Sem vložte text nadpisu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Blok záhlaví se zkušební formou (s pozadím)

Zde můžete použít standardní text (odstavec) s odkazy. Pokud potřebujete použít tučné písmo, kurzívu nebo seznam s odrážkami a číslované seznamy, můžete tak učinit.

Do tohoto bloku můžete přidávat tlačítka pomocí bloku HTML, loga klientů prostřednictvím krátkého kódu nebo jednobodových častých dotazů se schema.org.

Další důležité informace získáte na našem github.com.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Blok vodorovných záložek

Zde můžete použít standardní text (odstavec) s odkazy. Pokud potřebujete použít tučnou kurzívu, můžete to udělat.

Cenový blok - dva balíčky (bez pozadí)

Zde můžete použít standardní text (odstavec) s odkazy. Pokud potřebujete použít tučné písmo, kurzívu nebo seznam s odrážkami a číslované seznamy, můžete tak učinit.

Do tohoto bloku můžete přidávat tlačítka pomocí bloku HTML.

Package Name

Jméno balíčku

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

$10 /měsíčně
Package Name

Název balíčku

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

$10 /měsíčně

All-Inclusive řešení call centra pro malé podniky a velké organizace

Propojte všechny své účty sociálních médií s naším softwarem kontaktního centra, abyste zvýšili produktivitu agentů a zajistili bezpečnost dat svých zákazníků. Software helpdesku LiveAgent se integruje s aplikacemi Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger a Viber.

 Software helpdesku LiveAgent se může pochlubit nejrychlejším widgetem pro živý chat na trhu. Převeďte návštěvníky webových stránek na zákazníky během několika sekund.  Proaktivně oslovujte, nabízejte personalizovanou a informovanou pomoc a užívejte si lepší spokojenost zákazníků a současně generujte vyšší tržby.

Zjednodušte všechny dotazy zákazníků na centralizovanou plochu vícekanálového agenta pomocí našeho tiketingového softwaru. Přiřaďte tikety různým oddělením a agentům a uspořádejte každý dotaz podle značek, priority nebo data přijetí. Podívejte se na cestu řešení problémů každého zákazníka od začátku do konce, napříč různými kanály podpory a ve formátu bohatém na kontext s naším hybridním streamem tiketů.

Vytvořte a stylizujte svou vlastní znalostní základnu pomocí našeho editoru WYSIWYG (What You See Is What You Get). Zlepšete spokojenost zákazníků tím, že svým zákazníkům poskytnete svépomocné nástroje, jako jsou články s návody, časté dotazy nebo fóra.

Related Articles to Vstupní stránka osnovy pro PPC
Software call centra pro odchozí hovory od společnosti LiveAgent umožňuje uskutečňovat odchozí hovory s potenciálními prodejci, potenciálními zákazníky nebo stávajícími zákazníky. Vyzkoušejte 14denní zkušební verzi zdarma a posuňte své podnikání na novou úroveň.

Efektivní call centrum software pro odchozí hovory

Zvyšte svou prodejní a marketingovou sílu s LiveAgent, nejlepším call centrum softwarem pro odchozí hovory roku 2023. Užijte si bezplatnou 14denní zkušební verzi bez závazků a kreditních karet. Proaktivně oslovte zákazníky, zlepšete vztahy a vytvořte více prodejních příležitostí s naším integrovaným CRM. Vyzkoušejte spolehlivou a efektivní komunikaci díky bohatým funkcím LiveAgent.

Výběr softwaru pro zákaznický servis z nejpoužívanějších platforem na trhu. Vyberte si ten ideální a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.

Software pro zákaznický servis

Výběr softwaru pro zákaznický servis z nejpoužívanějších platforem na trhu. Vyberte si ten ideální a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.

Zlepšete míru konverze úpravou aspektů strategie zákaznické podpory, například zavedením chatu a poskytováním podpory v reálném čase.

Zvyšte míru konverze pomocí LiveAgent

Zlepšete míru konverze úpravou aspektů strategie zákaznické podpory, například zavedením chatu a poskytováním podpory v reálném čase.

Dejte svým zákazníkům možnost najít odpovědi, které hledají, pomocí samoobsluhy. FAQ software LiveAgent umožňuje vytvoření ohromujícího zákaznického portálu.

Využijte FAQ software k optimalizaci zákaznické zkušenosti se samoobsluhou

Dejte svým zákazníkům možnost najít odpovědi, které hledají, pomocí samoobsluhy. FAQ software LiveAgent umožňuje vytvoření ohromujícího zákaznického portálu.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x