Zoho Desk je skvělý vícekanálový software pro helpdesk s konkurenceschopnou cenou. Využívá vestavěnou znalostní databázi, funkce umělé inteligence a řízení procesů s více účastníky. Pokud se však rozhlížíte a hledáte alternativu ke službě Zoho Desk, zvažte LiveAgent.
LiveAgent je plně vybavený software help-desk, který zvýší produktivitu vašeho týmu zákaznických služeb, spokojenost zákazníků a zároveň vám ušetří peníze. LiveAgent slouží více než 15 000 firmám a 150 milionům koncových uživatelů po celém světě. Připojte se k nim při poskytování prvotřídních služeb zákazníkům. Díky nám je to snadné.
Zjistěte, jak se LiveAgent odlišuje od ostatních alternativ
LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje míru konverze.
Snižte pracovní čas svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.
S více než 179 funkcemi helpdesku bude poskytování zákaznické podpory hračka.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
|
Zoho Desk
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
|
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí tiketing v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
|
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí Live Chat v plánu za 61 USD/agent/měsíc.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí Call centrum v plánu za 49 USD/agent/měsíc.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí samoobsluhu v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za acc nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Zoho Desk nabízí integraci Facebooku v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Twitteru v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za agenta nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Zoho Desk nabízí integraci Twitteru v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za účet nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Zoho Desk nabízí integraci Instagramu v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
|
Zoho Desk nenabízí integraci služby Viber.
|
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zopim nabízí znalostní databázi v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí zákaznické fórum v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 24USD/agent/měsíc.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí funkce API v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí funkce IVR v plánu za 61 USD/agent/měsíc.
|
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí video hovory v All-inclusive plánu za $39/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí video hovory v plánu 24$/agent/měsíc.
|
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí neomezenou historii v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
|
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
|
Zoho Desk nenabízí neomezený počet webových stránek.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
Zoho desk nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu za 35 USD/agent/měsíc.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu 24/7.
|
Zoho desk nenabízí neomezenou podporu 24/7.
|
Při hledání skvělého softwaru pro help desk je důležité získat za své peníze co nejlepší hodnotu. Proto společnost LiveAgent nabízí 4 cenově výhodné balíčky. Základní balíčky obsahují hybridní ticket stream, sjednocený omni-channel inbox, hlášení, automatizační pravidla, gamifikaci a mnoho dalšího! S LiveAgentem získáte více za méně peněz – takže pokud hledáte plnohodnotnou alternativu k Zoho Desk,vyzkoušejte LiveAgent. Spusťte si bezplatnou 14denní zkušební verzi ještě dnes. Nevyžaduje se žádná kreditní karta.
Podívejte se na využití, statistiky, vyhodnoťte přehledy o výkonu a poučte se z hodnocení spokojenosti zákazníků.
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Proto je skvělou alternativou ke službě Zoho Desk. LiveAgent šetří váš čas a peníze, takže se můžete soustředit na to, co je důležité – budování smysluplných vztahů se zákazníky.
Podívejte se, jak si vedeme v porovnání se službou Zoho Desk na základě hodnocení zákazníků na webu Capterra
Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními softwarovými řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.
Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?
Objevte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou k Zopimu! Užijte si bezplatné zřízení, 24/7 zákaznickou podporu a možnost zrušení kdykoliv. LiveAgent nabízí funkce jako tiketing, živý chat, call centrum a sociální integrace za dostupné ceny. Zvyšte svou zákaznickou spokojenost s více než 175 funkcemi. Začněte s 14denní bezplatnou zkušební verzí a zjistěte, jak LiveAgent zlepší vaše podnikání.
Objevte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou k OneDesku: bez vstupních poplatků, 24/7 zákaznická podpora a možnost okamžitého ukončení bez potřeby kreditní karty. Využijte 14denní bezplatnou zkušební verzi a získejte multikanálový helpdesk s integrací sociálních sítí. Začněte se starat o své zákazníky efektivněji s LiveAgent!
Integrace Zoho Mail s LiveAgentem umožňuje firmám efektivně spravovat zákaznické e-maily z jedné Univerzální schránky, což zvyšuje produktivitu. Snadné propojení přes Zapier poskytuje přehled o událostech a ticích, aniž by bylo nutné přepínat mezi aplikacemi. Upgradujte svůj helpdesk s touto výkonnou integrací!
Objevte nejlepší alternativu k Zendesku s LiveAgent! Užijte si vyšší spokojenost zákazníků, produktivitu agentů a bohatou škálu funkcí za nižší cenu. Získejte 14denní zkušební verzi a zjistěte, proč je LiveAgent preferovanou volbou pro mnoho společností. Přes 180 integrací a snadná migrace zdarma během 5 minut!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team