Dostupnost a rozsah služby
Toto je další funkce, která je k dispozici v případě, že větší zákazník vyžaduje oddanou osobu, a je k dispozici pouze pro nejvyšší tarif (all-inclusive) za příplatek 1 000 EUR/měsíc.
Vyhrazený rozsah podpory
Vyhrazené jediné kontaktní místo
Budete mít vyhrazeného agenta podpory, kterého budete znát jménem, bude vyhrazen pro Váš podnik a budete ho moci kdykoliv kontaktovat.
Budete mít také přístup k jedinečnému tlačítku chatu, které Vám umožní kontaktovat přímo Vašeho vyhrazeného agenta. Budete mít také přístup k jejich kalendáři a budete si s nimi moci naplánovat hovor.
Přednostní přístup k vedoucím agentům
Pokud potřebujete pokročilou podporu, okamžitě Vás přesměrujeme na technického agenta 2. úrovně, který má zkušenosti s řešením složitých technických problémů.
Hovory o shrnutí
Můžete si rezervovat hovor u svého specializovaného agenta podpory pro asistenci, školení funkcí nebo změny implementace brainstormingu v systému.
Dostupnost vyhrazeného agenta podpory
Kromě nepřetržité podpory chatu na našem webu a standardní e -mailové podpory získáte:
- Specializovaná podpora chatu od 9:00 do 17:00 hod. SEČ pondělí – pátek
- Hovory mimo pracovní dobu budou přesměrovány do hlasové schránky a my se Vám co nejrychleji ozveme zpět.
- Specializovaná e -mailová podpora od 9:00 do 17:00 hod. SEČ pondělí – pátek
- Sesbíráme příchozí e-maily, které přišly mimo pracovní dobu, ale můžeme zaručit, že vše bude vyřízeno do následujícího dne.
- Specializovaná podpora volání: Hovor si můžete rezervovat u svého vyhrazeného agenta podpory podle dostupnosti v kalendáři.
Doby odezvy VIP SLA
Vážnost | Definice | Cílené časy počáteční reakce | Cílené doby odezvy |
Závažnost 1 Kritická | Služba je vypnutá nebo není k dispozici. Situace zastavuje obchodní operace zákazníků a neexistuje žádné procedurální řešení. | 1 hodina nebo méně | 4 hodiny nebo méně. Agenti podpory budou pracovat s našimi adminy aby obnovili službu co nejdříve. |
Závažnost 2 Vysoká | Významné snížení výkonu. Cloudové služby jsou funkční, ale vykazují vysoce snížený výkon až do významného dopadu na používání. | 1 hodina nebo méně | 4 hodin nebo méně. Agenti podpory budou spolupracovat s našimi adminy na obnovení služby co nejdříve. |
Závažnost 3 Standardní | Částečná ztráta cloudobých služeb s dopadem na zákazníkův podnik. Například nejsou načítány nové e -maily nebo nefunguje konkrétní integrace. | 2 pracovní hodiny nebo méně. Váš specializovaný agent zahájí kontakt během 1–2 hodin, obvykle ihned. | 2 pracovní dny nebo méně. Váš agent vyřeší veškerou komunikaci a bude s Vámi neustále v kontaktu. |
Závažnost 4 Oprava chyby | Dotaz ohledně chyby (nekritický problém). Například při používání LiveAgent dochází k určité poruše (např. Konkrétní podmínka pravidla nefunguje nebo podobně). | 1 pracovní den a méně Váš agent Vás kontaktuje do 24 hodin, většinou ihned. | Váš agent vyřeší veškerou komunikaci a bude s Vámi neustále v kontaktu. |
Závažnost 5 Žádost | Žádost o konzultaci nastavení, návrh nové funkce nebo jakýkoli jiný dotaz na naši podporu. Například nastavení pravidel automatizace, konzultace případu použití, dotaz na funkci nebo podobně. | 1 pracovní den a méně. Váš agent Vás kontaktuje do 24 hodin, většinou ihned. | Váš agent vyřeší veškerou komunikaci a bude s Vámi neustále v kontaktu. |
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Skvělé služby zákazníkům začínají lepším helpdesk softwarem. Seznamte se s výhodami LiveAgent a začněte s ním pracovat během 5 minut.
LiveAgent is a software solution that offers a range of features for managing emails, including automated replies, email templates, and customizable billing. It can also be used for communication with customers over various channels, and includes a multi-level knowledge database and up to 40 custom roles. Users can create and save rules for automated replies, and can access a variety of pre-set email templates for quick and easy communication. Overall, LiveAgent is a solid choice for managing emails and other communication needs.
Welcome to our affiliate program!
Join the LiveAgent Affiliate Program and earn up to 30% commissions with our high-conversion rates and 90-day cookie duration. Benefit from product demos, guidance, and content support. Start earning passive income today by promoting leading help desk software. Sign up now and get a $5 bonus!
Objevte, jak LiveAgent podporuje zákaznický servis ve 43 jazycích, ideální pro nadnárodní společnosti. Získejte bezplatnou 14denní zkušební verzi a optimalizujte svou zákaznickou podporu s vícejazyčnými widgety a přizpůsobeným rozhraním. Nechte své agenty pracovat v jazyce, který preferují, a zlepšete jejich efektivitu ještě dnes!