Kontakty na zákaznický servis Slacku zahrnují e-mail, live chat a sociální sítě (Instagram, Facebook, Twitter). Call centrum a fórum nejsou k dispozici. Obchodní podmínky a zásady ochrany dat nejsou uvedeny.
Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Slack. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Slack nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Slack a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Slack je nový způsob komunikace s týmem. Je rychlejší, lépe organizovaný a bezpečnější než e-mail.
Slack je nový způsob komunikace s týmem. Je rychlejší, lépe organizovaný a bezpečnější než e-mail.
Tým zákaznických služeb společnosti Slack nabízí následující kanály podpory: e-mail, live chat, podporu na sociálních sítích a samoobslužnou podporu.
Společnost Slack můžete kontaktovat e-mailem, zahájením chatu s živým agentem na jejich webových stránkách nebo zanecháním zprávy na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete případně využít jejich znalostní databázi.
Na jejich podporu se můžete obrátit e-mailem na adresu feedback@slack.com.
Ano, Slack má podporu live chatu. Přejděte na konec stránky: https://slack.com/intl/en-sk/ and find the chat button.
Slack nenabízí podporu po telefonu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.