Zoho Desk je skvělý vícekanálový software pro helpdesk s konkurenceschopnou cenou. Využívá vestavěnou znalostní databázi, funkce umělé inteligence a řízení procesů s více účastníky. Pokud se však rozhlížíte a hledáte alternativu ke službě Zoho Desk, zvažte LiveAgent.
LiveAgent je plně vybavený software help-desk, který zvýší produktivitu vašeho týmu zákaznických služeb, spokojenost zákazníků a zároveň vám ušetří peníze. LiveAgent slouží více než 15 000 firmám a 150 milionům koncových uživatelů po celém světě. Připojte se k nim při poskytování prvotřídních služeb zákazníkům. Díky nám je to snadné.
Zjistěte, jak se LiveAgent odlišuje od ostatních alternativ
LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje míru konverze.
Snižte pracovní čas svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.
S více než 179 funkcemi helpdesku bude poskytování zákaznické podpory hračka.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
|
Zoho Desk
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
|
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí tiketing v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
|
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí Live Chat v plánu za 61 USD/agent/měsíc.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí Call centrum v plánu za 49 USD/agent/měsíc.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí samoobsluhu v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za acc nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Zoho Desk nabízí integraci Facebooku v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Twitteru v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za agenta nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Zoho Desk nabízí integraci Twitteru v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu v plánu Tiket za příplatek 39 USD/měsíc/za účet nebo v plánu All-inclusive bez dalších poplatků.
|
Zoho Desk nabízí integraci Instagramu v plánu za 72 USD/agent/měsíc.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
|
Zoho Desk nenabízí integraci služby Viber.
|
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zopim nabízí znalostní databázi v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí zákaznické fórum v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 24USD/agent/měsíc.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí funkce API v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí funkce IVR v plánu za 61 USD/agent/měsíc.
|
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí video hovory v All-inclusive plánu za $39/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí video hovory v plánu 24$/agent/měsíc.
|
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí neomezenou historii v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
|
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
|
Zoho Desk nenabízí neomezený počet webových stránek.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
Zoho desk nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 24 USD/agent/měsíc.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
|
Zoho Desk nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu za 35 USD/agent/měsíc.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu 24/7.
|
Zoho desk nenabízí neomezenou podporu 24/7.
|
Při hledání skvělého softwaru pro help desk je důležité získat za své peníze co nejlepší hodnotu. Proto společnost LiveAgent nabízí 4 cenově výhodné balíčky. Základní balíčky obsahují hybridní ticket stream, sjednocený omni-channel inbox, hlášení, automatizační pravidla, gamifikaci a mnoho dalšího! S LiveAgentem získáte více za méně peněz – takže pokud hledáte plnohodnotnou alternativu k Zoho Desk,vyzkoušejte LiveAgent. Spusťte si bezplatnou 14denní zkušební verzi ještě dnes. Nevyžaduje se žádná kreditní karta.
Podívejte se na využití, statistiky, vyhodnoťte přehledy o výkonu a poučte se z hodnocení spokojenosti zákazníků.
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Proto je skvělou alternativou ke službě Zoho Desk. LiveAgent šetří váš čas a peníze, takže se můžete soustředit na to, co je důležité – budování smysluplných vztahů se zákazníky.
Podívejte se, jak si vedeme v porovnání se službou Zoho Desk na základě hodnocení zákazníků na webu Capterra
Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními softwarovými řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.
Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?
Objevte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou k Zopimu! Užijte si bezplatné zřízení, 24/7 zákaznickou podporu a možnost zrušení kdykoliv. LiveAgent nabízí funkce jako tiketing, živý chat, call centrum a sociální integrace za dostupné ceny. Zvyšte svou zákaznickou spokojenost s více než 175 funkcemi. Začněte s 14denní bezplatnou zkušební verzí a zjistěte, jak LiveAgent zlepší vaše podnikání.
Objevte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou k OneDesku: bez vstupních poplatků, 24/7 zákaznická podpora a možnost okamžitého ukončení bez potřeby kreditní karty. Využijte 14denní bezplatnou zkušební verzi a získejte multikanálový helpdesk s integrací sociálních sítí. Začněte se starat o své zákazníky efektivněji s LiveAgent!
Integrace Zoho Mail s LiveAgentem umožňuje firmám efektivně spravovat zákaznické e-maily z jedné Univerzální schránky, což zvyšuje produktivitu. Snadné propojení přes Zapier poskytuje přehled o událostech a ticích, aniž by bylo nutné přepínat mezi aplikacemi. Upgradujte svůj helpdesk s touto výkonnou integrací!
Objevte nejlepší alternativu k Zendesku s LiveAgent! Užijte si vyšší spokojenost zákazníků, produktivitu agentů a bohatou škálu funkcí za nižší cenu. Získejte 14denní zkušební verzi a zjistěte, proč je LiveAgent preferovanou volbou pro mnoho společností. Přes 180 integrací a snadná migrace zdarma během 5 minut!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.