Produkt
Kanály
Platforma
Zákaznický portál
Firmy mají přístup k jejim vlastním portálům pro zákazníky.
Prohlédnout
Objevte všechny možnosti aplikace LiveAgent.
Ceník
Vyžádat demo
Zkušební verze

Ticketing

Ticket je komunikační vlákno mezi zákazníky a pracovníky zákaznické podpory. Ticket sdružuje e-maily, chaty, telefonní hovory, zprávy z Facebooku, Tweety, interní poznámky nebo další data, týkající se jednoho dotazu nebo problému zákazníka - vše na jednom místě.

Ticketing
Vytvoření nového ticketu

LiveAgent automaticky třídí vaši firemní komunikaci do ticketů. Můžete kdykoliv jednoduše dohledat a prohlížet celou historii vaší komunikace se zákazníkem. V LiveAgent je uchována kompletní historie komunikací, bez jakýchkoliv limitů.

Referenční číslo ticketu (ID)

Každý ticket má jedinečné referenční číslo (ID), což vám pomůže rychle dohledat a zjistit stav problému nebo požadavku zákazníka.

Ticketing
Ticket ID

Fáze ticketu

Po "dobu svého života" může ticket nabývat různé stavy. Při prvním vstupu do systému je ticket označen jako "Nový". Jakmile odpovíte, ticket je označen jako "Odpovezený". Když zákazník znovu odpoví, přepne se ticket do stavu "Otevřený".

LiveAgent Ticket phases example
Příklad fází ticketu

Automatizovaná distribuce ticketů

Zajistěte, aby vaši agenti měli vždy optimální vytížení. Definujte, kolik ticketů, chatů a telefonních hovorů zvládne. Automaticky směrujte službu na telefonu, nastavte doby pauzy a nechte je odpočívat, když to potřebují.

Ticketing
Příklad nastavení chatu

Pravidla směrování a eskalace

Přiřazujte tickety v jakékoliv fázi jejich života jednotlivým agentům nebo celému oddělení. Vytvořte si vlastní pravidla a kritéria pro distribuci ticketů založena na parametrech ticketu, událostech nebo časových podmínkách.

Vlastnictví ticketů, odpovědnost & převod

Snadno spravujte odpovědnosti za ticket. Změňte vlastnictví ticketu na jiné oddělení nebo dokonce na jednotlivé agenty. Vždy víte, kdo je zodpovědný za řešení každého ticketu. Už nikdy neslyšíte: „Nevěděl jsem, že je to moje starost“.

LiveAgent Ticket - change of ownership
Vlastnictví ticketu

LiveAgent CZ s.r.o.
Zoubkova 548/45
Nový Lískovec
634 00 Brno
IČ: 07166753
DIČ: CZ07166753
© 2020 LiveAgent CZ s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram