Kontakty na zákaznickou podporu Dashlane zahrnují e-mail (support@dashlane.com), live chat, telefonní číslo +1 (800) 952-5210 a odkazy na sociální sítě, jako jsou Instagram, Facebook a Twitter.
Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Dashlane. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Dashlane nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Dashlane a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Správce hesel pro domácnosti, mobilní telefony i firmy. Uchovávejte a vyplňujte veškerá hesla, osobní údaje a informace o platbách.
Správce hesel pro domácnosti, mobilní telefony i firmy. Uchovávejte a vyplňujte veškerá hesla, osobní údaje a informace o platbách.
Tým zákaznické služby společnosti Dashlane nabízí následující kanály podpory: e-mail, live chat, sociální sítě a samoobsluhu.
Dashlane můžete kontaktovat přes e-mail, zahájením live chatu přímo z jejich webových stránek nebo zanecháním zprávy na sociálních sítích. Dáváte-li přednost samoobsluze, můžete rovněž využít jejich znalostní bázi.
Jejich podporu můžete kontaktovat na e-mailové adrese support@dashlane.com.
Ano, Dashlane nabízí live chat podporu. Stačí přejít na konec stránky https://support.dashlane.com/hc/en-us a najít tlačítko zprávy.
Dashlane nemá telefonickou podporu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.