Chtěli byste přejít na jiný help desk software?
Služba LiveAgent nabízí více možností, pokud jde o poskytování zákaznické podpory. Je to dokonalé řešení pro vaši firmu. Díky pokrytí nejdůležitějších komunikačních kanálů, více než 175 funkcím a více než 40 integracím můžete i vy posunout svou podporu na vyšší úroveň.
LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků & zlepšuje konverzní poměr.
Služba LiveAgent je za rozumnou cenu velmi výkonná. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte jednotlivé funkce a přizpůsobte si svůj help desk.
Snižte pracovní čas svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
|
Vision
|
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
|
LiveAgent nabízí tiketing.
|
Vision nabízí tiketing.
|
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
|
LiveAgent nabízí Live Chat.
|
Vision nabízí Live Chat.
|
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
|
LiveAgent nabízí Call Centrum.
|
Vision nenabízí Call centrum.
|
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
|
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
|
Vision nabízí samoobsluhu.
|
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
|
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
|
Vision nabízí integraci Facebooku.
|
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
|
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
|
Vision nabízí integraci Twitteru.
|
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
|
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
|
Vision nenabízí integraci Instagramu.
|
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
|
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
|
Vision nenabízí integraci služby Viber.
|
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
|
LiveAgent nabízí znalostní databázi.
|
Vision nabízí znalostní databázi.
|
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
|
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
|
Vision nabízí zákaznické fórum.
|
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
|
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
|
Vision nabízí automatizaci a pravidla.
|
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
|
LiveAgent nabízí funkce API.
|
Vision nabízí funkce API.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
|
LiveAgent nabízí funkce IVR.
|
Vision nenabízí funkce IVR.
|
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
|
LiveAgent nabízí video hovory.
|
Vision nenabízí video hovory.
|
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
|
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
|
Vision nabízí neomezenou historii.
|
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
|
Vision nabízí neomezený počet webových stránek.
|
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
|
Vision nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
|
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
|
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
|
Vision nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
|
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
|
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Vision nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
|
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
|
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu.
|
Vision nabízí neomezenou podporu 24/7.
|
Přejděte na software helpdesku, který vám nabídne více, a posuňte svou zákaznickou podporu na vyšší úroveň.
LiveAgent podporuje všechny relevantní komunikační kanály, jako je e-mail, živý chat, call centrum, znalostní databáze a dokonce i sociální média, jako je Instagram, Twitter a Facebook. Integrace Viberu je na cestě. S tím vším souvisí i skvělý tiketovací systém, který spravuje veškerou vaši komunikaci a organizuje ji za vás. Nemusíte se obávat nepřehledné komunikace.
Žijeme ve světě online komunikace, proto je důležité poskytovat podporu nejen prostřednictvím tradičních kanálů, ale také sociálních médií.
LiveAgent je jedním z mála řešení helpdesku, které pokrývá nejen komunikaci na Facebooku a Twitteru, ale také na Instagramu. Integrace služby Viber je na cestě. LiveAgent pokrývá velké množství kanálů, takže můžete svým zákazníkům poskytovat lepší podporu.
Live chat je pro pracovníky zákaznické podpory nezbytným a velmi užitečným nástrojem. Umožňuje zákazníkům kontaktovat vás přímo z vašich webových stránek a okamžitě chatovat. Proto musí být rychlý.
LiveAgent se pyšní nejrychlejším widgetem live chatu na trhu, jehož rychlost zobrazení chatu je 2,5 sekundy.
Poskytnutí skvělého helpdesk softwaru vaší firmě nemusí být tak drahé. LiveAgent vám nabízí tři úžasné placené plány, které jsou nabité nástroji, funkcemi a integracemi, které vám poskytnou vše, co potřebujete k poskytování té nejlepší podpory.
Podívejte se na naše plány a zjistěte více. Slibujeme, že nezruinují váš rozpočet.
Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.
HledáteSupportBee alternativu?
Objevte LiveAgent jako nejlepší alternativu k SupportBee! Užijte si 24/7 zákaznický servis bez poplatků za zřízení a bez nutnosti zadání kreditní karty. Vyzkoušejte zdarma na 14 dní a pokryjte všechny komunikační kanály s rychlým živým chatem. Připojte se k firmám jako Forbes a Airbus, které již využívají naše výkonné a dostupné řešení pro help desk.
Porovnáváte alternativy helpdesk softwarů?
Skvělý zákaznický servis začíná porovnáním konkrétních helpdesk softwarů. Vyzkoušejte LiveAgent ve 14 denní bezplatné zkušební verzi. Budujte vztahy, zvyšujte prodeje.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team