LiveAgent je cenově výhodná alternativa k Zendesku, nabízející více funkcí, jako jsou video hovory, a rychlou migraci dat. Zvýšená spokojenost a produktivita agentů s více než 180 integracemi. 14denní zkušební verze k dispozici.
Pokud hledáte jednoduchou, cenově dostupnou a funkčně bohatou alternativu k Zendesku, LiveAgent by pro vás mohl být tou správnou volbou.
Migrujte ze Zendesku na LiveAgent během několika minut. Nabízíme asistovanou Migraci ze Zendesku, která naimportuje všechna vaše data ze Zendesku do LiveAgentu. Je to zdarma a zabere to jen 5 minut.
Number of agents: 1
Zjistěte, jak se LiveAgent odlišuje od dalších alternativ
Řešení zákaznické podpory společnosti LiveAgent pomáhá zvyšovat spokojenost zákazníků & zlepšovat míru konverze.
Snižte pracovní dobu svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků.
S více než 175 help desk funkcemi, poskytování podpory bude hračka.
Funkce | Liveagent | Zendesk |
---|---|---|
Tiketing | Funkce LiveAgent nabízí tiketing | Liveagent Zendesk nabízí tiketing |
Živý Chat | Funkce LiveAgent nabízí Live Cha | Liveagent Zendesk nabízí Live Chat |
Call Centrum | Funkce LiveAgent nabízí Call Centrum | Liveagent Zendesk nabízí Call centrum |
Samoobsluha. | Funkce LiveAgent nabízí samoobsluhu | Liveagent Zendesk nabízí samoobsluhu |
Funkce LiveAgent nabízí integraci Facebooku | Liveagent Zendesk nabízí integraci Facebooku | |
Funkce LiveAgent nabízí integraci Twitteru | Liveagent Zendesk nabízí integraci Twitteru | |
Funkce LiveAgent nabízí integraci Instagramu | Liveagent Zendesk nabízí integraci Instagramu | |
Viber | Funkce LiveAgent nabízí integraci Viberu | Liveagent Zendesk nabízí integraci služby Viber |
Znalostní databáze | Funkce LiveAgent nabízí znalostní databázi | Liveagent Zendesk nabízí znalostní databázi |
Zákaznické fórum | Funkce LiveAgent nabízí zákaznické fórum | Liveagent Zendesk nabízí zákaznické fórum |
Automatizace a pravidla | Funkce LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla | Liveagent Zendesk nabízí automatizaci a pravidla |
API | Funkce LiveAgent nabízí funkce API | Liveagent Zendesk nabízí funkce API |
Interactive Voice Response (IVR) | Funkce LiveAgent nabízí funkce IVR | Liveagent Zendesk nabízí funkce IVR |
Video hovory | Funkce LiveAgent nabízí video hovory | Liveagent Zendesk nenabízí video hovory |
Neomezená historie | Funkce LiveAgent nabízí neomezenou historii | Liveagent Zendesk nabízí neomezenou historii |
Neomezené webstránky Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek. | Funkce LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek | Liveagent Zendesk nabízí neomezený počet webových stránek |
Neomezená tlačítka chatu | Funkce LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek | Liveagent Zendesk nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek |
Neomezené Tikety/E-maily | Funkce LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů | Liveagent Zendesk nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů |
Neomezené nahrávání hovorů | Funkce LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů | Liveagent Zendesk nabízí neomezené nahrávání hovorů |
Neomezená podpora 24/7 | Funkce LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu | Liveagent Zendesk nabízí neomezenou podporu |
Zvýšíte svou zákaznickou podporu a přilákáte nové zákazníky. Využijte potenciál 175+ dostupných funkcí helpdesku, včetně výkonného tiketovacího systému s automatizací, live chatu, sociálních sítí, call centra a zákaznického portálu.
Proč platit za 3 různé produkty, když můžete mít vše v jednom za 39 USD/měsíc?
Začněte zkušební období zdarma
Pokud hledáte alternativu k Zendesku a rychlost je pro vás důležitým ukazatelem, LiveAgent by mohl být tím, co hledáte. LiveAgent se může pochlubit nejrychlejším chatovacím widgetem na trhu – zobrazí se za pouhých 2,5 sekundy.
Rychlý chatovací widget je tou správnou volbou, pokud chcete návštěvníka webu efektivně přeměnit na zákazníka. Podle zprávy společnosti eMarketer o 35 % více lidí nakoupilo na internetu poté, co použili živý chat. Je to proto, že zákazníci mohou před nákupem okamžitě získat odpovědi na své otázky.
Náš software pro zákazníky je vícejazyčný. LiveAgent je k dispozici v 43 různých jazykových mutacích (některé částečné) a podporuje widgety s možností přizpůsobení jazyku. Nedovolte, aby cizí jazyky vytvářely bariéru mezi vámi a vašimi zákazníky. My se o vás postaráme.
LiveAgent nabízí více než 180 bezproblémových integrací, takže můžete propojit všechny potřebné aplikace do jedné platformy. Propojení všech aplikací, které váš tým zákaznických služeb denně používá, může zlepšit komunikaci se zákazníky, dobu odezvy a celkovou zákaznickou zkušenost. Žádné další náklady nejsou účtovány.
LiveAgent je nejvíce hodnocený a 1. nejlépe hodnocený software pro helpdesk, takže si myslíme, že je to ideální alternativa k Zendesku.
Získejte 3 produkty za cenu 1 – help desk, live chat a telefonní podpora jsou v ceně.
LiveAgent vám pomůže poskytovat vynikající zákaznickou podporu na všech kanálech podpory. Díky výkonné automatizaci pracovních postupů a pravidlům ušetří váš tým zákaznické podpory čas a bude při řešení dotazů zákazníků produktivnější.
Vyzkoušejte si LiveAgent zdarma a rozhodněte se, zda vám vyhovuje více než řešení helpdesku Zendesk.
Univerzální schránka zajistí, že všechny dotazy vašich zákazníků budou na jedné platformě. Všechny vaše živé chaty, e-maily, hovory, sociální média, znalostní databáze, zpětná vazba od zákazníků se tak ve sdílené schránce promění v tzv. helpdeskové tikety. LiveAgent nabízí robustní funkce pro správu tiketů, jako jsou například konzervované odpovědi a soukromé poznámky.
Váš tým pro úspěch zákazníků může používat konzervované odpovědi k zodpovídání opakujících se dotazů/zákaznických problémů a interní poznámky k soukromé komunikaci v rámci tiketů (zákaznických dotazů). Výsledkem je rychlá a efektivní interakce se zákazníky.
Přejděte na Capterra, abyste porovnali hodnocení zákaznických platforem LiveAgent a Zendesk, založené na hodnocení zákazníků
Neváhejte a podívejte se, co o službě LiveAgent říkají ostatní zákazníci. LiveAgent nasbíral více než 2800 recenzí na různých softwarových tržištích, jako jsou Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.
Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními helpdesku? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.
Hledáte alternativu Zoho Desk?
Hledáte alternativu ke službě Zoho Desk? LiveAgent by pro vás mohl být tím pravým řešením. Objevte více než 179 funkcí helpdesku a nejrychlejší widget chatu.
Hledáte alternativu softwaru od TeamWork pro týmovou spolupráci?
Hledáte alternativu k TeamWork pro týmovou spolupráci? Objevte LiveAgent – vícekanálový tiketový systém s pokročilými funkcemi pro efektivní řešení zákaznických dotazů. Vyzkoušejte 14denní zkušební verzi zdarma a získejte lepší podporu díky integracím s Facebookem, Twitterem, Instagramem a dalšími. Žádná kreditní karta není potřeba!
Objevte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou k OneDesku: bez vstupních poplatků, 24/7 zákaznická podpora a možnost okamžitého ukončení bez potřeby kreditní karty. Využijte 14denní bezplatnou zkušební verzi a získejte multikanálový helpdesk s integrací sociálních sítí. Začněte se starat o své zákazníky efektivněji s LiveAgent!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.