácení doby odezvy vaší podpory a ujištění, že veškeré facebookové zprávy a komentáře budou zaznamenány a zodpovězeny.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!
Objevte sílu integrace Viber se službou LiveAgent! Zvyšte efektivitu svého týmu a spokojenost zákazníků díky snadnému zpracování zpráv přímo z ovládacího panelu. Poskytujte rychlou a personalizovanou podporu bez nutnosti sledovat další zařízení. Vyzkoušejte naši bezplatnou zkušební verzi a posuňte svou zákaznickou službu na novou úroveň.