Zjistěte, jakým způsobem vás zákazníci nejčastěji kontaktují. LiveAgent vám poskytne podrobný přehled o každém komunikačním kanálu: Zprávy z Facebooku, tweety… Zapomeňte na externí aplikace pro sledování zpráv. Vše je vestavěné!
Jednotlivé záznamy lze třídit podle oddělení, agenta, značek a data. Přehledy kanálů lze exportovat do souboru CSV.
Možnosti zobrazení přehledů kanálů (sloupce):
- Kanál
- Odpovědi
- Průměrný čas nové odpovědi
- Průměrný čas otevřené odpovědi
- Hovory
- Zmeškané hovory
- Minuty z hovoru
- Zprávy v chatu
- Chaty
- Zmeškané chaty
- Průměrný čas vyzvednutí chatu
- Průměrný čas chatu
- Nehodnoceno
- Nehodnoceno %
- Odměny
- Odměny %
- Výtky
- Výtky %
- Příchozí zprávy
- Příchozí hovory
- Ukončené hovory
- Příchozí chaty
- Ukončené chaty
- Vytvořené tikety
- Vyřešené tikety
Přehledy kanálů mohou zobrazit vaše data v těchto typech grafů:
Používejte přehledy kanálů s API
Použijte rozhraní LiveAgent REST API k zobrazení hodnot z přehledů kanálů.
Identify the hardest working departments
Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!